ForeverYoung schreef:jij kijkt te veel Married with ChildrenXabre schreef:en dan ffies iets op de grond gooien, eeeuh miss i think you dropped something

wie zeurt krijgt een beurtXabre schreef:nou dan wat zeur je danLuco/Alpine-racer schreef:juist om een paar keer te douwen de juiste types![]()
![]()
![]()
Al Bundy rules!Xabre schreef:ForeverYoung schreef:jij kijkt te veel Married with ChildrenXabre schreef:en dan ffies iets op de grond gooien, eeeuh miss i think you dropped something![]()
![]()
![]()
Al Bundy
Allo AlloForeverYoung schreef:seinfeld vind ik ook erg grappig, enneh met de titelsong Hit The Road Jack, met Nikki Cox, dat was ook best lachen. kan het wel uitzoeken maar nu geen zin in. wil je het weten: imdb.com, zoeken op Nikki Cox.
Titus vond ik eerst niks maar ben ik nu best verknocht aan
8 simple rules is wel grappig, grounded for life ook wel, becker keek ik altijd graag,
een paar jaar geleden draaide op V8 de serie Shasta, dat was lachen, zat die lilliputter uit Austin Powers ook in (Verne Troyer), helaas gecanceled volgens mij.
Maar de Nederlandse tv brengt ook veel van de goeie series gewoon niet op de buis.
maar een gouwe ouwe zoals 'Allo, 'Allo is ook altijd grappig.
(je zou zeggen dat ik alles wel kijk maar zo erg is het nou ook weer niet. sterker nog ik mis alles, mede door de werktijden maar ook omdat ik hier veel te veel tijd doorbreng![]()
)
thank you very muchMenno schreef:55
En dan in 3/8, want 1/2 past meestal niet in die schachten
Chris schreef:Opa, ik hoorde dat het evenement kwa opbrengsten een enorme flop geworden is? Weet jij daar meer over te vertellen?
Ik heb begrepen dat er enorm veel geld bijmoet.....
bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=570485&c=10&rssHerman Vaanholt, een van de organisatoren, zei dat 'Monaco aan de Maas' financieel geen succes is geworden. "We zullen zwaar in de min eindigen", aldus Vaanholt. "Dat wordt vooral veroorzaakt door het ontbreken van een hoofdsponsor. Ik denk dat we enkele tonnen te kort komen."
De organisatie zegt rekening te hebben gehouden met een negatief resultaat en benadrukt alle rekeningen te betalen. Vaanholt twijfelt nog of hij volgend jaar ook een 'Monaco aan de Maas' zal organiseren. Diens compagnon Robert Heilbron is positiever: "Ik heb wel de intentie om door te gaan."
Die Alard Kalfffff look heb je je toch niet vrijwillig aangemeten hè! Ik neem aan dat daar een FORSE vergoeding tegenover stond.André ter Velde schreef: [img]http://www.autofotos.nl/2005/MONadMAAS/ ... G_1794.jpg[/img]
whahaah~Haas~ schreef:
wist niet dat allard van die kant was...
Echte tiepische Hollandse loser...vandaar.André ter Velde schreef:Geen verkeerd woord over Allard hè! Ik heb hem 3 weken geleden nog aan een vriendin geholpen.....................hihi
neem gewoon een foekiejakkie 100Mb kaartje.~Haas~ schreef:ff zwischendurch:
de netwerkkaart van mijn pa's pc is kapot. Nu wil ik een nieuwe halen, zit daar nog verschil in? gebruiken m voor adsl, dus wat betreft snelheid ofzo?