De snelheid ging gelijk terug van 120 km/h naar 80 km/h.
En de sneeuw bleef nog liggen ook.

KloptMarcel B. schreef:in den haag sneeuwde et al de hele middag, met als gevolg 1 grote kolerezooi, sneeuw was gedooid, maar daarna weer opgevroren aan de weg met als gevolg een grote ijsbaan, anderhalf uur gedaan over 25 km :/
en jij stoppen natuurlijk en vragenMike (spitsoor) schreef:KloptMarcel B. schreef:in den haag sneeuwde et al de hele middag, met als gevolg 1 grote kolerezooi, sneeuw was gedooid, maar daarna weer opgevroren aan de weg met als gevolg een grote ijsbaan, anderhalf uur gedaan over 25 km :/was blij toen ik weg ging alles wel weer aardig berijdbaar was. Vanmorgen was het ook al glad. Ging er 1tjuh met scooter en al op zen plaat
De andere helft is buitenlandGabri van der Veen schreef:Dus half nederland staat weer vast in de file
Neuh man, gassen, handrem, driften , spelenDennis_16v schreef:hmmz morgen sneeuw, zal me wat worden met mn zomerbandjes![]()
denk datk maar rustig rijdt
denk idd, dat dat niet slim is om op de openbare weg te houden, maar nu kan ik als t ware wel n gratis slipcursus ondervindenHessel schreef:Neuh man, gassen, handrem, driften , spelenDennis_16v schreef:hmmz morgen sneeuw, zal me wat worden met mn zomerbandjes![]()
denk datk maar rustig rijdt![]()
![]()
, op t parkeerterrein natuurlijk!!
weet ik, zie knipoogEgonlaguna schreef:ja dat maakt verschil
TuurlijkEgonlaguna schreef:maar ook met winterbanden kun je ook van de weg af raken