ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
MarcoG
Contacteer:

Met deze 'kliklijn', of zoals de officiële naam luidt het Meldpunt Asociaal Vekeersgedrag, hoopt het KLPD "een stroom aan bonnen" te krijgen. " Zodat mensen zich thuis achter de oren krabben dat ze zonder de politie gezien te hebben, toch een boete krijgen."
zonder de politie (of as usual in NL:bewijs) gezien te hebben
In NL ben je schuldig, tot je zelf maar je onschuld hebt bewezen. Bewijsmateriaal hoeft de KLPedoD niet te leveren! Dat moet jij maar zelf doen.

Ik kan me die ene scene herinneren in dat loser (ik-ben-een-man-maar-kan-me-vrouw-niet-meer-n€uken-dus-ga-ik-anderen-maar-lastig-vallen)-typische hollandse kutprogramma Blik op de weg.
Daarin rijdt een mercedes (model bouwvakker) onnodig links...kilometers lang. Daarachter rijdt nog iemand die voorbij wil (er wordt maar 110 ofzo gereden waar 120 mocht). Daarachter rijdt de pedobrigade...te wachten tot die persoon uit frustratie EINDELIJK rechts voorbij gaat...doet die jongen natuurlijk ook (geef em eens ongelijk) en hij krijgt de prent. Niet die onnodig links rijder!!! Werd niet eens aangesproken op wat die wel dacht te doen op de linkerbaan.

Een collega van me werk mocht voorkomen!!! omdat iemand op de kliklijn hem 3 keer had aangescheten. Die jongen was zich van geen kwaad bewust, gewoon een treiteraar die hem een loer draait. Bewijsmateriaal? Forget it. En als jullie denken dat de politie daar geen tijd voor uittrekt, oh, veel liever automobilistjes pesten dan "gevaarlijke" fietsendieven aanhouden, of mensen die er echt gevaarlijk uitzien op de weg aanhouden. :lol:
In Duitsland krijg je netjes een foto met je zotte kop erop, op de bekeuring, met EXACT aangegeven waar jij wel niet te hard reed, of je wordt gewoon staande gehouden. Niet dat stomme backstabber principe zoals hier, broekepoepers! Veilig vanachter hun buroŽtjes bonnen versturen.

Twee dagen geleden weer in duitsland gereden, even de nieuwe olie inrijden. :wink: Heenweg 210, even afkoelen met 180, komt een mooie nieuwe 5 serie voorbij gezweeft. Afrit af, omdraaien en opnieuw...nu met 220 op de klok. Komt een mercedes met 2xx voorbij gevlogen...dat moesten die polderlosers eens zien. :)
Laatst gewijzigd door MarcoG op ma 11 jul 2005 13:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Mike (spitsoor)
Contacteer:

vw :s juist ja
LotuzClioWilliams

Chris schreef:Dacht het niet! Liever een VW dan zo'n nep cabrio.. ;)
Moderators, ereleden, is tegenwoordig één pot nat. :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Mike (spitsoor) schreef:vw :s juist ja
Sterker nog, liever een VW dan een Renault uit het huidige gamma. :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Pardon ??? :wink:
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
LotuzClioWilliams

Dat wordt dan erelid af. :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

:lol: Sorrie dat ik jullie moet teleurstellen. :)
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Wil nog niet dood gevonden worden in een VW (N)

Op mijn naam geen VW, als ik es mee moet rijden in zo'n ding, okee maar zal nooit zelf vrijwillig een volkswagen kopen.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
HKM

moet jij voor de gein is in een Golf 4 van 1999 gaan rijden, en daarna in je eigen mégane, daarna graag je mening

wanneer is de echte site weer online?
Foeke

Chris heeft genoeg ervaring in een Golf :wink:
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Edward
Contacteer:

HKM schreef:moet jij voor de gein is in een Golf 4 van 1999 gaan rijden, en daarna in je eigen mégane, daarna graag je mening

hoezo, mijn Mégane komt niks te kort tegenover zo'n Golf (heb gelest in een Golf, van 2000 of 2001, een 1.9 TDI was het dacht ik, vraag alleen niet naar de kleurtjes van de letters)

heeft zo'n Golf 4 van '99 ook zij-airbags, naast normale airbags, en nog een paar luxigheidjes die een standaard Mégane RN niet heeft?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

ForeverYoung schreef:
HKM schreef:moet jij voor de gein is in een Golf 4 van 1999 gaan rijden, en daarna in je eigen mégane, daarna graag je mening

hoezo, mijn Mégane komt niks te kort tegenover zo'n Golf (heb gelest in een Golf, van 2000 of 2001, een 1.9 TDI was het dacht ik, vraag alleen niet naar de kleurtjes van de letters)

heeft zo'n Golf 4 van '99 ook zij-airbags, naast normale airbags, en nog een paar luxigheidjes die een standaard Mégane RN niet heeft?
Hmz... Ik zou het wel weten... :)
Robke
Car: Lexus IS250

jiggy schreef:
Madmaus schreef:Zijn je dempers niet gewoon lek dan?
Ik had dat ook maar me linkerachterdemper was kompleet lek.
zou eens kunnen kijken, maar dan zou die toch aan een kant moeten gaan hangen? of dat een vloeistof rond de demper te zien zijn.
dat is namelijk niet het geval, maar heb robclio16v ook ff een pm gestuurt want die schijnt ook andere dempers er op te hebben wil ff weten welke en hoe duur die waren.
Waarschijnlijk zijn je dempers gewoon versleten inderdaad, een setje gele Koni's bestellen en je bent weer klaar.
De schokdempers die ik heb zijn niet los te koop voor zover ik weet, alleen in een complete schroefset.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Ik moet zeggen dat die Golf IV TDI waar ik in heb gelest toch wel erg lekker reed hoor!
Zou mn 19 er zeker niet voor inruilen maar dat heeft andere redenen...een golf op zich rijdt niet slecht..
Robke
Car: Lexus IS250

Een Golf 4 kan ook gruwelijk rammelen en gaar zijn.
Ik vind het gewoon lelijke hokken en iedere nepkamer rijdt erin, dus wil ik er sowieso al niks mee te maken hebben. :lol:

Dan spaar ik liever door voor een leuke Lancer EVO 6 of iets in die geest. 8)
paulvanrooij
Contacteer:

Das wel ff een andere prijsklasse Rob ;)
zeg ook niet dat ik Golf zou rijden, maar vond t wel lekker rijden..kan ook zijn omdat dat ding pas een half jaar oud was ;) :lol:
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Heb gister toch wel ff lopen vloeken op een VW.... :wink:
paulvanrooij
Contacteer:

Ja de airco in mijn leswagen deed het nog wel :p
HKM

ForeverYoung schreef:

hoho!! moet je eens kijken hoe jij over een golf rijder praat!

en ik heb het niet over jouw eigen megane, ik vind een golf tdi lekkerder rijden dan welke mégane dan ook,
Mrtn
Car: R5GTT

sjongejonge wat een discussie :lol:

een VW zit idd wat zekerder in elkaar geschroeft, dat compenseert Renault weer met luxe snufjes! voor ieder wat wils :wink:
Mrtn = Maarten
-PAZ-
Über-Spammer

duitse degelijkheid of frans comfort 8) :p

bij mij voor de deur zal er echter ook nooit een vw staan.
maja was hier een renault forum toch. :p
R5GTT. Drive it like you stole it
joeri_16V
Car: megane 2

paz-maniac schreef:duitse degelijkheid of frans comfort 8) :p
fuck comfort :wink:
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

als het maar hard kan. :D
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-PAZ-
Über-Spammer

afgelopen weekeind is er hier een ongeval gebeurt waarbij een renault alpine betrokken was, van die auto was dus echt nix meer over

[img]http://www.pzc.nl/gfx/gfx_nieuw/kranten ... 352104.jpg[/img]
R5GTT. Drive it like you stole it
jiggy
Contacteer:

nou toen de golf 4 R32 uit kwam ben ik ff gaan kijken bij de dealer, maar dat schijnt aardig hard en ruig te willen.
greetzzzzz marcel
jiggy
Contacteer:

paz-maniac schreef:afgelopen weekeind is er hier een ongeval gebeurt waarbij een renault alpine betrokken was, van die auto was dus echt nix meer over

[img]http://www.pzc.nl/gfx/gfx_nieuw/kranten ... 352104.jpg[/img]
ik weet wanneer een auto total los wordt verklaard, maare hoe noem je dit dan :D :D :D
Edward
Contacteer:

HKM schreef:hoho!! moet je eens kijken hoe jij over een golf rijder praat!

en ik heb het niet over jouw eigen megane, ik vind een golf tdi lekkerder rijden dan welke mégane dan ook,
hoe praat ik over een golf rijder dan (heb NU niks negatiefs gezegd volgens mij, eerder misschien wel eens ja :lol: :D :p )

en bovendien: een Golf is nog duurder ook in aanschaf, plus die dingen zijn tegenwoordig én te groot én te zwaar (simpele golf diesel al 1200 kilo, dan heb je nog niet eens een dikke motor)

dus doe mij maar lekker m'n renaultje.

ik heb helaas(?) niet ff de mogelijkheid om eventjes in een Golf te stappen om het te vergelijken.
Steven
Car: M536

jiggy schreef:nou toen de golf 4 R32 uit kwam ben ik ff gaan kijken bij de dealer, maar dat schijnt aardig hard en ruig te willen.
greetzzzzz marcel
Valt tegen hoor, ding is echt loeizwaar en zuipt als de nete :D
jiggy
Contacteer:

Steven schreef:
jiggy schreef:nou toen de golf 4 R32 uit kwam ben ik ff gaan kijken bij de dealer, maar dat schijnt aardig hard en ruig te willen.
greetzzzzz marcel
jah dat klopt wel. ken ook iemand die heeft nu die golf5 gti met 200pk, maar die is al veel pktje's kwijt om de kilo's mee te nemen.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Erik (Schepjes) schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:eigenbouw 5 met rwd lijkt me ook wel gaaf :D
Kijk eens luco... :p

[img]http://img300.imageshack.us/img300/6500/dxfbuqknmujkwwxangqj1ec.th.jpg[/img] <---klik :wink:
heb er in nederland ook al een bekeken :D
erg gaaf maar veulllllllllllllllllllllllllllllllll werk erik :D

heb je alweer een vijf?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Daniël W.
Car: 5TL-T

*sigh

Wat een geleuter over vw...die auto's zijn zwaar overprijsd en overrated als je het mij vraagt...en hoe wil je ook een Megane van 15000 eurie vergelijken met een of andere g0lf van €20000? Als je tenslotte al een Reno met een vw kan en durft te vergelijken?

Zo gaat het altijd met vergelijkingen tussen vw en andere merken, ik ben dat hier in mijn buurtje meer dan gewend...ben 1 van de 3 mensen die géén vw rijdt, en ze lullen allemaal over hoe hard een vr6 gaat, wat een vermogen een r32 heeft (en zelf in een 1.3 g0lf 2 rijden :p ) of die nieuwe gti bla bla bla bla bla...ze vergeten erbij te vermelden dat je voor minder geld in een betere auto kan rijden...ik weet niet wat jullie denken, maar ik heb liever een impreza sti met €10000 euro over, dan een r32 die na 170km/u al niet meer vooruit komt :lol:

Ik vind het juist erg knap van Renault dat ze nu nog relatief lichte auto's bouwen met goede motoren, prestaties en goede prijs/kwaliteit verhouding...
Al met al kom je toch weer op een discussie uit over mening en smaak.

Maar het feit blijft, vw's zijn te duur, te zwaar en overrated...ik bedoel, wie betaalt zoveel voor zo'n auto dan??

Onvoorstelbaar!

:p 8)
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

ja als je prijs kwaliteit wil dan kan je beter een skoda nemen (als we het dan over VAG hebben). Maarja das natuurlijk nie zo 'cool' als een vw :lol:.
Riël
Über-Spammer

Nou ja, een vw is wel heel wat duurder afgewerkt dan een renault. Het kraakt en rammelt minder en voelt toch wat degelijker en duurder.

En er wordt genoeg van verkocht, dus overrated vind ik die prijs niet, is gewoon slim handelen.

ieder zijn ding. In duitsland trouwens stelt je met een vw helemaal niets voor :)
Riël
Über-Spammer

Weet iemand hoe je een 2 koloms hydraulische hefbrug ontlucht/bijvult?

Als er olie in het reservoir zit op de laagste stand en hij gaat omhoog, spuit de olie uit het reservoir. Hij pakt ook geen nieuwe, beetje raar.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

jiggy schreef:
Steven schreef:
greetzzzzz marcel
jah dat klopt wel. ken ook iemand die heeft nu die golf5 gti met 200pk, maar die is al veel pktje's kwijt om de kilo's mee te nemen.
ja en het onderstel van die r32 is ook nog eens slecht
heb je de test van topgear gezien van die r32
die vonden hem nog slechter dan een landrover :lol: :lol: :lol: en dat wil wat zeggen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Gesloten