zonder de politie (of as usual in NL:bewijs) gezien te hebbenMet deze 'kliklijn', of zoals de officiële naam luidt het Meldpunt Asociaal Vekeersgedrag, hoopt het KLPD "een stroom aan bonnen" te krijgen. " Zodat mensen zich thuis achter de oren krabben dat ze zonder de politie gezien te hebben, toch een boete krijgen."
In NL ben je schuldig, tot je zelf maar je onschuld hebt bewezen. Bewijsmateriaal hoeft de KLPedoD niet te leveren! Dat moet jij maar zelf doen.
Ik kan me die ene scene herinneren in dat loser (ik-ben-een-man-maar-kan-me-vrouw-niet-meer-nuken-dus-ga-ik-anderen-maar-lastig-vallen)-typische hollandse kutprogramma Blik op de weg.
Daarin rijdt een mercedes (model bouwvakker) onnodig links...kilometers lang. Daarachter rijdt nog iemand die voorbij wil (er wordt maar 110 ofzo gereden waar 120 mocht). Daarachter rijdt de pedobrigade...te wachten tot die persoon uit frustratie EINDELIJK rechts voorbij gaat...doet die jongen natuurlijk ook (geef em eens ongelijk) en hij krijgt de prent. Niet die onnodig links rijder!!! Werd niet eens aangesproken op wat die wel dacht te doen op de linkerbaan.
Een collega van me werk mocht voorkomen!!! omdat iemand op de kliklijn hem 3 keer had aangescheten. Die jongen was zich van geen kwaad bewust, gewoon een treiteraar die hem een loer draait. Bewijsmateriaal? Forget it. En als jullie denken dat de politie daar geen tijd voor uittrekt, oh, veel liever automobilistjes pesten dan "gevaarlijke" fietsendieven aanhouden, of mensen die er echt gevaarlijk uitzien op de weg aanhouden.

In Duitsland krijg je netjes een foto met je zotte kop erop, op de bekeuring, met EXACT aangegeven waar jij wel niet te hard reed, of je wordt gewoon staande gehouden. Niet dat stomme backstabber principe zoals hier, broekepoepers! Veilig vanachter hun buroŽtjes bonnen versturen.
Twee dagen geleden weer in duitsland gereden, even de nieuwe olie inrijden.