ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Robke
Car: Lexus IS250

Nee, want ik wist helemaal niet dat er weer een basketbalwedstrijd was. Ik had gelukkig wel een goede parkeerplaats kunnen vinden. :)
Ollie

Iemand een idee waar ik een handleiding van een oude HP laserjet 4 printer vandaan kan halen op internet? En zeg niet op de HP site, want daar kun je hem kopen :p
Vos

Clio 16v.....
antoine
Car: Renault Clio III RS

H8bal

Ollie schreef:Iemand een idee waar ik een handleiding van een oude HP laserjet 4 printer vandaan kan halen op internet? En zeg niet op de HP site, want daar kun je hem kopen :p
Ollie, ik heb hier op het werk een aantal van die laserjets staan op de afdelingen. Als het nog nodig is, laat dan eens iets weten, dan kijk ik wel of ik hier ergens een manual ervan vind.

Afdelingshoofd informatica, you've gotta love it :)
Ollie

Manual zou super zijn, maar in digitale vorm is natuurlijk wel zo makkelijk. Als ik die niet ergens vandaan kan halen, dan geef ik wel een gil. Thanx (Y)
H8bal

Ollie schreef:Manual zou super zijn, maar in digitale vorm is natuurlijk wel zo makkelijk. Als ik die niet ergens vandaan kan halen, dan geef ik wel een gil. Thanx (Y)
Eventjes nagekeken. Ik heb hier 1 boekje (zeg maar boek) maar nog geen cd'tje gevonden. Mocht ik een digitaal versie'tje vinden, load ik het wel up en mocht ik een dubbele boek vinden, dan verstuur ik hem wel.
Ollie

Thank you very much :worship:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Droes

Chris schreef:We gaan alle onderwerpen per auto in die fora zetten, scheelt een hoop zoekwerk en dubbele topics hopen we.
zo das netjes gedaan! (Y)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Wie weet in welk autoblad het stukje stond over 'de aflevering?'.

Ik geloof dat het autoweek was, maar weet dat niet meer zeker.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Shorty 16v

Shorty 16v schreef:Iemand linkje voor mij, om zelf witte achterlichten te maken??
Heeft ergens gestaan, maar kan hem echt niet meer vinde. Wie o wie!! :worship:
Iemand??
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Shorty 16v schreef:
Shorty 16v schreef:Iemand linkje voor mij, om zelf witte achterlichten te maken??
Heeft ergens gestaan, maar kan hem echt niet meer vinde. Wie o wie!! :worship:
Iemand??
gewoon ff wat met de tip van olijnsma doen
http://www.doubleyoudigital.nl/
Droes

jomor jomor, der zijn hier nog pipo's da nog ni gestemd emmen op de picture tuning hé!!! :evil:

doe het ff dan :wink:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 93#1431393
French pocket rocket

Zeg mannen, wie heeft er ervaring met kuipstoelen? Met name over lang afstanden. De verkoper adviseerde een sportstoel ipv een kuip. Wat zeggen jullie?
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

In welke auto?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

en hoeveel denk je ermee te gaan rijden?
Merijn
Über-Spammer

Voor lange afstanden zou ik ook never kuipstoelen nemen! Ze zijn gemaakt om me te racen en daar heb je geen comfort voor nodig. :)
French pocket rocket

Het is voor een GTT. Het is de bedoeling dat ik er ook mee op vakantie mee ga.
French pocket rocket

Dan zou ik voor de vakantie weer ff de oude stoelen in moeten zetten.
French pocket rocket

En hoe kom je weg met de lengte. Eigenlijk wil ik dan de stoel verder naar achter plaatsen en het stuur wat naar voor halen. Ik ben namelijk niet de kleinste.
Erik de Bruijn

Heeft iemand de tijden van een standaard 16v van 0 - 400 m. Ik heb het een paar keer gemeten met mijn Gtech pro commpetition en kom steeds uit rond de 14,7 - 14,8 seconden.

bedankt,

Erik
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

French pocket rocket schreef:En hoe kom je weg met de lengte. Eigenlijk wil ik dan de stoel verder naar achter plaatsen en het stuur wat naar voor halen. Ik ben namelijk niet de kleinste.
1 mom
ik zoek ff een paar foto's
Merijn
Über-Spammer

Je kunt natuurlijk een verlengde stuurnaaf kopen, maar hou er rekening mee dat daardoor je stuur ook hoger komt te staan. Daarnaast kun je ook nog eens een diep 'rally'stuur kopen, zodat het stuur nog dichter naar je toe komt. Dan kun je je stoel een heel eind naar achter verplaatsen.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

[img]http://www.maxtune-d.com/3003-5.jpg[/img]

[img]http://www.maxtune-d.com/3003-6.jpg[/img]

Zoiets?

Deze stoelen heb ik erin, en is dus een combinatie van zowel sportief als comfort.

Zit een stuk beter als de kuip, alleen voor het heftige werk moet je eigenlijk echte kuipstoelen hebben.

Maar voor sportief gebruik is dit een super oplossing. houd er rekening mee dat ze nieuw ontzettend duur zijn, t.o.v simpele kuipstoelen,
French pocket rocket

Merijn Posted: Fri May 28, 2004 6:06 pm Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

Je kunt natuurlijk een verlengde stuurnaaf kopen, maar hou er rekening mee dat daardoor je stuur ook hoger komt te staan. Daarnaast kun je ook nog eens een diep 'rally'stuur kopen, zodat het stuur nog dichter naar je toe komt. Dan kun je je stoel een heel eind naar achter verplaatsen.
Met een diep rally stuur komt ie dan ook hoger t.o.v van de oude positie. Ik was aan een spacer aant denken. Maar het is altijd proberen hoe het uitkomt en of de zit positie goed is t.o.v stuur. Omdat dan hoger komt.

Olijnsma Posted: Fri May 28, 2004 6:09 pm Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

Zoiets?

Deze stoelen heb ik erin, en is dus een combinatie van zowel sportief als comfort.

Zit een stuk beter als de kuip, alleen voor het heftige werk moet je eigenlijk echte kuipstoelen hebben.

Maar voor sportief gebruik is dit een super oplossing. houd er rekening mee dat ze nieuw ontzettend duur zijn, t.o.v simpele kuipstoelen,
Is de zijdelijgse steun goed?. Wat voor een merk en type heb je er in zitten?
Riël
Über-Spammer

Die recaro word op maat gemaakt (orthopedisch). Da's niet te betalen.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Riël
Über-Spammer

Merijn schreef:Je kunt natuurlijk een verlengde stuurnaaf kopen, maar hou er rekening mee dat daardoor je stuur ook hoger komt te staan. Daarnaast kun je ook nog eens een diep 'rally'stuur kopen, zodat het stuur nog dichter naar je toe komt. Dan kun je je stoel een heel eind naar achter verplaatsen.
zo gaat dat dus:

Code: Selecteer alles

[quote="Merijn"]Je kunt natuurlijk een verlengde stuurnaaf kopen, maar hou er rekening mee dat daardoor je stuur ook hoger komt te staan. Daarnaast kun je ook nog eens een diep 'rally'stuur kopen, zodat het stuur nog dichter naar je toe komt. Dan kun je je stoel een heel eind naar achter verplaatsen.[/quote]
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Ik heb een Recaro Ergomed Electronic aan de bestuurderskant zitten en een Scheel aan de passagierskant.

De passagier heeft iets meer zijdelingse steun, en ik wat meer comfortabelere stoel.

Ik heb zelf ook een groot postuur, en vind deze stoelen ideaal!
Zitten echt stukken beter als de kuipen, ZEKER op langere einden.!
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Riël schreef:Die recaro word op maat gemaakt (orthopedisch). Da's niet te betalen.
Niet allemaal, er worden ook Recaro's gemaakt universeel. dus met algemene pasvorm, net als bij Scheel en ASS.
French pocket rocket

Olijnsma schreef:Ik heb een Recaro Ergomed Electronic aan de bestuurderskant zitten en een Scheel aan de passagierskant.

De passagier heeft iets meer zijdelingse steun, en ik wat meer comfortabelere stoel.

Ik heb zelf ook een groot postuur, en vind deze stoelen ideaal!
Zitten echt stukken beter als de kuipen, ZEKER op langere einden.!

Het zal geen elect. stoel worden. Gaat net te ver. Moet er nog eens goed over nadenken wat ik dan precies ga doen
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Die elektrische zat er al in ;) had ik zelf ook niet gedaan, maar gaat ff om het idee.

Ik kan je het van harte aanbevelen, De meeste kuipstoelen die ik verkoop aan klanten, gebruiken hem niet dagelijks, de weinige wel nemen haast allemaal een sport stoel.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Ajuus allen, ik ga op naar de Friday night meeting in Drachten.
Gesloten