ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
CChris

paz-maniac schreef:jah en zijn vriendin zal ook wel effe droog staan 8) 8) 8)
als ie die al heeft, denk het eerlijk gezegd niet als je zo dom kan zijn als hij...... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
R 5 Convertible Rulezz
Riël
Über-Spammer

jiggy schreef:nee dempers ,maar hoorde toen ik mijn clio heb verlaagt dat ik beter vering of sport dempers op kon zetten.
greetzzzzz marcel
Andere dempers kan, vering is klinkklare onzin.
Erik (Schepjes)
Contacteer:

ForeverYoung schreef:Rechts klikken op je bureaublad, eigenschappen, tabblad Vormgeving, knopje Geavanceerd, en dan Geslecteerde Items: kleur 1 veranderen.

[img]http://img172.imageshack.us/img172/5813/image12hn.th.jpg[/img]

oh eh, voor windows 98 en co werkt het ietsje anders, maar begin is hetzelfde.
Thnx... maaare ik wil hem doorzichtig hebben... en die staat er dus niet bij.. :~
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:eigenbouw 5 met rwd lijkt me ook wel gaaf :D
Kijk eens luco... :p

[img]http://img300.imageshack.us/img300/6500/dxfbuqknmujkwwxangqj1ec.th.jpg[/img] <---klik :wink:
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

nog meer mensen problemen met hun demon internetlijn?
Kan al een heel weekend nix. :( :(
GijsClioRS

jiggy
Contacteer:

Riël schreef:
jiggy schreef:nee dempers ,maar hoorde toen ik mijn clio heb verlaagt dat ik beter vering of sport dempers op kon zetten.
greetzzzzz marcel
Andere dempers kan, vering is klinkklare onzin.
oke dankje (Y)
jiggy
Contacteer:

maar de clio is 7cm verlaagt door middel van de torsiestaaf en als je betere dempers onderzet blijf ie dan wel zo laag???
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Yep. Alleen je veerweg is ook een stuk korter als je de standaard dempers gebruikt.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
jiggy
Contacteer:

heb ff op reichard motorsport gekeken ,maar heeft iemand ook een idee welke ik moet hebben en welke eeb beetje betaalbaar zijn en of ze ook op een site in nederland staan.
greetzzzzzzzzzzzzz marcel
jiggy
Contacteer:

Arie van de Hoek schreef:Yep. Alleen je veerweg is ook een stuk korter als je de standaard dempers gebruikt.
jah klopt de achterkant van de clio gaat lichtjes slingeren als ik boven de 100km kom.net of het wiel de weg niet helemaal raakt, dus moet ff weten welke ik het beste kan kopen?
Madmaus

Zijn je dempers niet gewoon lek dan?
Ik had dat ook maar me linkerachterdemper was kompleet lek.
jiggy
Contacteer:

Madmaus schreef:Zijn je dempers niet gewoon lek dan?
Ik had dat ook maar me linkerachterdemper was kompleet lek.
zou eens kunnen kijken, maar dan zou die toch aan een kant moeten gaan hangen? of dat een vloeistof rond de demper te zien zijn.
dat is namelijk niet het geval, maar heb robclio16v ook ff een pm gestuurt want die schijnt ook andere dempers er op te hebben wil ff weten welke en hoe duur die waren.
Madmaus

Nee hij gaat niet hangen, tenminste bij niet. Je kan het checken door je auto naar beneden te "wiegen" en als ie dan doorblijft gaan doet ie je demper niet zoveel meer.
jiggy
Contacteer:

Madmaus schreef:Nee hij gaat niet hangen, tenminste bij niet. Je kan het checken door je auto naar beneden te "wiegen" en als ie dan doorblijft gaan doet ie je demper niet zoveel meer.
oke (Y) zal ff proberen
Vos

-PAZ-
Über-Spammer

:lol: :lol: :lol: :lol: die gaat idd wel lekker hard op zen bek, tijd voor een kunstgebit denk ik
R5GTT. Drive it like you stole it
Riël
Über-Spammer

Kijk dat wiel krom gaan :lol:
LotuzClioWilliams

Riël
Über-Spammer

Op zich wel een goeie.

Mensen moeten eens niet meteen zo beginnen te ZEIKEN over alles en nog wat. Kijk die berg reacties, ik word daar niet goed van. Dat ze het lekker invoeren, het land hier is toch al niet streng genoeg, het zal mij mijn reet roesten, ik hou me dan wel aan de regels. Zeiknellen op die site, niet te geloven (N). Alsof het allemaal zoveel voorstelt.
Abel
Über-Spammer

hoezo? rijd jij dan over vluchtstroken, haal je rechts in of ben je bijzonder asosiaal op de weg??

dan hebben ze echt mijn zegen om jou 10 bekeuringen te sturen.

Als je een snelle auto hebt, gelden de algemene verkeers regels nog steeds voor je hoor. Ik wil niet lullig zijn, maar ik erger me echt dood aan mensen die asosiaal rijden. Ik zit er zelf over te pijnzen om maar KLPDer te worden. Ik wil zelf niet voordoen dat ik heilig ben op de weg.. (ditjaar al minstens 6 boetes gehad wegens te snel rijden) maar links-rechts inhalen om maar sneller naar je werk te rijden of terug :evil:

no offence (Y)
LotuzClioWilliams

Dan ben ik maar een zeikerd, maar ik vind dit allemaal wat ver gaan. De snelheidslimieten gaan steeds vaker omlaag en het rijplezier wordt de automobilist behoorlijk ontnomen. Nog even en dan wordt de acceleratie ook nog aan banden gelegd. Kun je je hot hatch wel in de woonkamer zetten, want meer ervan genieten zal dan ook moeilijk gaan.

Zo, als een echte Nederlander effe geklaagd. :wink:
LotuzClioWilliams

Asociaal rijgedrag keur ik ook niet goed, omdat je je medeweggebruiker daarmee in gevaar brengt. Maar hoe gaan ze nu bewijzen dat je de snelheidslimiet hebt overschreden?
Abel
Über-Spammer

Riël schreef:
Kijk dat wiel krom gaan :lol:
kijk die vriendjes.. (S)

wel sneu dat je hier een site voor maakt trouwens (N)
Abel
Über-Spammer

LotuzClioWilliams schreef:Asociaal rijgedrag keur ik ook niet goed, omdat je je medeweggebruiker daarmee in gevaar brengt. Maar hoe gaan ze nu bewijzen dat je de snelheidslimiet hebt overschreden?
niet.. lees dat andere artikel maar.. bumperkleven kan niet eens worden gemeld... :)
Riël
Über-Spammer

LotuzClioWilliams schreef:Asociaal rijgedrag keur ik ook niet goed, omdat je je medeweggebruiker daarmee in gevaar brengt. Maar hoe gaan ze nu bewijzen dat je de snelheidslimiet hebt overschreden?
Niet, da's het ruige. Je hangt gewoon als je meent dat ze je toch niets kunnen maken en met 170 langs vliegt. En terecht.
LotuzClioWilliams

Riël schreef:
Niet, da's het ruige. Je hangt gewoon als je meent dat ze je toch niets kunnen maken en met 170 langs vliegt. En terecht.
Terecht als je veel te hard rijdt, maar een agent kan niet zomaar op het oog inschatten hoe snel jij rijdt. Wat wordt dan de sanctie?
Riël
Über-Spammer

Dan ben je toch scheel als je het verschil tussen 150 en 120 niet ziet. Ik verwacht ook geen boete te krijgen als ik net 130 rij.

Je ziet het fout. Er rijdt een agent op de snelweg, en iemand valt m op omdat ie gewoon gek rijdt. Dán is de mogelijkheid tot bekeuren. Niet dat ze in hun burgertijd gaan rondrijden en iedereen proberen in te schatten, denk dat ie ook rustig naar huis wil. Als je dan normaal rijdt en al rij je 140 denk ik dat ie nog niet eens de moeite doet je kenteken te lezen. SNap je?
LotuzClioWilliams

Schni schna schnappie. Ik snap het wel en ook het doel erachter wel, alleen heb ik grote twijfels aan de uitvoering ervan. Lijkt me voor zowel de agent als de bestuurder moeilijk te bewijzen allemaal en dat resulteert ongetwijfeld in een hoop papierwerk en de bijbehorende frustratie.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Mike (spitsoor) schreef:gespot geen renault maar wel een fraaie auto :p Volgens mij was het een nissan 100nx o.i.d. in de kleuren van de supra uit tfathf 1. Zelfs de donkere achterlichten, spoiler en bestickering zat erop (Y) errug gaaf om te zien :worship:
Kan ons zo'n 100 keer nix nou schelen? ;)

En als je het dan toch wilt melden, doe het dan hier Mike, en niet in de Onbekende Renault... (S)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Mike (spitsoor)
Contacteer:

(S) (S) (S) :wink:
LotuzClioWilliams

Chris schreef:
Mike (spitsoor) schreef:gespot geen renault maar wel een fraaie auto :p Volgens mij was het een nissan 100nx o.i.d. in de kleuren van de supra uit tfathf 1. Zelfs de donkere achterlichten, spoiler en bestickering zat erop (Y) errug gaaf om te zien :worship:
Kan ons zo'n 100 keer nix nou schelen? ;)

En als je het dan toch wilt melden, doe het dan hier Mike, en niet in de Onbekende Renault... (S)
Renault, Nissan, is tegenwoordig één pot nat. ;)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Eej, niet schelden, he! Een Nissan 100NX heeft NIKS met Renault te maken. En daar ben ik erg blij mee. ;)
LotuzClioWilliams

Merijn schreef:Eej, niet schelden, he! Een Nissan 100NX heeft NIKS met Renault te maken. En daar ben ik erg blij mee. ;)
Ga jij nou eerst maar eens Renault rijden, hè! Die 100NiX is nog altijd beter dan die VW. >-)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Dacht het niet! Liever een VW dan zo'n nep cabrio.. ;)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Gesloten