ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Arie van de Hoek schreef:Krijg ik net via MSN een berichtje van een vriendin (die blonde van de toertocht Chris, dus maybe weer een lid erbij... :wink: ) van mij met de mededeling dat ze en Renault 5 cabrio heeft aangeschaft. :p

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UwCfAtQY ... cabrio.JPG[/img]

Zit een jaar APK op, goed onderhouden, cabrio-dak is goed, geen roest (zal beste wel) en heeft altijd binnen gestaan. Ze heeft er 700 euro voor betaald.

Kent iemand maybe dit 5-je uit omgeving Eindhoven.
verkeerde topic arco ;)
Bram

Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Waar staat ie nou dan Dennis ?? Het was alleen maar een mededeling... :p
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Arie van de Hoek schreef:Waar staat ie nou dan Dennis ?? Het was alleen maar een mededeling... :p
hij stond in een compleet verkeerd topic ;)
heb um hier gepost voor je
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

heel bizar idd
Arco
Über-Spammer

dennisvr schreef:
Arie van de Hoek schreef:Waar staat ie nou dan Dennis ?? Het was alleen maar een mededeling... :p
hij stond in een compleet verkeerd topic ;)
heb um hier gepost voor je
En dat is..... ???

Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

dennisvr schreef:
heel bizar idd
Word er ook niet vrolijk van....hopelijk laten ze mijn vlucht morgen ochtend met rust en blijven ze ook van Philladelphia af :(
Xabre
Car: 19 16V

De Britse politie heeft inmiddels bevestigd dat het om een gecoördineerde serie aanslagen gaat. Er zijn ook inmiddels sporen van explosieven gevonden op verschillende plaatsen. Momenteel worden de ambassades in Londen ontruimd, en wordt Buckingham Palace zeer zwaar beveiligd.

Volgens de BBC zou al-Qaeda achter de aanslagen zitten, wat ook door de meeste experts vermoed wordt. Opmerkelijk is dat een anonieme hooggeplaatste Israëlische functionaris heeft verklaard dat hij enkele minuten voor de aanslagen met Scotland Yard aan de telefoon hing, omdat die een waarschuwing ontvangen zouden hebben.
(N)
Trust me. I know what I'm doing.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Shit hè, daar gaan we weer. :@ Vriend van me woont in Londen, heeft er gelukkig niets van meegekregen.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Madmaus

Al-Qaeda zit achter de aanslagen in Londen vanochtend. Dat meldt de BBC op basis van Arabische bronnen.
Was wel te verwachten weer
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Xabre schreef:
De Britse politie heeft inmiddels bevestigd dat het om een gecoördineerde serie aanslagen gaat. Er zijn ook inmiddels sporen van explosieven gevonden op verschillende plaatsen. Momenteel worden de ambassades in Londen ontruimd, en wordt Buckingham Palace zeer zwaar beveiligd.

Volgens de BBC zou al-Qaeda achter de aanslagen zitten, wat ook door de meeste experts vermoed wordt. Opmerkelijk is dat een anonieme hooggeplaatste Israëlische functionaris heeft verklaard dat hij enkele minuten voor de aanslagen met Scotland Yard aan de telefoon hing, omdat die een waarschuwing ontvangen zouden hebben.
(N)
(N)(N)
5gt8vturbo

Paul1916v schreef:
Xabre schreef:

(N)
(N)(N)
aardig f*cked up het komt steeds dichter in de buurt! zou het ook met de olympische spelen te maken hebben? Was het anders misschien in parijs gebeurt? :@ het is in elk geval wel toeval. (N)
Arco
Über-Spammer

dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

5gt8vturbo schreef:
Paul1916v schreef:
Xabre schreef:

(N)
(N)(N)
aardig f*cked up het komt steeds dichter in de buurt! zou het ook met de olympische spelen te maken hebben? Was het anders misschien in parijs gebeurt? :@ het is in elk geval wel toeval. (N)

Heeft er mijnsinziens niets mee te maken, hadden ze het denk ik wel in een of alle kandidaat steden gedaan vlak voor de verkiezing, kijk dit vergt maanden zoniet jaren voorbereiding!
Denk dat het verstoren van de samenleving en tevens de G8 bijeenkomst meer het doel is geweest, heeft mijnsinziens veel meer impact, kijk maar wat de beurzen doen en wat er in de globale politiek gebeurt.
Al Quada zou het kunnen zijn , maar ik denk dat je groeperingen uit extreem rechtse en groeperingen uit extreem linkse hoek ook niet moet uitvlakken uitvlakken. Ira en de Eta die al verklaard hebben er niets mee te maken te hebben, zullen er denk ik echt niets mee te maken hebben gezien de gigantische negatieve publiciteit die dit met zich mee zou brengen.
paulvanrooij
Contacteer:

Volgens italiaanse media is de aanslag opgeeist door een onbekende radicale groepering die in opdracht van al-qaeda handelden...

maar goed..iedereen kan nu de schuld afschuiven op die mensen dus ja..:S
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

mms://wm1.streamzilla.jet-stream.nl/ilsemedia/ftv_london.asf
bleedvalve

CChris

nou lekker, hoor net dat die aanslagen in ieder land hadden kunnen gebeuren.......volgens een arabische zender ofzow en dan met name in nederland........
Laatst gewijzigd door CChris op do 7 jul 2005 13:27, 2 keer totaal gewijzigd.
R 5 Convertible Rulezz
5gt8vturbo

CChris schreef:nou lekker, hoor net dat die aanslagen in ieder land hadden kunnen gebeuren.......volgens een arabische zender ofzow en dan met name in nederland........van mij mogen ze op zn minst die asielzoekers hier in nederland terugsturen naar waar ze vandaan kwamen. tis nu alleen maar een kwestie van tijd denk ik voordat er zoiets in nederland gebeurd....
meestal zijn het nog niet eens de azielzoekers die het doen, vaak zijn het geintregeerde nederlanders met een tweede paspoort: mohammed B. mensen uit het middenoosten e.d. met te veel radicale ideeen, die hier nog een keer worden ogehitst door een veel te radicale imam. vandaag of morgen gebeurt het ook vast wel hier in nederland. Engeland is er ook vaak genoeg voor gewaarschuwd en die konden het ook niet voorkomen.
paulvanrooij
Contacteer:

Maakt niet uit CChris ;)
Laatst gewijzigd door paulvanrooij op do 7 jul 2005 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
CChris

ok sorry, je hebt gelijk......is al aangepast, was btje de 1e reactie die in me opkwam.....
R 5 Convertible Rulezz
GeniustheGzA

Het is gewoon allemaal k*t. Niet alleen in Engeland maar over de hele wereld. Alleen nu is er ineens een grote(re) afkeer en verontwaardiging omdat het een keer in Europa om de hoek gebeurt. Wanneer er in het Midden-Oosten of waar dan ook door "onze vrienden" de Amerikanen (lees dom volk) een dorp wordt weggevaagd in het kader van "the war on terrrrizm (zo spreekt die Boes dat uit)" hoor je een nieuws-item van om en nabij de 30 seconden en is het ineens goed. Nu is het in Engeland en moeten we ineens alles opzij zetten. Begrijp me niet verkeerd, ik ben het totaal niet eens met diegene die de aanslagen in Engeland heeft gedaan. Ik ben het alleen ook niet eens met anderen die geweld propageren in het kader van eigen gewin en al zeker niet met mensen die geweld gebruiken. Oorlog voeren om vrede te krijgen werkt niet!!!!
Maar goed, ik draaf door.

Groeten,
Daniël W.
Car: 5TL-T

GeniustheGzA schreef:Het is gewoon allemaal k*t. Niet alleen in Engeland maar over de hele wereld. Alleen nu is er ineens een grote(re) afkeer en verontwaardiging omdat het een keer in Europa om de hoek gebeurt. Wanneer er in het Midden-Oosten of waar dan ook door "onze vrienden" de Amerikanen (lees dom volk) een dorp wordt weggevaagd in het kader van "the war on terrrrizm (zo spreekt die Boes dat uit)" hoor je een nieuws-item van om en nabij de 30 seconden en is het ineens goed. Nu is het in Engeland en moeten we ineens alles opzij zetten. Begrijp me niet verkeerd, ik ben het totaal niet eens met diegene die de aanslagen in Engeland heeft gedaan. Ik ben het alleen ook niet eens met anderen die geweld propageren in het kader van eigen gewin en al zeker niet met mensen die geweld gebruiken. Oorlog voeren om vrede te krijgen werkt niet!!!!
Maar goed, ik draaf door.

Groeten,
Iedereen zn eigen mening en dat respecteer ik zeker, maar ga asjeblieft niet 'een volk' afschrijven waar je hoogstwaarschijnlijk niks vanaf weet (N)
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
GeniustheGzA

AREXSTYLE schreef: hoogstwaarschijnlijk niks vanaf weet (N)
(Y) Ik weet wel degelijk waar ik het over heb, gezien de familie-banden in Ann Arbor Michigan.... . :wink:
Xabre

familie-banden in guantanamo bay? :p
GeniustheGzA

Xabre schreef:familie-banden in guantanamo bay? :p
nope, ben 100% Nederlander (Y)

bovendien kunnen ze in mijn familie niet vliegen.....
jiggy
Contacteer:

hey marcoG wat is dit limburgs=Jiggy, veer hubbe hiej oach ene "te koap gevroagd"- topic veur greetzzzzzzzzz marcel
Fleetwood

nee, mij niet bekend... :D

mooie clio ...

Kenteken

Voertuigsoort Personenauto
Merk RENAULT
Handelsbenaming CLIO RSI 1.8 E2
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1794 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.

Massa ledig voertuig 946 kg
Maximum massa voertuig 1.410 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.

Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 473 kg
- geremd 750 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.

Datum eerste afgifte Nederland 26 maart 1993
Datum eerste toelating 26 maart 1993
Datum aanvang tenaamstelling 8 september 2003

Vervaldatum APK 28 oktober 2005 [/b]
ik word er zoo moei van.
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

http://www.nu.nl/news/553306/11/%27Lege ... af%27.html

Het is ook nooit goed :@ , eten ze een eitje, zijn t geen scharreleieren, eten ze een mac burger, is t vlees van te veel etende argentijnse runderen, eten ze een pitaatje shoarma is het geen schape maar varkensvlees van niet halal gekoosjerde varkens.....wat wordt er toch gezeurd in de wereld.....bah
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

5gt8vturbo schreef:die toyo`s heb ik er al 17.000 onderzitten voor dan! achter heb ik ze net nieuw. voor zijn ze nog bijna het zelfde als achter minimaal verschil en ik gebruik ze echt grof. Misschien ligt het aan je camber of uitlijnen, banden spanning. want een bandje moet echt lang mee moeten gaan. en veel meer als 20.000 anders zou ik elk 3/4 jaar nieuwe banden moeten hebben. :D
wat doen jullie lang met je banden :-)
ik haalde met de leaseslopel astra diesel nog geen 22.000 km :-)
begon de leasemaatschappij nog te zaniken ook haha
met de alpine haal ik nog niet de helft, hoezo rij je sportief?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Chris@R5

Ik lees net de site http://www.denieuwezorgverzekering.nl .

Gadverdamme wat kan ik deze regering uitkotsen!
Moet ik als student met amper 300 euro aan inkomen 90 euro per maand aan zorg betalen!!!!

Wat mankeert die lui!?

:@ :@ :@
-Ray-
Contacteer:

krijg de tering zeg, naar verwachtingf 1100 euro per persoon per jaar. schoften :( :( :(
Immer wieder die verdammte Holländer
Xabre

ja ik ga ook 400% meer betalen volgend jaar :( benzine prijzen die alsmaar stijgen.. en als je het tegen zit straks ook nog kilometerheffing (N)
Gesloten