Vluchtstrook is er ALLEEN voor noodgevallen. Dus ook niet om andere mensen aan te houden en ze een bekeuring te geven. Zie je maar wat er van kan gebeuren.
Je had een paar weken terug, met die premiere van starwars deel zoveel, een stel tieners in Engeland die 2 TL buizen met benzine gevuld hadden om die lichtgevende dildo-show na te spelen.
Helaas gaf die benzine opeens wel heel veel licht wat de nodige brandwondjes opleverde
trouwens jiggy staat jou clio weleens op een carpool strook in buitenpost ??! er staat daar weleens zo'n exact dezelfde witte clio met vast booskijkers
trouwens jiggy staat jou clio weleens op een carpool strook in buitenpost ??! er staat daar weleens zo'n exact dezelfde witte clio met vast booskijkers
jah klopt is nu al drie week geleden trouwens , maar heb daar drie keer gestaan.moet je ff op mijn profiel kijken kan je hem goed zien, maar kan niet missen met mijn voor bumper schade.
greetzzzzzz marcel
De passagiers van een vliegtuig zitten allemaal op hun plaats en wachten op de piloten om te vertrekken. Twee mannen komen binnen en lopen traag naar de cockpit. Ze dragen een pilotenuniform en een donkere bril. De ene heeft een hond aan de leiband en de andere tikt met een witte stok voor zich uit op de vloer. Ze bereiken de cockpit zonder problemen en sluiten de deur achter zich.
Verschillende passagiers lachen wat zenuwachtig naar elkaar, fronsen hun wenkbrauwen of doen alsof ze het een leuke grap vinden. Enkele seconden later starten de motoren en begint het vliegtuig over de startbaan te rijden. Het toestel gaat steeds sneller, maar het stijgt niet op. Door de venstertjes zien de passagiers dat het vliegtuig recht op een uitgestrekt meer afstevent, aan het einde van de startbaan. Het vliegtuig raast nu met zeer hoge snelheid vooruit en verschillende passagiers beginnen te beseffen dat ze nooit zullen opstijgen en dus in het meer zullen terechtkomen.
Er wordt uit vele kelen luid gegild, maar net op dat moment trekt het vliegtuig lichtjes op en komt het zonder problemen van de grond. De passagiers komen stilaan tot bedaren en praten nog wat na over die angstaanjagende "grap". Enkele minuten later is het incident vergeten.
In de cockpit betast de piloot het dashboard, vind de automatische piloot en zet hem in werking. Plots zegt de piloot: "Weet je wat me soms bang maakt?" "Nee?" zegt de co-piloot. "Op een dag beginnen ze te laat te gillen en dan gaan we er allemaal aan."
Dit is dus waarom ze de wielen van een auto aan de onderkant monteren. Brengt anders een hoop schurend geluid met zich mee en het zicht is niet optimaal.
De passagiers van een vliegtuig zitten allemaal op hun plaats en wachten op de piloten om te vertrekken. Twee mannen komen binnen en lopen traag naar de cockpit. Ze dragen een pilotenuniform en een donkere bril. De ene heeft een hond aan de leiband en de andere tikt met een witte stok voor zich uit op de vloer. Ze bereiken de cockpit zonder problemen en sluiten de deur achter zich.
Verschillende passagiers lachen wat zenuwachtig naar elkaar, fronsen hun wenkbrauwen of doen alsof ze het een leuke grap vinden. Enkele seconden later starten de motoren en begint het vliegtuig over de startbaan te rijden. Het toestel gaat steeds sneller, maar het stijgt niet op. Door de venstertjes zien de passagiers dat het vliegtuig recht op een uitgestrekt meer afstevent, aan het einde van de startbaan. Het vliegtuig raast nu met zeer hoge snelheid vooruit en verschillende passagiers beginnen te beseffen dat ze nooit zullen opstijgen en dus in het meer zullen terechtkomen.
Er wordt uit vele kelen luid gegild, maar net op dat moment trekt het vliegtuig lichtjes op en komt het zonder problemen van de grond. De passagiers komen stilaan tot bedaren en praten nog wat na over die angstaanjagende "grap". Enkele minuten later is het incident vergeten.
In de cockpit betast de piloot het dashboard, vind de automatische piloot en zet hem in werking. Plots zegt de piloot: "Weet je wat me soms bang maakt?" "Nee?" zegt de co-piloot. "Op een dag beginnen ze te laat te gillen en dan gaan we er allemaal aan."
goeie
hebben die piloten wel pech als de deuren van dik kogelvrij materiaal worden en dat ze geen gegil meer horen.
doet me overigens denken aan dat nieuwsberichtje paar weken geleden van die mensen die het instituut dat de rijbewijzen verstrekt in Californië aanklaagden omdat ze waren aangereden door een blinde met een GELDIG rijbewijs
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Madmaus schreef:Ben een beetje test aan het lezen.
Maar de GT-Radial CHAMPIRO 50 komt komt er wel goed uit.
Weinig slijtage. goeie grip.
Toevallig iemand ervaring met deze band?
Vb:
Toyo Proxes T1-s:
Grip bij droge condities 1.6
Remeigenschappen bij droge condities 1.7
Grip bij natte condities 2.4
Remeigenschappen bij natte condities 2.5
Grip bij sneeuw 5.2
Comfort 3.2
Geluid (binnen auto) 3.4
Geluid (buiten auto) 3.2
Slijtage band 4.2
Gereden kilometers 3.807.681
[Een lage score staat voor een goede prestatie]
ja ikke ik heb ze zelf ook erop laten zetten, vind het persoonlijk een hele goede band met slijtage valt wel mee alleen de regen en sneeuw is het niet optimaal(matig). (maar dit ligt volgens mij meer aan de wegen) en qua geluid maak ik me helemaal niet druk buiten hoor ik ze zelf niet dus dat intresseerd me ook niet en binnen staat mijn radio te hard
5gt8vturbo schreef:
ja ikke ik heb ze zelf ook erop laten zetten, vind het persoonlijk een hele goede band met slijtage valt wel mee alleen de regen en sneeuw is het niet optimaal(matig). (maar dit ligt volgens mij meer aan de wegen) en qua geluid maak ik me helemaal niet druk buiten hoor ik ze zelf niet dus dat intresseerd me ook niet en binnen staat mijn radio te hard
Heb je het over de Toyo's? Want die heb ik er nu ook onder zitten, toch dik 20.000 km mee gereden. Maar als ik zie dat de GT Radial een veel lager slijtage heeft, kan ik daar toch 30.000 of meer meerijden. Terwijl de rest eigelijk niet veel verschilt qua grip.
die toyo`s heb ik er al 17.000 onderzitten voor dan! achter heb ik ze net nieuw. voor zijn ze nog bijna het zelfde als achter minimaal verschil en ik gebruik ze echt grof. Misschien ligt het aan je camber of uitlijnen, banden spanning. want een bandje moet echt lang mee moeten gaan. en veel meer als 20.000 anders zou ik elk 3/4 jaar nieuwe banden moeten hebben.
Ja voor was ie niet 100% uitgelijnd. Spanning is goed die controleer ik regelmatig. Was wel tevreden met 20.000 me vorige banden had ik in 3 maanden er doorheen Ja toch wel sportief rijden.
Maar me linker voorband was de enige die niet aan vervanging toe was.
Sinds die bandjes erop zitten heb ik ook mijn schokbreker of stuurkogels niet meer losgehaald. en hij is nog steeds perfect uitgelijnd, als ze niet uitgelijnd zijn vreten ze ercht banden. ook rotondes doen het goed voor je achterbanden
Ja echt he. Tis best leuk hard rijden maar kost toch wel geld.
Heb achter nieuwe schokbrekers nu. Eentje was helemaal lek die deed niets meer. Zitten alleen originals op. Dus minder stug.
Ik rijd deze bandjes ff op en daarna kijk ik wel. Denk dat ik voor de GT Radials ga.