ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
MarcoG
Contacteer:

Ben even buiten skelteren...heeft net geregend :) :) :)
bleedvalve

is dit geen idee voor iemand om op ze dumpvalve te plakke :lol: :lol: :lol:

http://videos.streetfire.net/Player.asp ... &kw=32&p=0
mikko
Contacteer:

MarcoG schreef:Ben even buiten skelteren...heeft net geregend :) :) :)
Kijk je wel uit :~
MarcoG
Contacteer:

Laatst gewijzigd door MarcoG op wo 6 jul 2005 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Xabre
Car: 19 16V

als die gast nog leeft heeft hij vet mazzel:

http://www.gotoclips.com/Cop_In_Trouble.html
Trust me. I know what I'm doing.
MarcoG
Contacteer:

MarcoG
Contacteer:

Xabre schreef:als die gast nog leeft heeft hij vet mazzel:

Vluchtstrook is er ALLEEN voor noodgevallen. Dus ook niet om andere mensen aan te houden en ze een bekeuring te geven. :lol: Zie je maar wat er van kan gebeuren.
Steven
Car: M536

zit daar niet toevallig benzine in? :d
Steven
Car: M536

Je had een paar weken terug, met die premiere van starwars deel zoveel, een stel tieners in Engeland die 2 TL buizen met benzine gevuld hadden om die lichtgevende dildo-show na te spelen.
Helaas gaf die benzine opeens wel heel veel licht wat de nodige brandwondjes opleverde :D
-PAZ-
Über-Spammer

onderin beeld zie je em nog wel een beetje bewegen, maar er van opknappen doe je er volgens mij ook nie van
R5GTT. Drive it like you stole it
MarcoG
Contacteer:

Volgens mij heeft die een tik gekregen van de vangrail die terugschoot na de botsing. Door een auto heb ik em niet geraakt zien worden.

[img]http://www.voak.at/images/portal/68/lbr ... ernein.jpg[/img]
[img]http://www.voak.at/images/portal/56/cat_helm.jpg[/img]
Xabre

ja die mag bij mij ook wel even een pakje komen bezorgen >-) :worship:
jiggy
Contacteer:

Xabre schreef:
ja die mag bij mij ook wel even een pakje komen bezorgen >-) :worship:
je kan het voorstellen bij het postkantoor. maar wil het pakje wel maar ook haar doosje wel whaahahah
Xabre

ghehe :wink:

trouwens jiggy staat jou clio weleens op een carpool strook in buitenpost ??! er staat daar weleens zo'n exact dezelfde witte clio met vast booskijkers
jiggy
Contacteer:

Xabre schreef:ghehe :wink:

trouwens jiggy staat jou clio weleens op een carpool strook in buitenpost ??! er staat daar weleens zo'n exact dezelfde witte clio met vast booskijkers
jah klopt is nu al drie week geleden trouwens , maar heb daar drie keer gestaan.moet je ff op mijn profiel kijken kan je hem goed zien, maar kan niet missen met mijn voor bumper schade.
greetzzzzzz marcel
jiggy
Contacteer:

hey mensen ben op zoek naar deze bumper heeft iemand die te koop of een rs bumper voor clio 1.

greetzzzzzzzzz marcel

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumpers.jpg[/img]
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

jiggy schreef:hey mensen ben op zoek naar deze bumper heeft iemand die te koop of een rs bumper voor clio 1.

greetzzzzzzzzz marcel
Kijk eens hiero :wink: http://www.rbcartuning.nl/

Clubsponsor :D
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Vliegen:

De passagiers van een vliegtuig zitten allemaal op hun plaats en wachten op de piloten om te vertrekken. Twee mannen komen binnen en lopen traag naar de cockpit. Ze dragen een pilotenuniform en een donkere bril. De ene heeft een hond aan de leiband en de andere tikt met een witte stok voor zich uit op de vloer. Ze bereiken de cockpit zonder problemen en sluiten de deur achter zich.

Verschillende passagiers lachen wat zenuwachtig naar elkaar, fronsen hun wenkbrauwen of doen alsof ze het een leuke grap vinden. Enkele seconden later starten de motoren en begint het vliegtuig over de startbaan te rijden. Het toestel gaat steeds sneller, maar het stijgt niet op. Door de venstertjes zien de passagiers dat het vliegtuig recht op een uitgestrekt meer afstevent, aan het einde van de startbaan. Het vliegtuig raast nu met zeer hoge snelheid vooruit en verschillende passagiers beginnen te beseffen dat ze nooit zullen opstijgen en dus in het meer zullen terechtkomen.

Er wordt uit vele kelen luid gegild, maar net op dat moment trekt het vliegtuig lichtjes op en komt het zonder problemen van de grond. De passagiers komen stilaan tot bedaren en praten nog wat na over die angstaanjagende "grap". Enkele minuten later is het incident vergeten.

In de cockpit betast de piloot het dashboard, vind de automatische piloot en zet hem in werking. Plots zegt de piloot: "Weet je wat me soms bang maakt?" "Nee?" zegt de co-piloot. "Op een dag beginnen ze te laat te gillen en dan gaan we er allemaal aan."
Sanderrr

Dit is dus waarom ze de wielen van een auto aan de onderkant monteren. Brengt anders een hoop schurend geluid met zich mee en het zicht is niet optimaal.

http://www.yourdailymedia.com/media/1118396578
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

de balk met lichten doet het nog :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Frits schreef:Vliegen:

De passagiers van een vliegtuig zitten allemaal op hun plaats en wachten op de piloten om te vertrekken. Twee mannen komen binnen en lopen traag naar de cockpit. Ze dragen een pilotenuniform en een donkere bril. De ene heeft een hond aan de leiband en de andere tikt met een witte stok voor zich uit op de vloer. Ze bereiken de cockpit zonder problemen en sluiten de deur achter zich.

Verschillende passagiers lachen wat zenuwachtig naar elkaar, fronsen hun wenkbrauwen of doen alsof ze het een leuke grap vinden. Enkele seconden later starten de motoren en begint het vliegtuig over de startbaan te rijden. Het toestel gaat steeds sneller, maar het stijgt niet op. Door de venstertjes zien de passagiers dat het vliegtuig recht op een uitgestrekt meer afstevent, aan het einde van de startbaan. Het vliegtuig raast nu met zeer hoge snelheid vooruit en verschillende passagiers beginnen te beseffen dat ze nooit zullen opstijgen en dus in het meer zullen terechtkomen.

Er wordt uit vele kelen luid gegild, maar net op dat moment trekt het vliegtuig lichtjes op en komt het zonder problemen van de grond. De passagiers komen stilaan tot bedaren en praten nog wat na over die angstaanjagende "grap". Enkele minuten later is het incident vergeten.

In de cockpit betast de piloot het dashboard, vind de automatische piloot en zet hem in werking. Plots zegt de piloot: "Weet je wat me soms bang maakt?" "Nee?" zegt de co-piloot. "Op een dag beginnen ze te laat te gillen en dan gaan we er allemaal aan."
goeie :worship:

hebben die piloten wel pech als de deuren van dik kogelvrij materiaal worden en dat ze geen gegil meer horen.

doet me overigens denken aan dat nieuwsberichtje paar weken geleden van die mensen die het instituut dat de rijbewijzen verstrekt in Californië aanklaagden omdat ze waren aangereden door een blinde met een GELDIG rijbewijs (Y) >-)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Madmaus

Ik moet binnenkort aan 4 nieuwe banden geloven.

Nu zit ik me een beetje te orienteren, maar ik zie dat Toyo bv wel heel slecht scoort op slijtage en sneeuw.

Wat vinden jullie nou een echt goeie band. Niet al te duur want ik moet er 4 hebben :p

gr
Menno

Ben erg tevreden over Yokohama A539
Madmaus

Ben een beetje test aan het lezen.
Maar de GT-Radial CHAMPIRO 50 komt komt er wel goed uit.
Weinig slijtage. goeie grip.

Toevallig iemand ervaring met deze band?

Vb:

Toyo Proxes T1-s:
Grip bij droge condities 1.6
Remeigenschappen bij droge condities 1.7
Grip bij natte condities 2.4
Remeigenschappen bij natte condities 2.5
Grip bij sneeuw 5.2
Comfort 3.2
Geluid (binnen auto) 3.4
Geluid (buiten auto) 3.2
Slijtage band 4.2
Gereden kilometers 3.807.681

[Een lage score staat voor een goede prestatie]

Tegen de GT Radial:
Grip bij droge condities 1.5
Remeigenschappen bij droge condities 1.6
Grip bij natte condities 2.5
Remeigenschappen bij natte condities 2.8
Grip bij sneeuw 4.7
Comfort 2.0
Geluid (binnen auto) 2.1
Geluid (buiten auto) 2.1
Slijtage band 1.7
Gereden kilometers 680.350

Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Menno schreef:Ben erg tevreden over Yokohama A539
En daar hoor je ook best wel andere berichten over. Wel een supermooie band! (Y)

@Madmaus: ik ben zelf erg tevreden over Avon (ZV1). Redelijk onbekend, maar prima band. En niet al te duur.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
5gt8vturbo

Madmaus schreef:Ben een beetje test aan het lezen.
Maar de GT-Radial CHAMPIRO 50 komt komt er wel goed uit.
Weinig slijtage. goeie grip.

Toevallig iemand ervaring met deze band?

Vb:

Toyo Proxes T1-s:
Grip bij droge condities 1.6
Remeigenschappen bij droge condities 1.7
Grip bij natte condities 2.4
Remeigenschappen bij natte condities 2.5
Grip bij sneeuw 5.2
Comfort 3.2
Geluid (binnen auto) 3.4
Geluid (buiten auto) 3.2
Slijtage band 4.2
Gereden kilometers 3.807.681

ja ikke ik heb ze zelf ook erop laten zetten, vind het persoonlijk een hele goede band met slijtage valt wel mee alleen de regen en sneeuw is het niet optimaal(matig). (maar dit ligt volgens mij meer aan de wegen) en qua geluid maak ik me helemaal niet druk buiten hoor ik ze zelf niet dus dat intresseerd me ook niet en binnen staat mijn radio te hard :)
Madmaus

5gt8vturbo schreef:
ja ikke ik heb ze zelf ook erop laten zetten, vind het persoonlijk een hele goede band met slijtage valt wel mee alleen de regen en sneeuw is het niet optimaal(matig). (maar dit ligt volgens mij meer aan de wegen) en qua geluid maak ik me helemaal niet druk buiten hoor ik ze zelf niet dus dat intresseerd me ook niet en binnen staat mijn radio te hard :)
Heb je het over de Toyo's? Want die heb ik er nu ook onder zitten, toch dik 20.000 km mee gereden. Maar als ik zie dat de GT Radial een veel lager slijtage heeft, kan ik daar toch 30.000 of meer meerijden. Terwijl de rest eigelijk niet veel verschilt qua grip.
5gt8vturbo

die toyo`s heb ik er al 17.000 onderzitten voor dan! achter heb ik ze net nieuw. voor zijn ze nog bijna het zelfde als achter minimaal verschil en ik gebruik ze echt grof. Misschien ligt het aan je camber of uitlijnen, banden spanning. want een bandje moet echt lang mee moeten gaan. en veel meer als 20.000 anders zou ik elk 3/4 jaar nieuwe banden moeten hebben. :D
Madmaus

Ja voor was ie niet 100% uitgelijnd. Spanning is goed die controleer ik regelmatig. Was wel tevreden met 20.000 me vorige banden had ik in 3 maanden er doorheen :p Ja toch wel sportief rijden.
Maar me linker voorband was de enige die niet aan vervanging toe was.
5gt8vturbo

Sinds die bandjes erop zitten heb ik ook mijn schokbreker of stuurkogels niet meer losgehaald. en hij is nog steeds perfect uitgelijnd, als ze niet uitgelijnd zijn vreten ze ercht banden. ook rotondes doen het goed voor je achterbanden :D
Madmaus

Ja echt he. Tis best leuk hard rijden maar kost toch wel geld.
Heb achter nieuwe schokbrekers nu. Eentje was helemaal lek die deed niets meer. Zitten alleen originals op. Dus minder stug.
Ik rijd deze bandjes ff op >-) en daarna kijk ik wel. Denk dat ik voor de GT Radials ga.
Gesloten