ja dan heb ik een probleempje MAMAXabre schreef:straks staat ie nog voor je deur, hij werkt bij de RDW en is een sportschool type![]()
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
hyperfuctienelkokommerjiggy schreef:heb last van parcison hoef niks te doen whahahah (respect voor de mensen die het hebben) wel makkelijkLuco/Alpine-racer schreef:kijk maar uit dat je geen lamme armen krijgt danjiggy schreef:NEEE je krijgt het niet hangt boven mijn bed, maar dan 50 keer vergroot voor als ik weer eens alleen ben whahahah5gt8vturbo schreef:zou je die foto dan niet eens delen met ons dan? egojiggy schreef:heb die bovenste foto gemaakt toen zat er geen tasje voor whahahah maar daar zaten geen glitters.Luco/Alpine-racer schreef:het tasje staat in de weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mhmhmh hij wordt met de minuut vreemder
-
- Über-Spammer
gaat ook echt nergens meer over hiero

bedoelde de hyperfuctienelekomkommerpletter gekocht bij telsel kan je echt alles mee kapot krijgen ook sportschool types5gt8vturbo schreef:hyperfuctienelkokommerjiggy schreef:heb last van parcison hoef niks te doen whahahah (respect voor de mensen die het hebben) wel makkelijkLuco/Alpine-racer schreef:kijk maar uit dat je geen lamme armen krijgt danjiggy schreef:NEEE je krijgt het niet hangt boven mijn bed, maar dan 50 keer vergroot voor als ik weer eens alleen ben whahahah5gt8vturbo schreef:zou je die foto dan niet eens delen met ons dan? egojiggy schreef:heb die bovenste foto gemaakt toen zat er geen tasje voor whahahah maar daar zaten geen glitters.Luco/Alpine-racer schreef:het tasje staat in de weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mhmhmh hij wordt met de minuut vreemder
Laatst gewijzigd door jiggy op di 5 jul 2005 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
jah die kreeg ik er ook bij maar dan zonder die streepjesXabre schreef:ik denk dat hij bedoelt hyper-functionele-komkommer-pletter
edit: te laat

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Ah ok, weer wat geleerd.Menno schreef:Die eerste letter is volgens mij niet helemaal willekeur, maar staat voor een bep carroserie variant, C = 3 deurs hatchback, L=4 deurs sedan, B= ook iets, etc etc.ForeverYoung schreef:X53 zie je ook nog min of meer terug in de chassisnummers van de diverse modellen 19.
Mijn lieve 19 had als modelnummer C538. Dus een willekeurige letter/cijfer, dan dat 53, (53 hebben ze stuk voor stuk allemaal), en een willekeurige letter/cijfer.
Dat nr is het nr van het ontwikkelingsproject, zit volgens mij wel een soort van chronoligische volgorde in.
De laatste letter lijkt wel een soort van willekeur.
Dus C = 3 deurs, L = 4 deurs sedan/chamade en B moet dan 5 deurs hatch zijn.
53 is exclusief voor de 19. en de laatste zal wel willekeur zijn, want hier effe een quote uit de Kluwer ATH (Vraagbaak)
dus zeventig verschillende uitvoeringen, met elk hun eigen afwijkende details, en dan is het nog niet eens duidelijk of er met de phase opvolging meer bij is gekomen, dus met phase 2 bijv. 5 uitvoeringen erbij en met phase 3 nog eens 10 om maar even wat natte vingerwerk te noemen.In juni 1988 bracht Renault de R19 uit. Het model omvatte maar liefst zeventig uitvoeringen die tot stand kwamen dankzij vijf verschillende motoren en twee carrosseriemodellen.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
maar ga nu slapen en aan gezien ik alleen slaap heb ik toch nog wat aan mijn foto whahahahah laterzzzzzzzzzzzzzzz luitjes
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Zit ff iets te lezen wat ik in een oud topic op club cinq tegenkwam (met Erik O. als onvervalste klassieker kenner, respect
)
En daar kom ik toevallig dit tegen:
Voor het hele verhaal zie http://home.hetnet.nl/~renaultoloog

En daar kom ik toevallig dit tegen:
mooi verwoord wel.http://home.hetnet.nl/~renaultoloog De Renaultoloog schreef: Van begin af aan hebben alle Renaults een typenaam aanduiding uitgedrukt in letters. In de loop der jaren ontstond er een groot en bijna verwarrend programma. De lettercode zei alleen iets over het chassis en de gebruikte techniek. Renault maakte alleen het chassis, de motor, de ophanging en de motorkap werden. Met ingang van 1908 stelt Renault orde op zaken, er wordt begonnen met serieproductie begin- ende met type AX. In de basis lijken alle Renaults op elkaar maar een typenaam met steeds andere letters gingen naar elke auto met een andere chassis-, koetswerk- en motorvariant.
Voor het hele verhaal zie http://home.hetnet.nl/~renaultoloog
-
- Über-Spammer
vreemd geval, wie gaat ze even halen
-
- Contacteer:
stond hier eerder vandaag ook. is gratis maar je betaalt voor de postzegel.Paul1916v schreef:http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... /45102.htm
worden weggeefstickers nu ook al verkocht?
zie het nut er niet echt van in, plak gewoon je nieuwe ander merk auto ermee vol, als compensatie voor het verraad aan de RTC

-
- Contacteer:
vanmorgen vroeg werd ik wakker van een niet startende renault
D8 dat alleen GTTjes een startkwaaltje hadden
maar een twingo uit 2002 schijnbaar ook
. Wat er aan mankeert heb geen idee. Geveven moment deed ie het weer en is nu naar de garage in hellevoet ben benieuwd 

-
- Contacteer:
zal het niet weten nog hoor het strks:)lijkt me stug overigens want nog geen 2 maanden geleden is ie bij de dealer geweest voor een grote beurt en apk.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Mike (spitsoor) schreef:zal het niet weten nog hoor het strks:)lijkt me stug overigens want nog geen 2 maanden geleden is ie bij de dealer geweest voor een grote beurt en apk.
Pppfffff... dat is echt weer zo'n fout standaard zinnetje. "Maar tig weken geleden is ie bij de dealer geweest, en nu doet ie het niet meer". "Valt toch wel binnen garantie van de beurt ???!!!!!".....

Laatst gewijzigd door Arco op wo 6 jul 2005 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Hier stond iets als reactie op de eerste post hehe!
Laatst gewijzigd door MarcoG op wo 6 jul 2005 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
Geen frustratie Dennis, echt niet. Maar hoe vaak ik dit zoort zeik-zinnen/opmerkingen aan heb moeten horen in de afgelopen 8 jaar....dennisvr schreef:merk ik hier wat lichte frustratie arco?
Het schijnt op 1 of andere manier nogal moeilijk te zijn om problemen en onderhoud los van elkaar te zien...
-
- Contacteer:
dat zou kunnen idd verwijt ook verder niemand iets. Kan altijd beuren togArie van de Hoek schreef:Mike (spitsoor) schreef:zal het niet weten nog hoor het strks:)lijkt me stug overigens want nog geen 2 maanden geleden is ie bij de dealer geweest voor een grote beurt en apk.
Pppfffff... dat is echt weer zo'n fout standaard zinnetje. "Maar tig weken geleden is ie bij de dealer geweest, en nu doet ie het niet meer". "Valt toch wel binnen garantie van de beurt ???!!!!!".....
![]()
![]()
![]()

-
- Über-Spammer
Mike (spitsoor) schreef:dat zou kunnen idd verwijt ook verder niemand iets. Kan altijd beuren togArie van de Hoek schreef:Mike (spitsoor) schreef:zal het niet weten nog hoor het strks:)lijkt me stug overigens want nog geen 2 maanden geleden is ie bij de dealer geweest voor een grote beurt en apk.
![]()
![]()
![]()
Hoorde net dat 1 van de sensoren kaduuk is.

-
- Contacteer:
Scheen iets met een uit/in signaal van het elektrisch vliegwiel had me pa het over
het fijne wist ie ook niet maar tis opgelost
de twingo kan weer vrolijk verder scheuren 

-
- Über-Spammer
Ohhh.... BDP-sensor. Tja. Gebeurt helaas wel meer.Mike (spitsoor) schreef:Scheen iets met een uit/in signaal van het elektrisch vliegwiel had me pa het overhet fijne wist ie ook niet maar tis opgelost

Maf hoe die door die bomen slingert...

-
- Contacteer:
die muziekjes!MarcoG schreef:Maf hoe die door die bomen slingert...

-
- Contacteer:
Mis domme vraag maar wat doet dat ding pcies?Arie van de Hoek schreef:Ohhh.... BDP-sensor. Tja. Gebeurt helaas wel meer.Mike (spitsoor) schreef:Scheen iets met een uit/in signaal van het elektrisch vliegwiel had me pa het overhet fijne wist ie ook niet maar tis opgelost
-
- Contacteer:
SasjeSuper5 schreef:die muziekjes!MarcoG schreef:Maf hoe die door die bomen slingert...![]()

-
- Über-Spammer
Bovenste Dode Punt-sensor. Onstekingstijdstip met het starten.Mike (spitsoor) schreef:Mis domme vraag maar wat doet dat ding pcies?Arie van de Hoek schreef:Ohhh.... BDP-sensor. Tja. Gebeurt helaas wel meer.Mike (spitsoor) schreef:Scheen iets met een uit/in signaal van het elektrisch vliegwiel had me pa het overhet fijne wist ie ook niet maar tis opgelost
Is geen domme vraag hoor, heb het ook nooit geweten tot een paar maandjes terug......Mike (spitsoor) schreef:Mis domme vraag maar wat doet dat ding pcies?Arie van de Hoek schreef:Ohhh.... BDP-sensor. Tja. Gebeurt helaas wel meer.Mike (spitsoor) schreef:Scheen iets met een uit/in signaal van het elektrisch vliegwiel had me pa het overhet fijne wist ie ook niet maar tis opgelost
Bovenste Dode Punt-sensor......detecteert dmv een verspringing van de vertanding op het vliegwiel (correct me if im wrong plz) wanneer dat punt boven is (duh) en dus wanneer er een cilinder boven is.

ik hoop dat ik het zo goed heb gezegd......

R 5 Convertible Rulezz
-
- Contacteer:
weer wat geleerd