ACT: Algemeen Chat Topic. I
Iets nieuws? Nou nieuw is het zéker niet. Ik snap ook niet dat de mensne die er zo veel verstand van hebben zich moeite doen het te testen?
Er valt ook niet zoveel te berekenen. ALs jij beweert dat dat ding hetzelfde doet als een turbo, kun je beginenn met andere zuigers, ecu aanpassen, lagere compressie etc alles wat normaal ook nodig is.
Maar dat doet ie niet, en je hebt nu gewoon een gaaf geluid uit je filter
Er valt ook niet zoveel te berekenen. ALs jij beweert dat dat ding hetzelfde doet als een turbo, kun je beginenn met andere zuigers, ecu aanpassen, lagere compressie etc alles wat normaal ook nodig is.
Maar dat doet ie niet, en je hebt nu gewoon een gaaf geluid uit je filter

zie sommige reacties van mensen hier wordt ik ook lichtelijk pissig om.Riël schreef:![]()
Maar laten we Jiggy hier niet op aanvallen, maar Jiggy, je vraagt zelf of we het kennen. Dan kun je deze reactie niet hebben?
en ik geloof jullie allemaal hier heus wel ,en heb al dingen gehoort waar ik van d8 dat zou wel eens kloppen, maar dat ding zou wel eens kunnen werken en ben er benieuwd naar
Dit gaat niet goed...
Je ziet aan de verpakking alleen al dat het niks is, dichtgeklikt plastic kapje met dat loshangende draaidje eraan. Made in China staat er waarschijnlijk onderop.
Hoef je verder niet eens bij te filosoferen, alhoewel het wel duidelijk beredeneerd is dat 4000 liters verre van ontoereikend zijn om je motortje goed te laten ademen, laat staan, te zorgen voor een fikse overdruk en dat dat bereikt wordt door een plastic proppellertje, aangedreven door een 12v elektromotortje.
Hoe zit het met die wiellagers? Wat is dat toch voor "onzin", die wel of niet ABS onderdelen...zit er ECHT verschil in voorwiellagers bij de verschillende systemen?
Je ziet aan de verpakking alleen al dat het niks is, dichtgeklikt plastic kapje met dat loshangende draaidje eraan. Made in China staat er waarschijnlijk onderop.
Hoef je verder niet eens bij te filosoferen, alhoewel het wel duidelijk beredeneerd is dat 4000 liters verre van ontoereikend zijn om je motortje goed te laten ademen, laat staan, te zorgen voor een fikse overdruk en dat dat bereikt wordt door een plastic proppellertje, aangedreven door een 12v elektromotortje.
Hoe zit het met die wiellagers? Wat is dat toch voor "onzin", die wel of niet ABS onderdelen...zit er ECHT verschil in voorwiellagers bij de verschillende systemen?
Laatst gewijzigd door MarcoG op zo 3 jul 2005 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Je bedoelt dat ding wat die "turbulentie" veroorzaakt en zodoende zorgt voor een betere menging van benzine en lucht?Bas schreef:Doet me denken aan die wokkel luchtinlaat, die zogenaamd voor een betere air flow zou zorgen...

hij staat ook wel op marktplaats bij onderdelen volkswagen en tref woord turbo als Electronishe TURBO 450 . en voor de mensen met domme reacties kunnen beter die gast dat ff mailen en kijken wat hij daar op antwoord of hem gewoon afsnouwen.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ja Jiggy, maar dat valt dan wel in de categorie "2 piepers voor 100 gulden" (pre 06 tijdperk), hoeveel mensen zullen denk je eerlijk toegegeven hebben dat ze 2 aardappels in een doosje thuiskregen na betaling?
Jiggy, zei je net niet dat de inkoopprijs 26 was?
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
We kunnen trouwens wel anti perculatie fans gaan inzamelen, refurbishen en dan verkopen aan andere merk rijders 
edit: zinsopbouw

edit: zinsopbouw
Laatst gewijzigd door Bas op zo 3 jul 2005 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
ik zou zeggen kijk eens op marktplaatsBas schreef:Ja Jiggy, maar dat valt dan wel in de categorie "2 piepers voor 100 gulden" (pre 06 tijdperk), hoeveel mensen zullen denk je eerlijk toegegeven hebben dat ze 2 aardappels in een doosje thuiskregen na betaling?
Jiggy, die jongens hebben het je net nog voorgerekend...MarcoG schreef: Hoef je verder niet eens bij te filosoferen, alhoewel het wel duidelijk beredeneerd is dat 4000 liters verre van ontoereikend zijn om je motortje goed te laten ademen, laat staan, te zorgen voor een fikse overdruk en dat dat bereikt wordt door een plastic proppellertje, aangedreven door een 12v elektromotortje.

jah via iemand anders niet die gast die hebben we al voor gek verklaartMarcoG schreef:Jiggy, zei je net niet dat de inkoopprijs 26 was?
aan dat draadje kan je al zien dat 't flauwekul is.
Slechts ter indicatie, maar een beetje turbo VERPOMPT zo'n 20 kilowatt. Door zo'n dun draadje krijg je misschien net 100 watt.
Daarnaast verpompt zo'n fohnmotortje gewoon veel te weinig lucht. Die 4000 liter is te weinig, maar zelfs dat zal ie helemaal niet halen.
Mocht je het met een of andere pomp toch voor elkaar krijgen om je motor van drukvulling te voorzien, zorg dan wel dat je je brandstofsysteem aanpast. Bij auto's met een luchtmassameter (veel VW's bijvoorbeeld), gaat dit tot bepaalde hoogte min of meer automatisch, bij een clio echter niet, en zal het resultaat varieren tussen minder vermogen, inhouden, of kapot gaan.
Slechts ter indicatie, maar een beetje turbo VERPOMPT zo'n 20 kilowatt. Door zo'n dun draadje krijg je misschien net 100 watt.
Daarnaast verpompt zo'n fohnmotortje gewoon veel te weinig lucht. Die 4000 liter is te weinig, maar zelfs dat zal ie helemaal niet halen.
Mocht je het met een of andere pomp toch voor elkaar krijgen om je motor van drukvulling te voorzien, zorg dan wel dat je je brandstofsysteem aanpast. Bij auto's met een luchtmassameter (veel VW's bijvoorbeeld), gaat dit tot bepaalde hoogte min of meer automatisch, bij een clio echter niet, en zal het resultaat varieren tussen minder vermogen, inhouden, of kapot gaan.
nee is goed ik geloof jullie en dank jullie er ook voor, maar kan niet echt goed tegen domme reacties ik vroeg gewoon om kennis van dat ding. en laat die kerel die ham gaat testen wel ff dit forum zien.MarcoG schreef:Jiggy, die jongens hebben het je net nog voorgerekend...MarcoG schreef: Hoef je verder niet eens bij te filosoferen, alhoewel het wel duidelijk beredeneerd is dat 4000 liters verre van ontoereikend zijn om je motortje goed te laten ademen, laat staan, te zorgen voor een fikse overdruk en dat dat bereikt wordt door een plastic proppellertje, aangedreven door een 12v elektromotortje.Dat apparaat is meer een hindernis voor je luchttoevoer dan een verbetering.

-
Wat een zielige personen heb je hier toch!!!
Hebben jullie niks beters te doen dan elkaar hier de hele
dag liggen af te zeiken!! Jullie denken allemaal dat jullie
het zo goed weten!!
Er zijn hier ook mensen die er geen verstand van hebben, als ze
gewoon een normale vraag stellen, worden ze gelijk hier de grond in geboord!! Egt zeer triest, is dit een kinder forum??
het zo goed weten!!
gewoon een normale vraag stellen, worden ze gelijk hier de grond in geboord!! Egt zeer triest, is dit een kinder forum??
Jij hebt zeker ook zo'n ding gekocht??Shorty 16v schreef:Wat een zielige personen heb je hier toch!!!
het zo goed weten!!

dan lijkt het mij nu ook wel eens tijd dat we dan maar eens normale reacties gaan geven en dat allemaal door een soort van turbo. ik ben ondertussen wel weer rustig whahah
Haha en bij welk volumedebiet is dat dan?Johan schreef:2-3 psi staat op marktplaats, dat is 0.2 bar.
Misschien kan ie net 0,1 bar overdruk draaien als de gasklep dicht staat.
Maar zo'n motortje kan gewoon nooit een constante volumestroom bij 6000 rpm geven met 0,2 bar
ik heb trouwens wel een idee als ik die kerel nou eens mail of het ook op de clio 1.8 16v wil en zijn theorie ff hier neer zet .en dat jullie ff zeggen wat mis is. en hem dat ff terug mail ??? mee eens
greetzzzzzz marcel
greetzzzzzz marcel
Juist de enige echte verklaring waarom dit onzin isMenno schreef:aan dat draadje kan je al zien dat 't flauwekul is.

Niemand heeft iemand hier "aangevallen" ofzo...onzin man. Anders zou ik adviseren dingen niet zo serieus te nemen hoor, iedereen zit hier gewoon mee te denken/ouwehoeren. 
En aan een theorie van die dromer heb ik geen behoefte...laat mij maar een bank-uitdraai zien van dat ding.

En aan een theorie van die dromer heb ik geen behoefte...laat mij maar een bank-uitdraai zien van dat ding.
Zet alles maar neer hoor geen probleem.Want als het zo,n goed product is weet je ook wel het Merk en type van dat ding,En bedenk nou zelf jij zegt dat jij dat ding voor 26 Euro inkoop prijs kan regelen??gaat er dan niet een lichtje branden in je gezonde verstand die zeg van dat KAN NIET???ik zet dit trouwens niet neer op je af te zeiken hoor..En ja zoals meerdere al zeggen .Als dit zo,n geweldig product is dan zou half nederland er al mee rijden..
en wie bedoelen wij???MarcoG schreef:Niemand heeft iemand hier "aangevallen" ofzo...onzin man. Anders zou ik adviseren dingen niet zo serieus te nemen hoor, iedereen zit hier gewoon mee te denken/ouwehoeren.
Iedereen Jiggy
Ik moet er wel om lachen hoe serieus je het neemt hehe! Kom op jong, lach ermee.
0.866 per PK

Ik moet er wel om lachen hoe serieus je het neemt hehe! Kom op jong, lach ermee.
0.866 per PK

Laatst gewijzigd door MarcoG op zo 3 jul 2005 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
ik had zelf ook we een vermoeden dat het miss niet helemaal klopt ,maar ik ben vaak wel benieuwd of het waar zou kunnen zijn.REMCO-X schreef:Zet alles maar neer hoor geen probleem.Want als het zo,n goed product is weet je ook wel het Merk en type van dat ding,En bedenk nou zelf jij zegt dat jij dat ding voor 26 Euro inkoop prijs kan regelen??gaat er dan niet een lichtje branden in je gezonde verstand die zeg van dat KAN NIET???ik zet dit trouwens niet neer op je af te zeiken hoor..En ja zoals meerdere al zeggen .Als dit zo,n geweldig product is dan zou half nederland er al mee rijden..
ik snap je wel, maar kon het gewoon ff niet hebben wat sommige mensen zeggen , maar ik laat het los IK BELOOF IN EDE PER VANDAAG DAT IK NIET EEN EEN ELECTRO TURBO ZOU KOPEN EN OP MIJN CLIO ZOU ZETTEN OM DAT EN EEN KUT DING IS. pfff ik dank hier bij de hele cast and crew voor uw reacties en denk werk. ik ben overtuigt. whahahahaMarcoG schreef:Iedereen Jiggy![]()
0.866 per PK

Soms moet je niet te benieuwd zijn snapjejiggy schreef:ik had zelf ook we een vermoeden dat het miss niet helemaal klopt ,maar ik ben vaak wel benieuwd of het waar zou kunnen zijn.REMCO-X schreef:Zet alles maar neer hoor geen probleem.Want als het zo,n goed product is weet je ook wel het Merk en type van dat ding,En bedenk nou zelf jij zegt dat jij dat ding voor 26 Euro inkoop prijs kan regelen??gaat er dan niet een lichtje branden in je gezonde verstand die zeg van dat KAN NIET???ik zet dit trouwens niet neer op je af te zeiken hoor..En ja zoals meerdere al zeggen .Als dit zo,n geweldig product is dan zou half nederland er al mee rijden..