ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
ik ken het,mij hebben ze met mn vorige renault ook aangehouden omdat ik neon aan had op het mac terein.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Kenteken inname, dat lijkt me wel errug overdreven... doen ze niet meer aan boetes tegenwoordig?
Mac terrein is toch niet openbaar, maar eigendom van de Mac-eigenaar?
Mac terrein is toch niet openbaar, maar eigendom van de Mac-eigenaar?
-
- Contacteer:
nee op "straat" vind ik dat ze gelijk hebben, maar bij een meeting kunnen ze toch wel gedoogen? je mag al zo weinigChris schreef:Das balen Sandy. Maar je weet dat het niet mag hé.

-
- Contacteer:
Ik en tattoos? D8 je dat... neverVos schreef:compleet gestoord.... joost is straks de eerste met gt turbo op zijn voorhoofd
-
- Contacteer:
chris-mc schreef:ik ken het,mij hebben ze met mn vorige renault ook aangehouden omdat ik neon aan had op het mac terein.
daar hebben ze niks over te zeggen is prive terein!
kunnen alleen vragen of je van 't terein af wil gaan b.v. bij
klachten van de mac
-
- Contacteer:
@Chris: hier chris, deze post van chris.chris-mc schreef:ik ken het,mij hebben ze met mn vorige renault ook aangehouden omdat ik neon aan had op het mac terein.

Ze hoeven niet te gedogen.le mouton noir (sandy) schreef:nee op "straat" vind ik dat ze gelijk hebben, maar bij een meeting kunnen ze toch wel gedoogen? je mag al zo weinigChris schreef:Das balen Sandy. Maar je weet dat het niet mag hé.

Eigen schuld dikke bult. ;l)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
heb je een nieuwe baan, ben je ook bij de politie
'k zal volgende keer (die komt er geheid) een
solicitatieformulier vragen voor je
'k zal volgende keer (die komt er geheid) een
solicitatieformulier vragen voor je

hier in de buurt is een tijdje geleden ook een kenteken in beslag genomen tijdens een mac meeting, de agenten vonden dat een heel erg verbouwde crx zo niet op de weg mocht
. die auto stond daar gewoon terwijl de eigenaar gewoon binnen een burgertje aan het eten was. soms gaan ze echt veel te ver. tuning is not a crime

R5GTT. Drive it like you stole it
Misschien heb je er wat aan maar het mac terrein en de carpoolplaats en alle andere parkeerplaatsen bij bijvoorbeeld een ziekenhuis zijn openbare weg. Dan geld dus de wegenverkeerswetgeving.
Het is geen openbare weg als het een afgesloten terrein is waarbij de eigenaar van het terrein door bijvoorbeeld een slagboom bepaald wie er wel en niet op mag. Heb je bijvoorbeeld een slagboom bij betaald parkeren, is het weer openbare weg, omdat het voor iedereen toegankelijk is.
Het is geen openbare weg als het een afgesloten terrein is waarbij de eigenaar van het terrein door bijvoorbeeld een slagboom bepaald wie er wel en niet op mag. Heb je bijvoorbeeld een slagboom bij betaald parkeren, is het weer openbare weg, omdat het voor iedereen toegankelijk is.
Tuurlijk mag het allemaal niet, maar dit is wel erg zielig hoorle mouton noir (sandy) schreef:gvd vanavond op een meeting geweest, is m'n kenteken ingenomen
voor 't voeren van niet voorgeschreven verlichting, terwijl we op een
carpoolplaats stonden (is al 2 jaar elke 1e vrijdag) en wie krijgt het
weer aan de stok met de politiemaargoed moet dus naar de rdw
voor een nieuw kenteken. maar is dit wel legaal. is
een carpool openbare weg? en kom ik de keuring door met een rot achterscherm?
't is volgens mij in zuidholland razia onder de tuners ofzo
ba ba echt zielig hoor!

Succes met de afhandeling Sandy!!!

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
sjeez dat wordt steeds gekker zeg... misschien is het belangrijk dat je auto niet reed, maar geparkeerd stond. dan heeft de politie een fout gemaakt.
ff een andere vraag weet iemand waar de pagina is gebleven met clubkortingen?? o.a. van Brezan etc. zit al een poosje te zoeken, maar kan er niets van vinden.
ff een andere vraag weet iemand waar de pagina is gebleven met clubkortingen?? o.a. van Brezan etc. zit al een poosje te zoeken, maar kan er niets van vinden.
is dat eigenlijk noordelingen eigen? zo'n stugge houding?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Waarom dat? Da's toch de keuze van diegene die die club oprichten.HKM schreef:ik las op de crs site iets over renault team groningen?
gaat zo'n mooi merk als renault in clubverband zich nou afsplitsen?
krijgen we nu ook 100 renault clubs, net als opel en vw?
jammer hoorslechte zaak

ik vind het altijd duf dat als ik op speed ofzo loop, ik dan 50 vw clubs tegenkomen, en 30 opel clubs.
het zijn meestal afsplitsingen van andere clubs, probeer dat tegen te gaan vind ik
anders blijf je afsplitsen als er in een andere club weer een irritatie onstaat, toch?
ik denk dat ik hier ook maar een club opricht met wat vrienden, polderboys tuning club

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
was dat maar zo,het pakeer terein is openbareweg,er gelden de zelfde regels als normaal.le mouton noir (sandy) schreef:chris-mc schreef:ik ken het,mij hebben ze met mn vorige renault ook aangehouden omdat ik neon aan had op het mac terein.
klachten van de mac
Renault Megane Coupé 2.0 16v
-
- Contacteer:
ja maar daar zijn toch ook regelmatig meetings, 't is gewoon zielig, mieren neukerijchris-mc schreef:was dat maar zo,het pakeer terein is openbareweg,er gelden de zelfde regels als normaal.le mouton noir (sandy) schreef:chris-mc schreef:ik ken het,mij hebben ze met mn vorige renault ook aangehouden omdat ik neon aan had op het mac terein.
klachten van de mac

tunertje pesten! laat ze lekker achter moordenaars
aangaan, zinloos geweld oplossen of dope dealers gaan pakken ofzo, bah wat
een schijt zooi wordt het hier man je betaald je eigen
overal scheel aan en een beetje lol hebben wordt gelijk hard afgestraft
't lijkt wel 40/45

-
- Contacteer:
ik ga zo lopen naar 't bureau ff kijkenJacco Twingi schreef:Heb je nog contact gehad met de politie Sandy?
Of weet je verder nog niets meer?

ben wel es benieuwd wat je er nu van zeggen, hier hebben ze er nu een handje van om je kenteken in te nemen als je met geblindeerde ramen rond rijd, dan mag je het terug komen halen als je met je auto naar het buro komt zonder folie op je ramen en dan krijg je je kenteken terug met alsnog een boete

R5GTT. Drive it like you stole it
Succes manle mouton noir (sandy) schreef:ik ga zo lopen naar 't bureau ff kijkenJacco Twingi schreef:Heb je nog contact gehad met de politie Sandy?
Of weet je verder nog niets meer?

Ik hoop maar dat je hem weer gelijk meekrijgt...
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Werd gistermiddag weer aangehouden voor folie.. had mn raampjes naar
beneden en hij kon het niet zien of mn voorste ramen ook geblindeerd waren.
nou beweerde hij dat mn ramen gespoten waren
word steeds gekker maarja heb m kunnen overtuigen dat t
van de fabriek uit zo donker was.
beneden en hij kon het niet zien of mn voorste ramen ook geblindeerd waren.
nou beweerde hij dat mn ramen gespoten waren

word steeds gekker maarja heb m kunnen overtuigen dat t
van de fabriek uit zo donker was.
Nog mensen straks naar SENSATION WHITE??
Inderdaad,ga zelf volgende week naar Black.Heb er nu wel spijt van dat ik geen kaartje voor white heb gekocht
,En aangezien ik het niet zo vertrouw om op bv marktplaats er 1 te kopen,wacht ik wel geduldig af tot volgende week 

Wat ik ook heb horen zeggen is.Dat oplichters Kaarten bestellen via bv ticketbox en dan doorgeven dat de kaarten niet zijn aangekomen,waardoor er nieuwe kaarten worden opgestuurd...Maaaaaar de zogename verdwenen kaarten worden dus gewoon geblokkeerd.En de oplichter verkoopt deze kaartjes dus als "echte originele"waar je dus niks aan hebt.
hey weet iemand wat deze glitter lak kost per liter en hoeveel liter er op een clio 1.8 16v komt alleen buitenkant.
greetz marcel
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afbeelding_043.jpg[/img]
greetz marcel
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afbeelding_043.jpg[/img]
jiggy schreef:hey weet iemand wat deze glitter lak kost per liter en hoeveel liter er op een clio 1.8 16v komt alleen buitenkant.
greetz marcel
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afbe ... 43.jpg[img]
ga je hem zelf spuiten en voorbewerken?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Dan moet je toch al goed weten wat je doetedwin19 schreef:ga je hem zelf spuiten en voorbewerken?
Project: GTT Blue Sport