Effe over die stickers die ik met het welkomstpakketje kreeg (op automaxx SE toen ik lid was geworden van de RTC)
Ik kreeg zo'n stapeltje witte RTC stickers, zijn dit nu de stickers die jullie bij mensen soms onder de ruitenwisser drukken, om iemand lid te krijgen? Of zijn dat weer andere, aangezien je deze waarschijnlijk niet op je auto gaat plakken nadat je 'm onder je ruitenwisser hebt gevonden.
Zou het een binnenplaksticker zijn, zoals je die van de verzekering krijgt voor je achterruit bijvoorbeeld, dan zou ik 'm misschien wel gebruiken, maar nu gaat ie door het weer uiteindelijk toch kapot, plus m'n lak wordt er ook niet beter van.
Gewoon om weg te geven zijn het wel leuke stickers hoor, maar denk niet echt om op de auto te plakken. Een kast ofzo in de schuur is beter.
Heb er al wel eentje geplakt in de stacaravan van m'n pake en beppe zodat hopelijk m'n neefjes en nichtjes later ook Renault gaan rijden en dan ook bij de RTC gaan
en vanmiddag geef ik er 1 weg aan een jongen op het werk, want een maat van hem heeft net een gele Mégane Coupé en die wil ik dus ff aanmoedigen om hier op het forum te komen en hopelijk lid te worden ook nog.