En ook vervelend dat je niet weet waar het vandaan komt...
originele drukslangen gaan erg lang mee, wel 500.000 km, ze worden iets slapper, klopt. heb ze zelf vorig jaar vervangen door frissere exemplaren, effect is heel licht positief merkbaar.red_Turbo schreef:hoort niet in dit topic maar slangen van een gtt hebben die daar veel last van?
Gozer, aub lees eerst eens voordat je zomaar iemand quote. deze quote is al van meer dan een jaar geleden.pierre schreef:originele drukslangen gaan erg lang mee, wel 500.000 km, ze worden iets slapper, klopt. heb ze zelf vorig jaar vervangen door frissere exemplaren, effect is heel licht positief merkbaar.red_Turbo schreef:hoort niet in dit topic maar slangen van een gtt hebben die daar veel last van?
dat viel mij ook al op van die gatenSteven schreef:Wat zou er nu scheef zijn, je bumper of die grille?
Grillepuntje zit niet in het midden van die gaten.
Naja maakt ook geen hol uit, die grille wordt toch gesloopt
Komt omdat ik je voor waspazmaniac schreef:ziet er idd wel leuk uit ben van plan om ze bij mijn bumper net uit et midden te plaatsen, meer voor de intercooler en dan 3 of 4 naast elkaar, moet ik nog eens bekijken, voorbumper is bestelt alleen nog nie binnen
je hoofd zit scheef aarschSteven schreef:Wat zou er nu scheef zijn, je bumper of die grille?
Jouw neus ook-Ray- schreef:je hoofd zit scheef aarschSteven schreef:Wat zou er nu scheef zijn, je bumper of die grille?
Sja moet je maar niet zo eigenwijs zijn...-Ray- schreef:Mijn hoofd zit scheef in jouw aarschSteven schreef:Wat zou er nu scheef zijn, je bumper of die grille?
jep, als dezeMartinGTT schreef:netjes hoor.... Is dat een vermaakte laguna grill??