Wellicht dat Martijn contacten heeft in de Cup wereld?
Neem aan dat alle V6 cups geen abs meer hebben? Overigens geen id of deze omgebouwd werden of gewoon opgebouwd from scratch
Adrian's Clio V6
-
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Contacteer:
Kan het niet ontkennen. Die sound is genieten. Het inlaatfilter welke uitkomt in de linker luchthapper moet er ook nog weleens aan geloven. Gaat wel je oren kosten met het raam open
Thanks voor de complimenten
Ja wat betreft die ABS. Bedankt voor het meedenken. Misschien stuur ik hem nog wel ff op naar een andere expert. De Trophy's werden van scratch gebouwd in Dieppe Arthur.
Over een paar dagen weer 3 maanden naar zee dus hij word weer geschorst en lekker in de garage geschoven. Ga volgend verlof weer verder met de zoektocht naar een andere computer.

Thanks voor de complimenten

Ja wat betreft die ABS. Bedankt voor het meedenken. Misschien stuur ik hem nog wel ff op naar een andere expert. De Trophy's werden van scratch gebouwd in Dieppe Arthur.

Over een paar dagen weer 3 maanden naar zee dus hij word weer geschorst en lekker in de garage geschoven. Ga volgend verlof weer verder met de zoektocht naar een andere computer.

Laatst gewijzigd door Adrian op wo 27 aug 2014 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
-
Op een trophy zit een 26mm remcilinder, geen abs. 4 pots voor en 4 pots remmen achter van brembo volgens mij. Zou wel een leuek upgrade zijn 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
Weet ik wel zekerMartijn Kool schreef:Op een trophy zit een 26mm remcilinder, geen abs. 4 pots voor en 4 pots remmen achter van brembo volgens mij. Zou wel een leuke upgrade zijn

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mooi geluid...herkende het ergens van..
Hadden we zondag ook wel ff bij de T2 kunnen doen.

Hadden we zondag ook wel ff bij de T2 kunnen doen.
-
- Car: Clio 3 RS / V6
MartijnG schreef:€1700?!![]()
![]()
![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou Martijn....
Wat jij niet weet....vandaag bij de garage in Borft hebben ze hem ff geruild met die van Adrian...
Uiteraard een grapje
Wat jij niet weet....vandaag bij de garage in Borft hebben ze hem ff geruild met die van Adrian...
Uiteraard een grapje
Wat een topic is dit ook hé... blijft een droom dit apparaat ...
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
ac tronics heeft mijn kameraad al meerdere van dat soort kastjes laten repareren.
ook van exotische autos.
altijd goed.
ik zou het proberen als ik jou was.
ook van exotische autos.
altijd goed.
ik zou het proberen als ik jou was.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl