throttle bodies 16V
voor wie nog wat zoekt: http://link.marktplaats.nl/220728696
die was al verkocht aan Heine
beetje vreemd dat ie nog op MP staat.
beetje vreemd dat ie nog op MP staat.
-
nou bij thuiskomst vanavond lag er een leuk pakketje te wachten
de tb's zijn binnen.1 ding het setje lijkt alleen totaal niet op de set van de site, het is een set van jenvey geworden maakt mij verder niet uit natuurlijk
. maar ik had toch de veronderstelling dat het zon setje van de afbeelding zou zijn verder zitten er nog geen kelken bij omdat ik dat vergeten was te bestellen
,
volgen

ben benieuwd
en trouwens jenvey is top spul.

ja daarom was ik ook blij verrastmark 5t schreef:ben benieuwd![]()

nou ik was niet van plan ze zelf te gaan draaien
eerder een leuk setje te kopen, ik heb het inlaat spruitstuk eens zitten bekijken en die moet ik toch maar eens gaan schuren/polijsten van binnen want die is niet zo mooi afgewerkt erg grof nog.. 

wat is de hoogte van je inlaatspruitstuk en wat is de hoogte van de jenveys?
ziet er namelijk behoorlijk lang uit dus ruimte gebrek?
ziet er namelijk behoorlijk lang uit dus ruimte gebrek?
Je zal sowieso een andere (lagere) radiateur moeten plaatsen om ruimte te maken voor je airbox. Zijn inderdaad langere body's, maar dat kan je deels opvangen met korte kelken. Qua totale lengte kom je dan aardig uit als ik het zo bekijk.
Verder een erg fraai setje
Verder een erg fraai setje

ik zal zo es effe meten maar zal wel erg krap worden ja,
*edit* erg krap is een understatement
radiateur moet volgensmij zeker zakken en mijn oliekoeler toch wel dan past het net denk ik.
plus ik moet ook nog een beugel voor mijn dynamo enz maken denk ik.
*edit* erg krap is een understatement

plus ik moet ook nog een beugel voor mijn dynamo enz maken denk ik.
Geen idee, dat moet ik zelf ook nog uitzoeken. Ik vermoed dat een aantal peugeot modellen wel in aanmerking komt (205 GTI bijv). Enkel de radiateur laten zakken kan misschien ook net voldoende zijn, afhankelijk van het formaat van je airbox. Echter is een iets lagere en bredere radiateur de mooiste oplossing vind ik.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Bij mij is de radiateur naar benden gegaan, bak voor gemaakt
weliswaar geen tb's maar wel hetzelfde idee.
Oliekoeler zit bij mij dan voor onderste gedeelte radiateur en dynamo ging wel standaard op 2 mm ruimte, nu een charade dynamo erop, scheelt de helft in omvang.
weliswaar geen tb's maar wel hetzelfde idee.
Oliekoeler zit bij mij dan voor onderste gedeelte radiateur en dynamo ging wel standaard op 2 mm ruimte, nu een charade dynamo erop, scheelt de helft in omvang.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ruimte om de radiateur te laten zakken heb ik meer als genoeg dankzij de voorbumper, ik heb fotos gezien waar ze de front dwars balk eruit hebben gehaald maar dit lijkt me niet ideaal..en een airbox lijkt me niet echt te gaan passen ik zat eerder te denken aan een groot filter oid
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je hebt hele mooie smalle airboxen tegenwoordig 

heb je bij mijn ex clio niet opgelet met afstellenMenno schreef:Bij mij is ook het subframe verlaagd. Maar volgens mij staat mijn spruitstuk ook verder omhoog, denk zelfs dat het in een clio maybe wel past.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Denk dat dat nog tegenvalt en van een radiateur komt best veel warmte.leeroy schreef:hm ok , is dit dan zoveel beter ik had het idee dat als de radiateur toch omlaag gaat ik daar al geen/ of minder warmte van krijg, en dan zitten ze toch echt max in de rij wind?
Maar mogelijkheden genoeg toch

bij mij hebben ze het spruitstuk schuin afgevlakt aan de kop kant zodat de tb,s omhoog komen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hier heb je een idee.
De airbox zit ongeveer 1,5 a 2 cm van de kelken af.
Past nog net.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... tie%5D.JPG[/img]
De airbox zit ongeveer 1,5 a 2 cm van de kelken af.
Past nog net.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... tie%5D.JPG[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
In de ingang van de airbox zit een filter, vandaar kan je met slang of buis overal heen, in dit geval naar een verbouwde koplamp, maar de mogelijkheden zijn in principe onbeperkt.
Dynamosteun is inderdaad zelf gemaakt.
Dynamosteun is inderdaad zelf gemaakt.