Martijns gtt-tje | hmm
-
- Contacteer:
kiek an beter 

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
Zo, eigenlijk geen nieuws hiero, maar verveel me
de gt houdt zich goed, wordt momenteel dagelijks gebruikt, op de olielekkage na niets geen gekke dingen, en het rijdt echt geweldig
zaterdag richting de ring, kijken hoe de gt zich houdt
, heb er zin in 
de gt houdt zich goed, wordt momenteel dagelijks gebruikt, op de olielekkage na niets geen gekke dingen, en het rijdt echt geweldig

zaterdag richting de ring, kijken hoe de gt zich houdt

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
Geen nieuws kan ook goed nieuws zijn...
Veel succes op De Ring met de 5!!!
Veel succes op De Ring met de 5!!!
Het weer was inderdaad super, niet te koud en lekker veel zon!
Hij was alleen niet zo lang open, van 14.00 tot 17.00 uur.
Heb 4 rondjes gedaan daarom ook maar, de drukte viel opzich wel mee al had ik het nog iets rustiger verwacht.
Paar fijne rondjes kunnen sturen waarin ik m'n laatste ronde een tijdje heb staan vlaggen voor een BMW E36 coupe die een Compact geworden was... Kont was uitgebroken en daardoor is heeft hij de vangrail geraakt en is de andere kant volgens mij de vangrail ingedoken om vervolgens half op de baan uit te komen...
Ik zat iets van 10 seconden achter hem en kwam ineens halverwege de bocht een boel zand, klei en gras tegen waar ik een beetje van schrok, iets verder achter de bocht/heuvel stond ineens die BMW. Net kunnen ontwijken en de auto aan de kant gezet om snel terug te lopen en met m'n gele hesje kunnen gaan zwaaien om het achterop komende verkeer te waarschuwen
Verder was het een erg leuke dag waarbij we veel hebben kunnen lachen
Echt jammer dat je d'r niet was Steven, je hebt weer wat gemist
Hij was alleen niet zo lang open, van 14.00 tot 17.00 uur.
Heb 4 rondjes gedaan daarom ook maar, de drukte viel opzich wel mee al had ik het nog iets rustiger verwacht.
Paar fijne rondjes kunnen sturen waarin ik m'n laatste ronde een tijdje heb staan vlaggen voor een BMW E36 coupe die een Compact geworden was... Kont was uitgebroken en daardoor is heeft hij de vangrail geraakt en is de andere kant volgens mij de vangrail ingedoken om vervolgens half op de baan uit te komen...
Ik zat iets van 10 seconden achter hem en kwam ineens halverwege de bocht een boel zand, klei en gras tegen waar ik een beetje van schrok, iets verder achter de bocht/heuvel stond ineens die BMW. Net kunnen ontwijken en de auto aan de kant gezet om snel terug te lopen en met m'n gele hesje kunnen gaan zwaaien om het achterop komende verkeer te waarschuwen

Verder was het een erg leuke dag waarbij we veel hebben kunnen lachen

Echt jammer dat je d'r niet was Steven, je hebt weer wat gemist

Ja shit, vooral als je weet dat ik praktisch geen reet heb uitgevoerd 
Had jij trouwens niet 8 ronden om op te rijden? Of ist dit jaar nognie over...
Wel netjes dat je gaat staan vlaggen, doe je goed...
Of wil je graag ook een die-hard nbr.nl'er worden
Edit: hoe deed de GT het eigenlijk van Martijn? Begrijp al dat je die dolle hond van een Tim niet kon bijhouden?

Had jij trouwens niet 8 ronden om op te rijden? Of ist dit jaar nognie over...
Wel netjes dat je gaat staan vlaggen, doe je goed...
Of wil je graag ook een die-hard nbr.nl'er worden

Edit: hoe deed de GT het eigenlijk van Martijn? Begrijp al dat je die dolle hond van een Tim niet kon bijhouden?

Ja als je de hele dag nog hebt zitten lamballen dan is het helemaal zonde ja...
Had inderdaad nog 8 ronden, er was alleen niet meer tijd om ze op te maken. Misschien volgend weekend nog even kijken
Maar dat vlaggen, zelf vond ik het ook wel prettig toen iemand stond te vlaggen om te voorkomen dat anderen vol pot langs vlogen en daarbij het risico te lopen dat ze er ook af schieten.
Ook omdat ik zelf weer zo'n bekend "K*t, gaat ie weer. Hij gaat weer plat" momentje had toen ik langs kwam
De GT van Martijn heeft het aardig gedaan, snelweg kon hij ons niet helemaal bijhouden zei die maar dat vond ik wel meevallen
Natuurlijk niet helemaal zonder probleempjes gegaan, dumpvalve was iets gaan lekken en de fan sloeg niet meer aan.
Dat heeft ie dus de hele dag aan mogen horen omdat de 16V's zonder problemen de dag doorgekomen zijn
Op de baan was het volgens mij behoorlijk wennen, listige kont in tegenstelling tot z'n ex 19 16V. Mij bijhouden was helemaal niet aan de orde, na de 2e bocht was het enige wat ik nog zag in de binnenspiegel een Pork GT3 RS

Had inderdaad nog 8 ronden, er was alleen niet meer tijd om ze op te maken. Misschien volgend weekend nog even kijken

Maar dat vlaggen, zelf vond ik het ook wel prettig toen iemand stond te vlaggen om te voorkomen dat anderen vol pot langs vlogen en daarbij het risico te lopen dat ze er ook af schieten.
Ook omdat ik zelf weer zo'n bekend "K*t, gaat ie weer. Hij gaat weer plat" momentje had toen ik langs kwam

De GT van Martijn heeft het aardig gedaan, snelweg kon hij ons niet helemaal bijhouden zei die maar dat vond ik wel meevallen

Natuurlijk niet helemaal zonder probleempjes gegaan, dumpvalve was iets gaan lekken en de fan sloeg niet meer aan.
Dat heeft ie dus de hele dag aan mogen horen omdat de 16V's zonder problemen de dag doorgekomen zijn

Op de baan was het volgens mij behoorlijk wennen, listige kont in tegenstelling tot z'n ex 19 16V. Mij bijhouden was helemaal niet aan de orde, na de 2e bocht was het enige wat ik nog zag in de binnenspiegel een Pork GT3 RS

Had em al gewaarschuwd, korte wielbasis is behoorlijk listig 
Volgende x dat ding meenemen naar Zandvoort, kun je wat veiliger het weggedrag verkennen.
Reminds me: moet ook nodig es zo'n geel hessie scoren ja.

Volgende x dat ding meenemen naar Zandvoort, kun je wat veiliger het weggedrag verkennen.
Reminds me: moet ook nodig es zo'n geel hessie scoren ja.
Hij zei tijdens het eten dat hij in ieder geval geen spijt had dat de 19 weg was. Korte wielbasis is wel listiger maar t is wel erg leuk rijden al zeg ik het zelf. Al had ik wel een Robke momentje in Flugplatz...
Hesje is volgens mij zelfs verplicht in het buitenland. Tevens te gebruiken als vlag

Hesje is volgens mij zelfs verplicht in het buitenland. Tevens te gebruiken als vlag

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ging inderdaad lekker op de Ring.. de 16V heeft het ook weer prima gehouden en bevalt erg goed met de kooi er in nu
Martijn z'n GTT had een baaldagje volgens mij (volgens hem komt het anders nooit voor
) die kop van die duitser in die BMW Z4M toen ie de rotonde op kwam en Kool op het dooie gemak de motorkap van z'n GTT open deed terwijl ie midden op de rotonde stond..
eh.. de fan slaat niet aan 

Martijn z'n GTT had een baaldagje volgens mij (volgens hem komt het anders nooit voor

-
Als ie loopt wel jaSteven schreef:Hehe Pauls kooi d'rin gezet? Good going![]()
En ach een fan en een dumpvalve zijn kleine dingetjes, als ie verder gewoon goed loopt ist toch dikke fun?

-
Da's inderdaad ook altijd weer een hele opgaveTim_Coupe schreef:En start

-
ach kleine dingen..
slecht contact bij thermocontact, maar doordat ik daardoor uit de rij moest heb ik maar 3 rondjes kunnen pakken..
Mijn dumpvalve is verstelbaar en is bij constant 160 los getrild.. de terugweg trilde hij niet los maar volgens mij zit nu de zuiger vast, aangezien de dv gisteravond niets meer deed
ook wordt het tijd voor andere remblokken, deze faden nogal(zacht uitgedrukt)
vind het wel geweldig rijden, maar wel erg wennen.. zandvoort of een slalom zou beter zijn idd..
ben wel vergeten een ringstickertje te halen verdorie :<..
nu maar is ff foto's zoeken..
heb helemaal geen baaldag gehad, baalde alleen nogal dat ik achter de olieboten van jullie reed.. rokende stinkhokken..
wel jammer dat we geen stoplichtje hebben kunnen pakken, konden we kijken wie er dan baalde
slecht contact bij thermocontact, maar doordat ik daardoor uit de rij moest heb ik maar 3 rondjes kunnen pakken..
Mijn dumpvalve is verstelbaar en is bij constant 160 los getrild.. de terugweg trilde hij niet los maar volgens mij zit nu de zuiger vast, aangezien de dv gisteravond niets meer deed

ook wordt het tijd voor andere remblokken, deze faden nogal(zacht uitgedrukt)
vind het wel geweldig rijden, maar wel erg wennen.. zandvoort of een slalom zou beter zijn idd..
ben wel vergeten een ringstickertje te halen verdorie :<..
nu maar is ff foto's zoeken..
heb helemaal geen baaldag gehad, baalde alleen nogal dat ik achter de olieboten van jullie reed.. rokende stinkhokken..
wel jammer dat we geen stoplichtje hebben kunnen pakken, konden we kijken wie er dan baalde

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
[img]http://www.ring-bilder.de/galerien_read ... 1_8104.jpg[/img]
[img]http://www.ring-bilder.de/galerien_read ... 1_8106.jpg[/img]
[img]http://www.ring-bilder.de/galerien_read ... 1_8092.jpg[/img]
Dit is bij die bult waar sommigen loskomen, was het eerste rondje, meer staat er nog niet online
[img]http://www.ring-bilder.de/galerien_read ... 1_8106.jpg[/img]
[img]http://www.ring-bilder.de/galerien_read ... 1_8092.jpg[/img]
Dit is bij die bult waar sommigen loskomen, was het eerste rondje, meer staat er nog niet online

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
leukste was nog de wc op het beginTim_Coupe schreef:Wat een hoogvliegers
Na de winter met iets meer vermogen kijken of ik los kan komen
Was een leuke dag mannen, bedankt! Zeker een keer overdoen!

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
[img]http://img80.imageshack.us/img80/7015/mganequiddelbachfu4.jpg[/img][img]http://img80.imageshack.us/images/thpix.gif[/img]Tim_Coupe schreef:Wat een hoogvliegers
Na de winter met iets meer vermogen kijken of ik los kan komen
Meer vermogen? Bovenstaande 1.6 had hier wielspin @ 160 km/h. Gewoon een beetje doorrijden.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Amper gesleten, auto was <6 mnd oud.
En zal ik beginnen over de bochtencombi die daarna komt....? 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Nou klopt niet, als je een stugger onderstel neemt, dan kom je eerder los.Robke schreef:Of een fatsoenlijk onderstel eronder hangen.![]()
Ik zat daar meestel rond de 160-180 zonder het gevoel dat hij echt los leek te komen.
Met die Corolla kan ik ook drempeljumpen hier op de sluis met 110+, terwijl de Laguna met 120 nog z'n wielen aan de grond heeft.
Wat is dat met die plee jongens? Klinkt iig als een goed dagje

Dat met die plee... 
Voordat de baan open ging stonden we nog even te pissen en stom te ouwehoeren. Ronald en Martijn stonden geloof ik achter me in zo'n urinoir en ik met de deur open in een gewone plee. Op het moment dat Ronald net een wijs verhaal aan het vertellen was vlak achter voel ik me een scheet aankomen waar jij nog jaloers op zou zijn
Zo'n harde lange 
Op datzelfde moment kwam er net een kerel binnen lopen, dat gezicht was onbetaalbaar aldus de anderen

Voordat de baan open ging stonden we nog even te pissen en stom te ouwehoeren. Ronald en Martijn stonden geloof ik achter me in zo'n urinoir en ik met de deur open in een gewone plee. Op het moment dat Ronald net een wijs verhaal aan het vertellen was vlak achter voel ik me een scheet aankomen waar jij nog jaloers op zou zijn

Op datzelfde moment kwam er net een kerel binnen lopen, dat gezicht was onbetaalbaar aldus de anderen

-
dat was geweldig die kop van die (waarschijnlijk) duitser 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Dat is inderdaad 100 meter voor flugplatz, je moet de auto na die hobbel even gestabiliseerd hebben en dan de bocht in.
Volgende week is eigenlijk wel een goede, pension weet ik nog wel 1. Residentie van Vliet schijnt wat te zijn
@ Steven
Dankje
Volgende keer doe jij weer mee!
Volgende week is eigenlijk wel een goede, pension weet ik nog wel 1. Residentie van Vliet schijnt wat te zijn

@ Steven
Dankje