Doe het uberhaupt bij bijna alle autos die ik koop, bakolie meteen verversen en als de bak al niet zo best meer aanvoelt nog een dope erbij.
Tuurlijk blijft het lappen, maar tis echt veel beter dan met van die donkergroene zandmeuk doorblijven rijden Jo, zeker als je niet direct de middelen hebt om die bak te vervangen.
Officieel kan bakolie een leven lang mee volgens diverse merken, maar van een sportieve auto zou ik toch elke 50k er nieuwe ingieten.
Menig Renobak geeft toch olieen af waar je het kopergruis gewoon in kan voelen..... Zo zal deze bak ook wel volzitten denk ik zo.
Dusja misschien dat schorsen nu wel de beste optie is, maar je zei zelf al dat het reviseren van een bak geen doen is en een goeie andere vinden ook zo goed als onmogelijk is, dus wat moet je dan?
Mijn corollabak is ook 1 die enorm afgeschreven is, mede door het gebruik van verkeerde olie. Gezien ik die kutbak tochnie meer terugwil heb ik er goeie olie ingekieperd en ben daarmee doorgereje, gaat toch nog steeds goed voor 15k, en daar giert de 2e versnelling ook enorm van en de 5e fluit ook al vrolijk sinds ik em heb