Marcus' Clio, logo's verwijderd
-
- Contacteer:

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Vandaag de prijsopgave van mijn nieuwe lichtmetalen velgen gekregen.
Aangezien het een mooi prijsje is, ga ik morgen mijn nieuwe lichtmetalen velgen bestellen.
En dan doe ik er ook maar gelijk een setje Eibach verlagingsveren bij omdat een iets verlaagde auto toch een stuk beter staat.
Wordt vervolgd...

Aangezien het een mooi prijsje is, ga ik morgen mijn nieuwe lichtmetalen velgen bestellen.
En dan doe ik er ook maar gelijk een setje Eibach verlagingsveren bij omdat een iets verlaagde auto toch een stuk beter staat.

Wordt vervolgd...

-
- Contacteer:
Moe niet wel iets anders 
-
- Contacteer:

-
- Contacteer:
Ben echt benieuwd hoe dat er straks uit gaat zien.
Moet je er lang op wachten, Marcus?
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
De levertijd valt mee.Duupke (Ronald) schreef: Ben echt benieuwd hoe dat er straks uit gaat zien.
Bij het bedrijf waar ik de velgen heb besteld, is levertijd van velgen 1 werkdag als ze op voorraad zijn.
Maar ik heb natuurlijk weer velgen uitgezocht die speciaal besteld moet worden.

De levertijd is nu 5 werkdagen voor de velgen en voor de Eibach verlagingsveren.
Dus het valt wel mee.

-
- Contacteer:
Valt idd. mee. Dus halverwege volgende week maak jij weer de blits!!!

-
- Contacteer:
Echt nie dat ik zo lang zou wachten.
Spullen binnen = snipperdag + monteren

Spullen binnen = snipperdag + monteren

-
- Contacteer:
Je hebt gelijk kerel
,
Maar ik moest heel even aan mezelf denken. Ik zou echt geen rust hebben.

Maar ik moest heel even aan mezelf denken. Ik zou echt geen rust hebben.
Ik heb achter trommelremmen.mike16v schreef: klopt het dat je 1.4 16v achterschijven heeft?
we gaan dezelfde vrijwel zeker donderdag kopen in metallic zwart.![]()

Dit is standaard op een 1.4 16V, staat ook zo in de brochure.
Heb je toevallig geen 1.6 16V gezien? Deze hebben wel vanaf, ik meen, 2003 standaard achter remschijven.
ik dacht dat ik het had gelezen in de brochure, maar misschien vergis ik me. Zal morgen nog is naar vragen.Marcus schreef:Ik heb achter trommelremmen.mike16v schreef: klopt het dat je 1.4 16v achterschijven heeft?
we gaan dezelfde vrijwel zeker donderdag kopen in metallic zwart.![]()
![]()
Dit is standaard op een 1.4 16V, staat ook zo in de brochure.
Heb je toevallig geen 1.6 16V gezien? Deze hebben wel vanaf, ik meen, 2003 standaard achter remschijven.
gr Mike
Ik ben gisteren terug gekomen van vakantie en het volgende wat op het programma staat is het monteren van de verlagingsveren en de nieuwe lichtmetalen velgen.
Als alles volgens plan verloopt dan gaat mijn Clio a.s. maandag op de brug.

ben benieuwd naar het resultaat. Geen problemen met je garantie als je hem nu gaat verlagen. begreep dat op dat deel dan je garantie verloopt.Marcus schreef:Ik ben gisteren terug gekomen van vakantie en het volgende wat op het programma staat is het monteren van de verlagingsveren en de nieuwe lichtmetalen velgen.![]()
(wij hebben ook de clio campus besteld! de 1.4 16v in zwart metallic met alle opties

Vandaag een kleine tegenslag.
De verkeerde verlagingsset was geleverd.
De set die geleverd was, was voor een Clio 3. Maar de goede verlagingsset wordt nabesteld.
Als het allemaal meezit dan gaat a.s. vrijdag mijn Clio opnieuw op de brug, en dan worden de verlagingsset en de nieuwe lichtmetalen velgen gemonteerd.

De verkeerde verlagingsset was geleverd.

De set die geleverd was, was voor een Clio 3. Maar de goede verlagingsset wordt nabesteld.
Als het allemaal meezit dan gaat a.s. vrijdag mijn Clio opnieuw op de brug, en dan worden de verlagingsset en de nieuwe lichtmetalen velgen gemonteerd.

Klopt, als je een onderdeel vervangt of aanpast dan vervalt op dat onderdeel de garantie.Mike16v schreef: Geen problemen met je garantie als je hem nu gaat verlagen. begreep dat op dat deel dan je garantie verloopt.
Gefeliciteerd.Mike16v schreef: (wij hebben ook de clio campus besteld! de 1.4 16v in zwart metallic met alle opties)

Vanmiddag een telefoontje gehad dat de goede set verlagingsveren binnen is.
Dus gelijk een afspraak gemaakt om morgen de verlagingsveren en de nieuwe lichtmetalen velgen eronder te laten zetten.
Als het allemaal meezit, dan komt er morgenmiddag/avond gelijk een fotoshoot.

Dus gelijk een afspraak gemaakt om morgen de verlagingsveren en de nieuwe lichtmetalen velgen eronder te laten zetten.
Als het allemaal meezit, dan komt er morgenmiddag/avond gelijk een fotoshoot.