J-P-S schreef:dan ben je inderdaad een heel eind van huis. wat is ermee gebeurd dan waardoor hij stuk is gegaan? het is wel echt lonend werk wat je gaat doen. heerlijk als je de auto steeds verder ziet groeien tot complete auto. mag ik een link van je project zodat ik dat kan volgen?
Oliepomp van de motor was naar de kaai, zonder dat ik dat wist. Bovendien was de olie die erin zat meer teer dan olie, dus je kunt t wel raden....blok naar de snaai

Stom, had t eigenlijk btje kunnen weten, maar ja, das weer een wijze les
voor me topic, check:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 27#1593727
staat ook in me signature (
Praise the lowered):P
J-P-S schreef:volgens mij zijn er in het noorden veel meer mensen die elkaar wat helpen. althans zo lijkt het wel. sjiek
Noorden? Nijmegen is geen noorden hoor

Ja, vanuit jouw gezien, maar dan kennen de Zuidpolers geen zuiden...
J-P-S schreef:ben je zelf werkzaam in de autobranche dan? erg sjiek als je op die manier dat werk kan laten doen. ik moet hem laten spuiten, dat is iets wat ik echt niet zelf kan.
ben sinds eind juni klaar met mijn HTS Autotechniek en ben dus ingenieur. Werk nu bij een carrosseriebouwer in Waalwijk als constructeur. Ben daar ook afgestudeerd, dus das super!
En idd..wel handig als je wat connecties hebt. Wilde t eerst zelf lassen (tweede kleine plekjes boven de benzinetank en bij de voorschermen), maar ja, die mannen staan op en gaan slapen met een bakmachine, dus ja... wie doet het dan beter en makkelijker!
Spuiten....tsja....