ACT: Clio II

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
~thijs~
Contacteer:

Hagalious schreef:wat is dat nou weer voor een antwoord. als je 55 rijdt is het ook strafbaar maar dan is het nog geen punt. :(

ik hoop het wel??? ken je het boek: ik ray de grote lozer

beetje jammer dit (N)
heej dude doe eens rustig aan man, lekker gezellig zo, jij bent toch degene die een strafbaar feit pleegt dan moet je niet andere mensen gaan lopen afkafferen. Als ik met me wagen op de vluchtstrook sta en jij rijdt me hartstikke dood! dat bedoelt Ray met z'n antwoord. Dat punten rijbewijs is niet voor Jan lul.

Dus effe een beetje dimmen man (N)
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

P@TB@D schreef:www.intercarparts.nl kan je mooie witte knippers kopen heb ik ook gedaan erg netjes.
Even voor wie dit ook avn plan was:
Ik had 2 witte knippers besteld voor mijn RS. Na 3 dagen amar eens gemaild wanneer ik ze kon komen halen (bij het door mij geselecteerde bedrijf). Dat kon al binnen 24 uur! Nou ik enkele dagen later (inmiddels een week, dus 5 werkdagen) er maar naar toe. Is er nog niks! F*ck it, ik ga ze wel ergens anders bestellen. Krijg is de volgende dag een voicemail dat ze niet geleverd konden worden waar ik had gekozen en dat ik nu maar ergens anders heen moest!
Het is misschien ongelukkig en incidenteel, maar het gebrek aan communicatie en de slechte service in acht genomen ga ik die knipperlichtjes echt niet meer kopen. Dan betaal ik wel 5 euro meer...
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Rémi clio ph3 schreef:
Ferry schreef:Ja ik kan alleen oordelen over mijn eigen clio'tje geen RS :p maarwel 17 inch + 3cm verlaging en dat is wel stug maar niet verschrikkelijk irritant stug ofzo, verder zal het je weggedrag wel iets beinvloeden ( ook gunsitg :D )en de trekkracht , tja voor het gevoel wel iets minder maarja.... wie mooi wil zijn moet soms..... verder wijkt de teller af bij mij maar is de werkelijke topsnelheid niet veel minder geworden. Maar goed dit zijn alleen mijn ervaringen :)

gr
Ik heb dezelfde combie als ferry maar waarschijnlijk een andere banden maat. Ik heb geen km afwijking en hij is nog even snel, alleen de top is iets lager. Verder gaan de bochten veeeeel beter, alleen als het wegdek slechts is in de bocht heeft hij wat minder incasserings vermogen en zal hij kleine stukje verspringen. Comfort vind ik nog heel goed, ben ermee naar italie gereden zonder problemen!!!
Nogal verdeeld dus! Iemand anders een mening over 16" vs 17"? Ik heb nu natuurlijk wel 15".

Pro voor 16": die kan ik tweedehands kopen...
Rémi clio ph3

:gitar:
Laatst gewijzigd door Rémi clio ph3 op ma 18 okt 2004 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
One clio to rule them all
Rémi clio ph3

(D)
Laatst gewijzigd door Rémi clio ph3 op ma 18 okt 2004 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Rémi clio ph3

elmotheelk (Eric) schreef:
Rémi clio ph3 schreef:
Ferry schreef:Ja ik kan alleen oordelen over mijn eigen clio'tje geen RS :p maarwel 17 inch + 3cm verlaging en dat is wel stug maar niet verschrikkelijk irritant stug ofzo, verder zal het je weggedrag wel iets beinvloeden ( ook gunsitg :D )en de trekkracht , tja voor het gevoel wel iets minder maarja.... wie mooi wil zijn moet soms..... verder wijkt de teller af bij mij maar is de werkelijke topsnelheid niet veel minder geworden. Maar goed dit zijn alleen mijn ervaringen :)

gr
Ik heb dezelfde combie als ferry maar waarschijnlijk een andere banden maat. Ik heb geen km afwijking en hij is nog even snel, alleen de top is iets lager. Verder gaan de bochten veeeeel beter, alleen als het wegdek slechts is in de bocht heeft hij wat minder incasserings vermogen en zal hij kleine stukje verspringen. Comfort vind ik nog heel goed, ben ermee naar italie gereden zonder problemen!!!
Nogal verdeeld dus! Iemand anders een mening over 16" vs 17"? Ik heb nu natuurlijk wel 15".

Pro voor 16": die kan ik tweedehands kopen...
Tja je krijg vaak even veel verschillende meningen als antwoorden!
Het ligt helemaal aan jezelf, wat je wilt.
Een vriend van me heeft zijn clio RS 40mm verlaagd (ik weet niet meer met welke veren), die wil je echt niet met 17ers rijden!! Hij heeft nog zijn standaard 15" velgen, maar is zo al minder comfortable dan de mijne.

Wil je echt nog super comfort hebben dan moet je hem zo laten als hij is. Wil je medium, dan moet je 16ers pakken en een milde verlaging, en wil je hardcore, dan moet je 17ers en vet verlagen.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat er veel verschil zit tussen 16" en 17" qua comfort, ik denk dat dat meer aan de veren ligt.
Ferry

Ik denk als ik jou zo hoor praten dat je het onderstel beter kan laten zoals het is en voor 16'' of 17'' moet gaan , dit naargelang budget, smaak en comfort, zoals gezegd is 17 uiteraard iets minder comfortabel en 16 iets meer maar volgens mij zal dat verschil niet werelds zijn....

ps remi foto's ontvangen?
Hagalious

heej dude doe eens rustig aan man, lekker gezellig zo, jij bent toch degene die een strafbaar feit pleegt dan moet je niet andere mensen gaan lopen afkafferen. Als ik met me wagen op de vluchtstrook sta en jij rijdt me hartstikke dood! dat bedoelt Ray met z'n antwoord. Dat punten rijbewijs is niet voor Jan lul.

Dus effe een beetje dimmen man
Je doet alsof ik als een mochool over die vluchtstrook ben gegaan. Feit: file, afslag, stapvoets 30 meter over de lijn heen, agent die slecht humeur had geeft me toch een bon gegeven.

En over dat afkafferen, dat bepaal ik zelf wel. Als je niet weet wat hoe iets gegaan is doe jij dan ook ff normaal met die verhalen van strax rijdt je mij dood.

Ik vraag niet of je mij de les wil gaan lezen lover mijn overtreding waarvan ik weet dat ie dom is. Je bent me vader niet. Ik vroeg normaal of iemand wist wat de consequenties ervan waren. Niks meer en niks minder.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Ik vrees dat je zo niet veel antwoorden zult krijgen. >-) Tipje: Google (Y)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
~thijs~
Contacteer:

Hagalious schreef:

Dus effe een beetje dimmen man
Je doet alsof ik als een mochool over die vluchtstrook ben gegaan. Feit: file, afslag, stapvoets 30 meter over de lijn heen, agent die slecht humeur had geeft me toch een bon gegeven.

En over dat afkafferen, dat bepaal ik zelf wel. Als je niet weet wat hoe iets gegaan is doe jij dan ook ff normaal met die verhalen van strax rijdt je mij dood.

Ik vraag niet of je mij de les wil gaan lezen lover mijn overtreding waarvan ik weet dat ie dom is. Je bent me vader niet. Ik vroeg normaal of iemand wist wat de consequenties ervan waren. Niks meer en niks minder.
Ik ben hier wel om iemand op de schouder te tikken als diegene zich hier niet normaal kan gedragen, da's mijn taak hier, en ik vind dat je best een stuk normaler mag reageren hier op het forum.

Zo maak je denk ik geen vrienden hier!
Hagalious

en ik vind dat je best een stuk normaler mag reageren hier op het forum.
: Insgelijks

je hebt gelijk ik zal minder opgefokt reageren. Ik ben ook maar mens
~thijs~
Contacteer:

Hagalious schreef:

Okeej dat is waar we proberen het hier gezellig te houden! :) en even op je vraag terug komend ik denk wel dat je een puntje erbij krijgt.
Riël
Über-Spammer

Dit geld ook voor ray trouwens, hij geeft al zijn afkeur terwijl hij totaal geen weet had van de situatie.

Dus allebei TIK op de vingertjes en zand erover :) En lief zijn voor elkaar.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
~thijs~
Contacteer:

Riël schreef:Dit geld ook voor ray trouwens, hij geeft al zijn afkeur terwijl hij totaal geen weet had van de situatie.

Daar heb je ook gelijk in
-Ray-
Contacteer:

i know nothing, i'm from barcelona :p ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Riël
Über-Spammer

Ik denk niet dat je een puntje erbij krijgt. Volgens mij is dit bij voorkomen het geval, dit is nou een niet al te ernstig vergrijp op deze manier. Met 200 over de vluchtstrook is wat anders he.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
~thijs~
Contacteer:

er is toch ergens een site waar je de sancties na kan kijken? alleen weet ik um effe nie
Steven
Car: M536

-Ray- schreef:i know nothing, i'm from barcelona :p ;)
Nononono, i'm from Napoli :D

[ratrace]
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Ohhh... It's a race! It's a race! :D I'm wiening....
Cleaned Style
Projecttopic
Juno

~thijs~ schreef:
Hagalious schreef:

Okeej dat is waar we proberen het hier gezellig te houden! :) en even op je vraag terug komend ik denk wel dat je een puntje erbij krijgt.
Een puntje erbij, volgens mij kunnen ze er alleen maar van af hoor! :D
Ferdy
Über-Spammer

Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Rémi clio ph3

P@TB@D schreef:nice pica

[img]http://www.renaultsport.co.uk/roadcars/ ... lery22.jpg[/img]
Bohhhhhhhh wat een plaat!!!! :worship: Het je die ook op wallpaper formaat!?
Ferry schreef:ps remi foto's ontvangen?
Jep, thanxxx!!! zag er erg goed uit, ben benieuwd of het allemaal klaar is voor de 14de, ben erg benieuwd hoe het uitziet in real life!!!
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

P@TB@D schreef:nice pica

[img]http://www.renaultsport.co.uk/roadcars/ ... lery22.jpg[/img]
Echt goed! Die niet zilveren of blauwe V6en zie je zoiezo maar zeer sporadisch (zelfs op foto's!).
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

had hem van deze site:
http://www.renaultsport.co.uk

en hellaas geen wallpaper formaat
Rémi clio ph3

P@TB@D schreef:had hem van deze site:
http://www.renaultsport.co.uk

en hellaas geen wallpaper formaat
Geinige site, staan ook grappige filmpjes op! (Y)
#Ron#
Car: Clio 4 RS Trophy

Hier een link naar dezelfde foto maar dan wat groter. Misschien wel bruikbaar als wallpaper. Moet je wel de tekst eronder er vanaf shoppen.

http://erc.qmuc.ac.uk/cliosport/gallery ... b-ren-.jpg

succes
R(ay)Si

Riël schreef:Dit geld ook voor ray trouwens, hij geeft al zijn afkeur terwijl hij totaal geen weet had van de situatie.

Misschien te snel geoordeeld.... (F) :)
Alleen nog maar VW!
Ferdy
Über-Spammer

#Ron# schreef:Hier een link naar dezelfde foto maar dan wat groter. Misschien wel bruikbaar als wallpaper. Moet je wel de tekst eronder er vanaf shoppen.

succes
Forbidden
You don't have permission to access /cliosport/gallery/full/1089360054__080704-b-ren-.jpg on this server.
#Ron#

Ferdy schreef:
#Ron# schreef:Hier een link naar dezelfde foto maar dan wat groter. Misschien wel bruikbaar als wallpaper. Moet je wel de tekst eronder er vanaf shoppen.

succes
Forbidden
You don't have permission to access /cliosport/gallery/full/1089360054__080704-b-ren-.jpg on this server.
?? Hier werkt de link wel. Suggesties?
#Ron#

De link staat in dit topic:

http://forum.cliosport.net/display_topi ... age=Search

Onder het woordje "here". Zo beter?
Ferdy
Über-Spammer

nu pakt ie um wel
thanx !
Rémi clio ph3

Ferdy schreef:nu pakt ie um wel