ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
volgend jaar sowieso v8 dus ja..dat geluid ben je ook al kwijt..dan kan je toch gelijk weer met turbo's gaan werken....inderdaad slicks weer terug..pitstops met bandenwissels..een heel stuk minder electronica...
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
nee eerst jaartje v8...dan komt de fia erachter dat die dingen binnen no-time net zoveel pk's en koppel hebben als die v10's van nu..dan wordt dat ook weer afgeschaft en kunnen we terug naar de turbo-motoren...

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12383
- Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
- Car: renault 5gt turbo
- Locatie: Zevenbergen
- Contacteer:
hmmmmm..... v8 4 turbo's..... intelligente vering....slicks.....Merijn schreef:Turbo's op V8's? Nah, laten we dat maar niet doen, want dan hebben de wagens binnen no time tegen de 2000 pk.

hehe... Ja, en turbo motoren hebben nog meer PK's en nog meer koppel.Paul1916v schreef:nee eerst jaartje v8...dan komt de fia erachter dat die dingen binnen no-time net zoveel pk's en koppel hebben als die v10's van nu..dan wordt dat ook weer afgeschaft en kunnen we terug naar de turbo-motoren...


-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Helaas ja..was ook maar een beetje aan het dromen...Merijn schreef:hehe... Ja, en turbo motoren hebben nog meer PK's en nog meer koppel.Paul1916v schreef:nee eerst jaartje v8...dan komt de fia erachter dat die dingen binnen no-time net zoveel pk's en koppel hebben als die v10's van nu..dan wordt dat ook weer afgeschaft en kunnen we terug naar de turbo-motoren...Denk niet dat we nog ooit turbo-motoren terug gaan zien in de F1.
In ieder geval richting een standaard achtervleugel gaan ofzo waardoor slipstreamen weer mogelijk wordt..dat zou al een heleboel schelen qua spanning...of iedereen op banden met flat spots laten rijden natuurlijk

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Ik zie een nieuwe avatar voor wilma

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
denk t ook nietMerijn schreef:, en turbo motoren hebben nog meer PK's en nog meer koppel.Denk niet dat we nog ooit turbo-motoren terug gaan zien in de F1.

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Dat was helemaal te zot voor woorden. Die hele bandenregel van dit jaar slaat echt nergens op. Aan de ene kant liggen ze continu te janken over veiligheid, maar als iemand met gevaar voor eigen leven rond rijdt met versleten banden, dan gaan ze 'm een tijdstraf geven oid. Tja, wie is er dan stom? :-SPaul1916v schreef:Helaas ja..was ook maar een beetje aan het dromen...
In ieder geval richting een standaard achtervleugel gaan ofzo waardoor slipstreamen weer mogelijk wordt..dat zou al een heleboel schelen qua spanning...of iedereen op banden met flat spots laten rijden natuurlijk
Ze moeten eens naar de bigger picture kijken. En de autofabrikanten moeten niet meer inspraak krijgen. Ze willen meedoen met het spelletje, dan moeten ze zich maar houden aan de regels die het bestuur voorschrijft. Dat dit op dit moment niet zo is, is de reden van de vreemde reglementen in de F1 nowadays. Iedereen moet een nieuwe regel goedkeuren. Gebeurt dat niet, dan gaat het niet door. Ja, kom op! Wat is dat voor sport?

De organisatie maakt de regels, de teams passen zich aan. Zo zou het in mijn ogen moeten zijn. Overtreedt je die regels? Pech gehad, schorsing. Wedden dat de F1 binnen 5 jaar weer superspannend en spectaculair is, zonder dat de veiligheid in het gedrang komt?

Laatst gewijzigd door Merijn op di 31 mei 2005 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
amen! 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
De F1 gaat dood.
wedden dat er binnen 5 jaar een alternatief is
wedden dat er binnen 5 jaar een alternatief is
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Ik vraag me af of ze een alternatief van de grond gaan krijgen..denk dat de teams het daar nooit over eens gaan worden...er ligt altijd wel iemand dwars...de F1 en een nieuwe klasse kunnen sowieso niet naast mekaar gaan bestaan, dat gaat 1 van de 2 de kop kosten
GPWC wordt ook niks... Daar willen veel teveel mensen inspraak bij hebben, dus kom je op hetzelfde probleem uit als bij de huidige F1. Laat het maar dood gaan, misschien kunnen we dan eindelijk weer eens een leuke raceklasse gaan zien! 

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
een klasse waar ze met de oude wagens gaan racen? en dan echt racen? zou wel genoeg spectakel opleveren

Nee inderdaad, het zou gezond zijn als er een hele frisse wind door de racewereld zou gaan waaien..


Nee inderdaad, het zou gezond zijn als er een hele frisse wind door de racewereld zou gaan waaien..
kun je deze ook opslaan op je c:?
U roept, wij.....Paul1916v schreef:Ik zie een nieuwe avatar voor wilma
Hmmm, vind 'm er zo niet echt

Ikke wel... Rechtermuisknop, properties, de link naar het filmpie kopieren en plakken in je browser. Bij mij wil ie 'm dan opslaan.Droes schreef:kun je deze ook opslaan op je c:?

Als je IE gebruikt zal ie misschien automatisch WMP gaan openen. Daar kun je Save Media As doen en zo kun je het bestand ook opslaan.
Laatst gewijzigd door Merijn op di 31 mei 2005 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
klopt helemaal vriend!!Merijn schreef:Dat was helemaal te zot voor woorden. Die hele bandenregel van dit jaar slaat echt nergens op. Aan de ene kant liggen ze continu te janken over veiligheid, maar als iemand met gevaar voor eigen leven rond rijdt met versleten banden, dan gaan ze 'm een tijdstraf geven oid. Tja, wie is er dan stom? :-S
Ze moeten eens naar de bigger picture kijken. En de autofabrikanten moeten niet meer inspraak krijgen. Ze willen meedoen met het spelletje, dan moeten ze zich maar houden aan de regels die het bestuur voorschrijft. Dat dit op dit moment niet zo is, is de reden van de vreemde reglementen in de F1 nowadays. Iedereen moet een nieuwe regel goedkeuren. Gebeurt dat niet, dan gaat het niet door. Ja, kom op! Wat is dat voor sport?
De organisatie maakt de regels, de teams passen zich aan. Zo zou het in mijn ogen moeten zijn. Overtreedt je die regels? Pech gehad, schorsing. Wedden dat de F1 binnen 5 jaar weer superspannend en spectaculair is, zonder dat de veiligheid in het gedrang komt?
F1 van tegenwoordig heeft nix te maken met waar F1 voor staat, ontwikkeling, technologie, vooruitstrevendheid. Nee, we gaan nu lekker achthondermiljoen km met een motor rijden en vierenzestighonderd laps met een set banden, waar je alleen de lekke van mag verwisselen. Dat is allemaal goed voor de spanning, nou nou, wat een spanning zeg...poepoe...hoe me tegen, ik val van t puntje af hoor. De enigste verschuivind is dat Renault de plaats van Ferrari heeft ingenomen en dat Ferrari naar beneden gedonderd is.
Waar zijn de tijden, van keihard knallen tijdens de kwali. Ik vind 12 ronden gassen in een uur, veel spannender dan een uur lang naar een auto te kijken die toch niet voluit gaat ivm crashgevaar. Ehct, allemaal politiek gelul is t tegenwoordig!! Waar zijn de Irvine's gebleven, de Inoue's, Katayama's, teams als Tyrrel, altijd vooruitstrevend. Nee, nu moeten we t allemaal samen eens worden, zodat er nooit wat veranderd aan de spanning, aangezien elk team blijft waar hij blijft qua ontwikkeling. We stemmen alleen toe als we t er allemaal mee eens zijn, we schieten er allemaal wat mee op, dus de grid blijf dezelfde volgorde houden. Afgelopen zondag, maar liefst 2 uitvallers...sjongejonge, wat een spanning zeg. Denkt de FIA nou echt dat t gros van de kijkers diepzinnig nadenkt over de strategien? Tuurlijk niet, meer dan de helft wil crashes zien!! bovendien, wat zien we nou meer dan de jaren ervoor? Helemaal nix, nog steeds de leider, geen geveechten achterin. Misschien zijn ze er wel, maar we zien ze nooit...
Echt, ik krijg de schijf van de F1 en dat voor iemand die al sinds 92 elke race steevast achter de buis gekluisterd zit! Ik heb afgelopen zondag zelfs de GP opgenomen om naar de Bekerfinale PSV - Willem II te gaan..zegt genoeg lijkt me...

Zo, ben t weer ff kwijt

@Droes: volgens mij niet

Ik wil idd crashes zien
het liefst een lekkere harde waar ze over de kop vliegen en er 2 in het publiek komen, nog ff wat meer slachtoffers maken
crash & burn mothafuckersss....

het liefst een lekkere harde waar ze over de kop vliegen en er 2 in het publiek komen, nog ff wat meer slachtoffers maken
crash & burn mothafuckersss....

Vroem enzo
ik kijk tegenwoordig liever dtm dan F1
, veel scherper, trek en duwwerk, en even proffesioneel als de F1

Vliegtuigen F1 
hè lekker me nieuwe internet doet het

hè lekker me nieuwe internet doet het

Immer wieder die verdammte Holländer
ben nog net niet gaan kwijlen ofzo. zit nu @ Tiscali WiFi, kijk mama zonder draadjes 

Immer wieder die verdammte Holländer
hmm trek de stekker er wel uit 

Immer wieder die verdammte Holländer
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 608
- Lid geworden op: wo 18 mei 2005 14:20
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Op zich vind ik strategie wel interessant, het is natuurlijk ook wel belangrijk als de rondetijden allemaal vlak bij elkaar liggen. Maar als je met een goede strategie voorop komt te liggen, en je krijgt dan bandenproblemen dan is dat gewoon zonde! Dan is de rest ook voor niks, strategie voor niks, moraal van het team naar de klote, hele auto naar de klote, kunnen ze net zo goed weer gaan karten...~Haas~ schreef: Denkt de FIA nou echt dat t gros van de kijkers diepzinnig nadenkt over de strategien? Tuurlijk niet, meer dan de helft wil crashes zien!! bovendien, wat zien we nou meer dan de jaren ervoor? Helemaal nix, nog steeds de leider, geen geveechten achterin. Misschien zijn ze er wel, maar we zien ze nooit...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Liquid schreef:Ik wil idd crashes zien![]()
het liefst een lekkere harde waar ze over de kop vliegen en er 2 in het publiek komen, nog ff wat meer slachtoffers maken
crash & burn mothafuckersss....













Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
'T is i.d.d. maar waar je op geildErik Olijnsma schreef:Liquid schreef:Ik wil idd crashes zien![]()
het liefst een lekkere harde waar ze over de kop vliegen en er 2 in het publiek komen, nog ff wat meer slachtoffers maken
crash & burn mothafuckersss....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Idd, kep een aantal races in Zandvoort meegemaakt terwijl ik kaartjes stond te knippen op de tribune.-jo- schreef:ik kijk tegenwoordig liever dtm dan F1, veel scherper, trek en duwwerk, en even proffesioneel als de F1
Daar wordt tenminste nog met human factors gewerkt.
Kan me nog es 1 herineren die zsm weer de pits uitwilde om voor de nummer 1 te blijve. Helaas kon 1 bandenwisselaar dat tempo net niet bijhouden waardoor aan het einde van de pitsstraat het wiel eraf viel
