ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

volgend jaar sowieso v8 dus ja..dat geluid ben je ook al kwijt..dan kan je toch gelijk weer met turbo's gaan werken....inderdaad slicks weer terug..pitstops met bandenwissels..een heel stuk minder electronica...
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Turbo's op V8's? Nah, laten we dat maar niet doen, want dan hebben de wagens binnen no time tegen de 2000 pk. :)
paulvanrooij
Contacteer:

nee eerst jaartje v8...dan komt de fia erachter dat die dingen binnen no-time net zoveel pk's en koppel hebben als die v10's van nu..dan wordt dat ook weer afgeschaft en kunnen we terug naar de turbo-motoren...;)
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Merijn schreef:Turbo's op V8's? Nah, laten we dat maar niet doen, want dan hebben de wagens binnen no time tegen de 2000 pk. :)
hmmmmm..... v8 4 turbo's..... intelligente vering....slicks..... :D
Merijn
Über-Spammer

Paul1916v schreef:nee eerst jaartje v8...dan komt de fia erachter dat die dingen binnen no-time net zoveel pk's en koppel hebben als die v10's van nu..dan wordt dat ook weer afgeschaft en kunnen we terug naar de turbo-motoren...;)
hehe... Ja, en turbo motoren hebben nog meer PK's en nog meer koppel. ;) Denk niet dat we nog ooit turbo-motoren terug gaan zien in de F1. :(
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

paulvanrooij
Contacteer:

Merijn schreef:
Paul1916v schreef:nee eerst jaartje v8...dan komt de fia erachter dat die dingen binnen no-time net zoveel pk's en koppel hebben als die v10's van nu..dan wordt dat ook weer afgeschaft en kunnen we terug naar de turbo-motoren...;)
hehe... Ja, en turbo motoren hebben nog meer PK's en nog meer koppel. ;) Denk niet dat we nog ooit turbo-motoren terug gaan zien in de F1. :(
Helaas ja..was ook maar een beetje aan het dromen...
In ieder geval richting een standaard achtervleugel gaan ofzo waardoor slipstreamen weer mogelijk wordt..dat zou al een heleboel schelen qua spanning...of iedereen op banden met flat spots laten rijden natuurlijk :D
paulvanrooij
Contacteer:

Hesselgouda schreef:Hei Wilma!!!!!!

http://members.lycos.nl/frogje83/msn/shedevil.gif :D :D :D
Ik zie een nieuwe avatar voor wilma :D
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Merijn schreef:, en turbo motoren hebben nog meer PK's en nog meer koppel. ;) Denk niet dat we nog ooit turbo-motoren terug gaan zien in de F1. :(
denk t ook niet :@
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Merijn
Über-Spammer

Paul1916v schreef:Helaas ja..was ook maar een beetje aan het dromen...
In ieder geval richting een standaard achtervleugel gaan ofzo waardoor slipstreamen weer mogelijk wordt..dat zou al een heleboel schelen qua spanning...of iedereen op banden met flat spots laten rijden natuurlijk :D
Dat was helemaal te zot voor woorden. Die hele bandenregel van dit jaar slaat echt nergens op. Aan de ene kant liggen ze continu te janken over veiligheid, maar als iemand met gevaar voor eigen leven rond rijdt met versleten banden, dan gaan ze 'm een tijdstraf geven oid. Tja, wie is er dan stom? :-S

Ze moeten eens naar de bigger picture kijken. En de autofabrikanten moeten niet meer inspraak krijgen. Ze willen meedoen met het spelletje, dan moeten ze zich maar houden aan de regels die het bestuur voorschrijft. Dat dit op dit moment niet zo is, is de reden van de vreemde reglementen in de F1 nowadays. Iedereen moet een nieuwe regel goedkeuren. Gebeurt dat niet, dan gaat het niet door. Ja, kom op! Wat is dat voor sport? :S

De organisatie maakt de regels, de teams passen zich aan. Zo zou het in mijn ogen moeten zijn. Overtreedt je die regels? Pech gehad, schorsing. Wedden dat de F1 binnen 5 jaar weer superspannend en spectaculair is, zonder dat de veiligheid in het gedrang komt?

:)
Laatst gewijzigd door Merijn op di 31 mei 2005 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
paulvanrooij
Contacteer:

amen! :worship:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

De F1 gaat dood.

wedden dat er binnen 5 jaar een alternatief is
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
paulvanrooij
Contacteer:

Ik vraag me af of ze een alternatief van de grond gaan krijgen..denk dat de teams het daar nooit over eens gaan worden...er ligt altijd wel iemand dwars...de F1 en een nieuwe klasse kunnen sowieso niet naast mekaar gaan bestaan, dat gaat 1 van de 2 de kop kosten
Merijn
Über-Spammer

GPWC wordt ook niks... Daar willen veel teveel mensen inspraak bij hebben, dus kom je op hetzelfde probleem uit als bij de huidige F1. Laat het maar dood gaan, misschien kunnen we dan eindelijk weer eens een leuke raceklasse gaan zien! ;)
paulvanrooij
Contacteer:

een klasse waar ze met de oude wagens gaan racen? en dan echt racen? zou wel genoeg spectakel opleveren ;) :p

Nee inderdaad, het zou gezond zijn als er een hele frisse wind door de racewereld zou gaan waaien..
Droes

Erik Olijnsma schreef:http://www.putfile.com/media.php?n=Os%2 ... %20da%20F1

en zo hoort het echt!
kun je deze ook opslaan op je c:?
Wilma
Contacteer:

Paul1916v schreef:
Hesselgouda schreef:Hei Wilma!!!!!!

http://members.lycos.nl/frogje83/msn/shedevil.gif :D :D :D
Ik zie een nieuwe avatar voor wilma :D
U roept, wij.....

Hmmm, vind 'm er zo niet echt :S
Merijn
Über-Spammer

Droes schreef:
Erik Olijnsma schreef:http://www.putfile.com/media.php?n=Os%2 ... %20da%20F1

en zo hoort het echt!
kun je deze ook opslaan op je c:?
Ikke wel... Rechtermuisknop, properties, de link naar het filmpie kopieren en plakken in je browser. Bij mij wil ie 'm dan opslaan. :) Ik gebruik Firefox trouwens.

Als je IE gebruikt zal ie misschien automatisch WMP gaan openen. Daar kun je Save Media As doen en zo kun je het bestand ook opslaan.
Laatst gewijzigd door Merijn op di 31 mei 2005 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Haas
Car: Megane RS

Merijn schreef:Dat was helemaal te zot voor woorden. Die hele bandenregel van dit jaar slaat echt nergens op. Aan de ene kant liggen ze continu te janken over veiligheid, maar als iemand met gevaar voor eigen leven rond rijdt met versleten banden, dan gaan ze 'm een tijdstraf geven oid. Tja, wie is er dan stom? :-S

Ze moeten eens naar de bigger picture kijken. En de autofabrikanten moeten niet meer inspraak krijgen. Ze willen meedoen met het spelletje, dan moeten ze zich maar houden aan de regels die het bestuur voorschrijft. Dat dit op dit moment niet zo is, is de reden van de vreemde reglementen in de F1 nowadays. Iedereen moet een nieuwe regel goedkeuren. Gebeurt dat niet, dan gaat het niet door. Ja, kom op! Wat is dat voor sport? :S

De organisatie maakt de regels, de teams passen zich aan. Zo zou het in mijn ogen moeten zijn. Overtreedt je die regels? Pech gehad, schorsing. Wedden dat de F1 binnen 5 jaar weer superspannend en spectaculair is, zonder dat de veiligheid in het gedrang komt?

:)
klopt helemaal vriend!!

F1 van tegenwoordig heeft nix te maken met waar F1 voor staat, ontwikkeling, technologie, vooruitstrevendheid. Nee, we gaan nu lekker achthondermiljoen km met een motor rijden en vierenzestighonderd laps met een set banden, waar je alleen de lekke van mag verwisselen. Dat is allemaal goed voor de spanning, nou nou, wat een spanning zeg...poepoe...hoe me tegen, ik val van t puntje af hoor. De enigste verschuivind is dat Renault de plaats van Ferrari heeft ingenomen en dat Ferrari naar beneden gedonderd is.

Waar zijn de tijden, van keihard knallen tijdens de kwali. Ik vind 12 ronden gassen in een uur, veel spannender dan een uur lang naar een auto te kijken die toch niet voluit gaat ivm crashgevaar. Ehct, allemaal politiek gelul is t tegenwoordig!! Waar zijn de Irvine's gebleven, de Inoue's, Katayama's, teams als Tyrrel, altijd vooruitstrevend. Nee, nu moeten we t allemaal samen eens worden, zodat er nooit wat veranderd aan de spanning, aangezien elk team blijft waar hij blijft qua ontwikkeling. We stemmen alleen toe als we t er allemaal mee eens zijn, we schieten er allemaal wat mee op, dus de grid blijf dezelfde volgorde houden. Afgelopen zondag, maar liefst 2 uitvallers...sjongejonge, wat een spanning zeg. Denkt de FIA nou echt dat t gros van de kijkers diepzinnig nadenkt over de strategien? Tuurlijk niet, meer dan de helft wil crashes zien!! bovendien, wat zien we nou meer dan de jaren ervoor? Helemaal nix, nog steeds de leider, geen geveechten achterin. Misschien zijn ze er wel, maar we zien ze nooit...

Echt, ik krijg de schijf van de F1 en dat voor iemand die al sinds 92 elke race steevast achter de buis gekluisterd zit! Ik heb afgelopen zondag zelfs de GP opgenomen om naar de Bekerfinale PSV - Willem II te gaan..zegt genoeg lijkt me...

:@

Zo, ben t weer ff kwijt :)

@Droes: volgens mij niet :(
Liquid
Contacteer:

Ik wil idd crashes zien :D
het liefst een lekkere harde waar ze over de kop vliegen en er 2 in het publiek komen, nog ff wat meer slachtoffers maken

crash & burn mothafuckersss.... >-)
Vroem enzo
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Dus.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Gast

ik kijk tegenwoordig liever dtm dan F1 (I) , veel scherper, trek en duwwerk, en even proffesioneel als de F1
-Ray-
Contacteer:

Vliegtuigen F1 :D

hè lekker me nieuwe internet doet het :lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
Gast

feli Ray, ik dacht al dat ze je opgesloten hadden :lol:
-Ray-
Contacteer:

ben nog net niet gaan kwijlen ofzo. zit nu @ Tiscali WiFi, kijk mama zonder draadjes :D
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

-jo- schreef:feli Ray, ik dacht al dat ze je opgesloten hadden :lol:
dat was op zich geen slechte oplossing geweest ;)
-Ray-
Contacteer:

hmm trek de stekker er wel uit :(
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

-Ray- schreef:hmm trek de stekker er wel uit :(
(K)

welcome back ;)
-Ray-
Contacteer:

martin rs

Droes

@Merijn: mij lukt het niet om het f1 filmke op te slaan, stuur anders ff via meel :D
SasjeSuper5
Contacteer:

~Haas~ schreef: Denkt de FIA nou echt dat t gros van de kijkers diepzinnig nadenkt over de strategien? Tuurlijk niet, meer dan de helft wil crashes zien!! bovendien, wat zien we nou meer dan de jaren ervoor? Helemaal nix, nog steeds de leider, geen geveechten achterin. Misschien zijn ze er wel, maar we zien ze nooit...
Op zich vind ik strategie wel interessant, het is natuurlijk ook wel belangrijk als de rondetijden allemaal vlak bij elkaar liggen. Maar als je met een goede strategie voorop komt te liggen, en je krijgt dan bandenproblemen dan is dat gewoon zonde! Dan is de rest ook voor niks, strategie voor niks, moraal van het team naar de klote, hele auto naar de klote, kunnen ze net zo goed weer gaan karten...
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Liquid schreef:Ik wil idd crashes zien :D
het liefst een lekkere harde waar ze over de kop vliegen en er 2 in het publiek komen, nog ff wat meer slachtoffers maken

(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
Florus

Erik Olijnsma schreef:
Liquid schreef:Ik wil idd crashes zien :D

(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
'T is i.d.d. maar waar je op geild :~
Steven
Car: M536

-jo- schreef:ik kijk tegenwoordig liever dtm dan F1 (I) , veel scherper, trek en duwwerk, en even proffesioneel als de F1
Idd, kep een aantal races in Zandvoort meegemaakt terwijl ik kaartjes stond te knippen op de tribune.
Daar wordt tenminste nog met human factors gewerkt.

Kan me nog es 1 herineren die zsm weer de pits uitwilde om voor de nummer 1 te blijve. Helaas kon 1 bandenwisselaar dat tempo net niet bijhouden waardoor aan het einde van de pitsstraat het wiel eraf viel :lol:
Gesloten