Zonde van zo'n prachtige dag als vandaagPaul1916v schreef:Hier sliep ik om 3:15u, om 5:45u weer de wekker gister..hele dag gewerkt, feessie er achteraan en nu pas net wakkervolgens mij heb ik mn slaap wel weer ingehaald
![]()
Het lijkt erop alsof ze op de kop zitten!?Paul1916v schreef:Dan onderweg erachter komen dat je ruitenwissers het ruk doen..dus maar ff setje nieuwe gehaald..heerlijk deze wissertjes!
Ook zoiets. Maar een set gewone wissers is (bij gelijke kwaliteit) 20,-. Setje 'navulling' is 10,-Gabri van der Veen schreef:Martijn wat was jij dan kwijt voor die wissers![]()
dealer of automaterialentoko allebei rond de 30 de twee.
heb mn multimeter tijdje geleden al geslooptRiël Notermans schreef:Paul, weet je wat je es doet?
Multimeter ertussen op amperestand, (10A ingang!) zwarte kabel op de accupool +, rodekabel op de KLEM +, dan, terwijl je de boel vasthoudt, de klem van de pool losmaken (auto niet op contact!).
Nu stroomt de spanning door je multimeter en kan ie A meten. Als je de klem eerst los pakt en dan de multimeter aansluit, krijg je een piekspanning en heb je kans je meter te slopen.
Nu heb je dat zo, moet je kijken of je het los kan halen.
Ga dan es zekeringen uittrekken, of stekkers los halen, en kijk je wanneer het verbruik weer zakt. 100-200mA moet kunnen eigenlijk.
ja, en dan de mijne slopenPaul1916v schreef:
heb mn multimeter tijdje geleden al geslooptmaar ga binnenkort met haas es aan het meten! komt wel goed
er zijn mensen in de club met een asociaal grote touringPaul1916v schreef:staat al in de wd40, ben maar niet bang..komt helemaal goed
hij startte zomaar ja, maar de audio ligt er ook uit momenteel..laat er maar mooi ff naastliggen..geen zin om alles nu weer in te bouwen en dan over paar weken weer alles eruit om die as te vervoeren..
Paul1916v schreef:aso omdat het bmw is?![]()
ach t is thuisgekomen, en nu is d bekleding van je beamert ook niet vies geworden