Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Hey Riel, wat heeft die foto van je eigenlijk gekost?
-
- Über-Spammer
krijg jij er ook een dan
?

Ja, in een auto waar ik van de eigenaar eigenlijk niet in mocht rijden...haha! Kutduitsers...met hun fotos. 
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
"druk" 

-
- Über-Spammer
druk niet echtRoyH schreef:Ik vind trouwens dat JPS en Danny maar stil zijn

Maandag gaat er weer wat meer gebeuren thuis. Alle auto's omzetten en de williams op het terras achterom zetten, bij de cup clio

Verder is de versnellingsbak voor de clicko 16v nog niet klaar, dus daar kom ik ook niet verder mee. Wanneer komt iedereen weer eens naar maastricht?
-
Met de 5 is alles ok...athans denk ik....heb 'm allang niet meer gezien, kga zaterdag nog eens kijken of hij op zijn plekje staat.....op het moment is het te koud en te slecht weer om eraan te werken, kben nu lekker aan het sparen voor de volgende plannen in het voorjaar!!!RoyH schreef:tsssshet klinkt bijna geloofwaardig
![]()
Hoe is het met de 5 danny? Nog wilde plannen of al helemaal klaar er mee? Heb je topic niet meer zien opduiken![]()
Ik mis de clio

-
Electronic fuel injection system by MB Carperformance! 
-
- Über-Spammer
Das mooi man 

Net een beetje zitten spelen: http://www.renault.nl/RenaultSITe/puma/ ... dfkjdfof.0
wie weet volgend jaar oktober
wie weet volgend jaar oktober

Reno-loos
-
- Über-Spammer
ja he
Tnm is ook overleden lijkt het wel 

Hey Mensen, t is inderdaad veel te rustig op t forum daarom stel ik voor om tijdens de kerstvakantie (dan hebben de meeste van ons het iets minder druk) om dan te gaan Karten met de hele groep. Een datum kunnen we prikken als er genoeg mensen zich opgeven.
Lijstjuh:
-Ruudjuh
-
-
-
-
-
-
Lijstjuh:
-Ruudjuh

-
-
-
-
-
-
al is de VW nog zo snel een renaultje achterhaald hem wel
Hey Mensen, t is inderdaad veel te rustig op t forum daarom stel ik voor om tijdens de kerstvakantie (dan hebben de meeste van ons het iets minder druk) om dan te gaan Karten met de hele groep. Een datum kunnen we prikken als er genoeg mensen zich opgeven.
Lijstjuh:
-Ruudjuh
-Roy
-
-
-
-
-
Strak plan Hermans
Lijstjuh:
-Ruudjuh

-Roy

-
-
-
-
-
Strak plan Hermans

Reno-loos
-
- Über-Spammer
Lijstjuh:
-Ruudjuh
-Roy
-Jean-Paul-S
-KimRs
-
-
-
Strak plan Hermans
Kunnen we niet beter ergens voor kerst gaan op ma of di in maasmechelen? Dat kost 20 euro voor een half uur
Lijstjuh:
-Ruudjuh
-Roy
-Jean-Paul-S
-KimRs
-
-
-
Strak plan Hermans
Kunnen we niet beter ergens voor kerst gaan op ma of di in maasmechelen? Dat kost 20 euro voor een half uur

[quote="Jean-Paul-SKunnen we niet beter ergens voor kerst gaan op ma of di in maasmechelen? Dat kost 20 euro voor een half uur
[/quote]
wat ik begrepen heb is het dan stampe vol en kom mischien niet aan de beurt (en zeker niet met een grotere groep)

wat ik begrepen heb is het dan stampe vol en kom mischien niet aan de beurt (en zeker niet met een grotere groep)
al is de VW nog zo snel een renaultje achterhaald hem wel
In Kerpen!
-
- Über-Spammer
schumacher karting? Nein Danke 

-
-
missen is een groot woord.....ik zou blij zijn met zo'n excuus.....RoyH schreef:Hehe en dan afgeschoten worden door de familie omdat we kerst missen

Lijstjuh:
-Ruudjuh
-Roy
-Jean-Paul-S
-KimRs
-Rik
-
-
Lijstjuh:
-Ruudjuh
-Roy
-Jean-Paul-S
-KimRs
-Rik
-
-
Lijstjuh:
-Ruudjuh
-Roy
-Jean-Paul-S
-KimRs
-Rik
-Egon (na 26 dec kan ik er waarschijnlijk wel bij zijn)
-
-
Lijstjuh:
-Ruudjuh
-Roy
-Jean-Paul-S
-KimRs
-Rik
-Egon (na 26 dec kan ik er waarschijnlijk wel bij zijn)
-
-