Mooie foto's tochh, nix mis meepaz-maniac schreef:@chris. heb je het r5 gtt foto topic speciaal voor jezelf aangemaakt??![]()
tot nu toe ben je geloof ik de enige die er wat foto's gepost heeft
![]()
![]()
Haha jij snapt hemRobert-Jan schreef:Het is nodig voor een Renault medewerker na een jaar lang aan die Franse rommel te sleutelen ben je wel toe aan een beetje motivatie en een biertje (de tap gaat pas na 5 uur openpaz-maniac schreef:is dat nodig voor de gemiddelde renault medewerker????
of is het gewoon een mooi excus om te![]()
![]()
)
Ik heb het boekje gelezen en bij ons doen ze mee aan die activiteiten als groep.REMCO-X schreef:Haha jij snapt hemRobert-Jan schreef:Het is nodig voor een Renault medewerker na een jaar lang aan die Franse rommel te sleutelen ben je wel toe aan een beetje motivatie en een biertje (de tap gaat pas na 5 uur openpaz-maniac schreef:is dat nodig voor de gemiddelde renault medewerker????
![]()
)
...ga wel lekker de hele dag relaxten,Neem mijn eigen bier wel mee
.Had je dat boekje al gelezen met wat je allemaal wel niet kon doen op die dag?
Niet dat ik weet..Was bij ons op het werk namenlijk weer lekker Raar geregeld,dus was er eff helemaal klaar mee.Maar ja Ga toch maar wel.Wel trouwens lekker in de buurt ArnhemRobert-Jan schreef:Ik heb het boekje gelezen en bij ons doen ze mee aan die activiteiten als groep.REMCO-X schreef:Haha jij snapt hemRobert-Jan schreef:Het is nodig voor een Renault medewerker na een jaar lang aan die Franse rommel te sleutelen ben je wel toe aan een beetje motivatie en een biertje (de tap gaat pas na 5 uur openpaz-maniac schreef:is dat nodig voor de gemiddelde renault medewerker????
![]()
)
Doen jullie nog mee aan dat voetbaltoernooi van Renault, Remco
Wij kregen pas een paar dagen van te voren de inschrijfformulieren van die motivatiedag.REMCO-X schreef:Niet dat ik weet..Was bij ons op het werk namenlijk weer lekker Raar geregeld,dus was er eff helemaal klaar mee.Maar ja Ga toch maar wel.Wel trouwens lekker in de buurt ArnhemRobert-Jan schreef:Ik heb het boekje gelezen en bij ons doen ze mee aan die activiteiten als groep.REMCO-X schreef:Haha jij snapt hemRobert-Jan schreef:Het is nodig voor een Renault medewerker na een jaar lang aan die Franse rommel te sleutelen ben je wel toe aan een beetje motivatie en een biertje (de tap gaat pas na 5 uur openpaz-maniac schreef:is dat nodig voor de gemiddelde renault medewerker????
![]()
)
Doen jullie nog mee aan dat voetbaltoernooi van Renault, Remco,je moet er ook nog vroeg zijn geloof ik das wel minder,vindt ik zelf
Het was zeker heel netjes, en idd... alleen klanten kregen bericht.Chris schreef:Het was zekers een leuke, goed opgezette meeting, maar net wat je zegt, erg weinig bezoekers. Zonde. Op het p-terrein stonden maar weinig sporty Renaults. Volgens mij waren de meeste mensen klanten van de dealer.
Volgende keer bij de buren (pand verderop) parkerenChris schreef:Wat ik echt k#t vond is dat ze die plank bij het "parkeerterrein" aan het einde van de dag hadden weggehaald.. En jullie raden het al.. Ik moest er nog af met de GT.![]()
Ik had ook op wat meer respons gehoopt.Hesselgouda schreef:Mooie foto's tochh, nix mis meepaz-maniac schreef:@chris. heb je het r5 gtt foto topic speciaal voor jezelf aangemaakt??![]()
tot nu toe ben je geloof ik de enige die er wat foto's gepost heeft
![]()
![]()
![]()
![]()
Teveel naar de japanners gekeken denk ikmarcel16v schreef:Echte busjes tjoening;
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 02386&rd=1
Wie graaft er dan ook zo'n gat vlak langs de weg
we hebben/hadden toch de gallerij wel?Chris schreef:
Ik had ook op wat meer respons gehoopt.Komt misschien nog.
uuhh, waar staat die gallery? en kan iedereen daar foto's plaatsen?Erik Olijnsma schreef:we hebben/hadden toch de gallerij wel?Chris schreef:
Ik had ook op wat meer respons gehoopt.Komt misschien nog.
vind dit zo dubbelop
sorry hoor, maar na een pagina of 14 kom je erachter dat ie toch wel dicht moet?Merijn schreef:Dames en heren...
Jullie kunnen voor vragen, chat en andere gezever over games terecht in ACT: Gameconsoles.
Link: http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 11&start=0
Dit topic sluit ik daarom.