Ik kreeg van de webmaster(Arnout) van onderstaande site de vraag of ik mijn 5je wou "showen"op zijn site..
Misschien vinden jullie het ook leuk? Het is net als op tunerz.nl, voer je profiel in en andere kunnen een oordeel geven over je auto, of jij op die van anderen.
Hou het wel netjes, respecteer een ander zijn smaak.
Chris schreef:Ik kreeg van de webmaster(Arnout) van onderstaande site de vraag of ik mijn 5je wou "showen"op zijn site..
Misschien vinden jullie het ook leuk? Het is net als op tunerz.nl, voer je profiel in en andere kunnen een oordeel geven over je auto, of jij op die van anderen.
Chris schreef:Ik kreeg van de webmaster(Arnout) van onderstaande site de vraag of ik mijn 5je wou "showen"op zijn site..
pfff ben er niet bij van in het begin (lees 2003) maar zo'n discussies over een biep in een clio waren er vroeger nooit!!
Wat gebeurd er hier hé? Iedereen loopt hier ambetant jong pff
Merijn schreef:En nog een filmpje... Dit keer niet om te lachen, maar ik zeg er meteen effe bij dat alle mensen in het filmpje er goed vanaf zijn gekomen.
ik krijg niks gepost van foto: Warning: imagejpeg(): Unable to open '../biler/small/--0.jpg' for writing in /hsphere/local/home/lexus/designercars.nl/functions/formfunktioner.php on line 416
~Haas~ schreef:@5gt: Ik zeg niet dat ik mag bepalen of bepaal wat anderen wel dan niet toevoegend vinden. Nou was dit misschien een extreem geval (lees: mayb wat te snel), maar goed.
Er is ook nix mis met het feit dat je Ben probeert te wijzen op de risico's van het knippen in draden enz, maar de manier waarop zou je misschien wat aan kunnen passen.
heb je wel gelijk in
Wat betreft die namen... Vind t niet echt nodig dat dit over t forum besproken wordt. PM was meer op zijn plaats geweest
ik ben een flapuit kan ik niks aan doen maar lees ook onderstaande post er zijn er veel meer die zo reageren en daar kan ik echt niet tegen ik vnd dat daar wat aan gedaan moet worden.
ps.Luco en Sandy ken ik allebei niet, dus heb ik geen oordeel over. Steve ken ik wel, prima gast, kan hier alleen soms wat irritant ovekomen, maar dat weet hij zelf ook wel
ik val ze ook niet persoonlijk aan het zullen allemaal aardige gasten zijn. maar gewoon dee manier waarop staat mij en vele andere niet aan en ook niet op de topics waar ze het op doen. als iemand iets vraagt worde er op dat topic knallende ruzie over gemaakt terwijl het niet eens over het topic gaat.
beste 5gt8vturbo
misschien hebben sandy en ik het in het verkeerde topic gedaan, maar ik vind dat we de discussie die we hadden op een nette manier op het forum hebben uitgetypt, we hebben beide onze standpunten verwoord, als jij vind dat dat hier niet kan ben ik het niet met je eens.
ik vind een openbare discussie helemaal niet erg zolang er niet gescholden word en als ik fout zit geef ik dat ook toe
moet misschien alleen nog leren iets sneller van mijn fouten te leren
Merijn schreef:Gebruik je firefox misschien? Ik heb alleen maar problemen als ik FF gebruik. Drama...
nee hoor gebruik geen FF, ondertussen is het wel gelukt. De server bleek daar in overdrive te zitten. Plots wel veel renaultjes die daar binnen stromen.