ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Thierry

Die V6 is wel erg bruut ja :worship:
Ik zou m alleen wel liever in het blauw hebben :)
Droes

even iets anders, jullie weten of weten niet maar ik heb een eigen kart.
Maandag naar Genk gaan rijden en wie was er daar...

[img]http://users.telenet.be/droesken/jos.JPG[/img]

Had hem niet eens gezien toen i naast me stond (S)
Best een leuke gast (Y)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Je had 'm effe op de baan moeten inhalen, dan had je een paar beuken op je gezicht gehad. :D
Laatst gewijzigd door Merijn op vr 20 mei 2005 9:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben

In mijn nieuwe clio (28-2-05) zit zo'n vervelend piepje als je je gordel niet om doet.

Iemand enig idee hoe je dit uit kan zetten? Ik wordt er knetter gek van.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Uhm... Gordel omdoen? :D Lijkt me een slim plan! (Y)
5gt8vturbo

je gordel om doen? of zo`n klem van je gordel bestellen halen op de sloop en er in steken of zekering eruit halen draadjes door knippen!
Ben

Ja maar ik vind het k&t als je al helemaal ingesnoerd weg wil rijden uit je parkeervak. Doe ik altijd ff zonder maar dan jankt hij gelijk al weer de oren van je kop hehe. Werkt op me zenuwen :D

Zit er gewoon een zekering voor dat leipe piepje?
Anders wordt het inderdaad de tang erop zetten.
Madmaus

ik heb wellis gehoord dat je dan een paar seconden het "losklikknopje" van je gordel moet indrukken dat het dan weg is! Maar of dit ook voor de clio zo is weet is!
Probeer het eens zou ik zeggen ;)
5gt8vturbo

je ken toch ook gewoon de gordel in de houder steken en dan tegen de gordel aan gaan zitten? ik zou niet met een tang draadtjes door gaan knippen in een nieuwe auto! bind je de draadjes dadelijk niet goed af krijg je kortsluiting vliegt je draadboom in de fik ben je niet verzekerd voor, kan je lopend uit het parkeervak :(
Jeroen
Contacteer:

Hier een tip hoe je het bij een Mégane kan verhelpen.
Weet het natuurlijk niet zeker maar ik denk dat op je Clio hetzelfde zit.

http://www.cabriault.com/meganecc/tips/ ... dex_nl.htm
Haas
Car: Megane RS

5gt8vturbo schreef:je ken toch ook gewoon de gordel in de houder steken en dan tegen de gordel aan gaan zitten? ik zou niet met een tang draadtjes door gaan knippen in een nieuwe auto! bind je de draadjes dadelijk niet goed af krijg je kortsluiting vliegt je draadboom in de fik ben je niet verzekerd voor, kan je lopend uit het parkeervak :(
Ben vraagt niet om een mening, maar om een oplossing....
Ben

Oke beter Jeroen, thanx.
1 pootje afbreken en je bent er :D
Grapje ;) Op verzoek van 5gt8vturbo zal ik het netjes doen (F)
Hè ik had net zin om ff wat door te knippen :D

Hoeveel KM's piept hij ongeveer door als je tank leeg is?
Wist helemaal niet dat hij dan ging piepen.

Verder alles goed hier mannen? Tijdje geleden weer.
Laatst gewijzigd door Ben op vr 20 mei 2005 10:49, 3 keer totaal gewijzigd.
5gt8vturbo

Staat er toch ook bij je moet wel ff lezen!~er staat een oplossing en daarna een mening. maar als dat ook al weer niet goed is hier! jullie moet is wat meer letten op dat eeuwige gezeik van andere bepaalde personen hier! maar ja dat zijn jullie vriendjes dus die mogen alles zeggen. en volgens mij is dit het ACT dus zou ik alles mogen aanbrengen wat ik wil hier dus loop aub dan niet zo te zeuren.
Haas

*kuch*

mijn opmerking heeft helemaal nix met mijn moderatorschap te maken. Die zou ik zelf ook maken. Het heeft nix met vriendjes te maken, ik ken Ben persoonlijk niet. Daarnaast, op welke personen doel je dan?
En ja, je mag alles posten hier, ik haal toch ook nix weg?

mijn achterliggende gedachte is dat ik t geen toevoegende waarde vind om post na post van verschillende mensen te moeten lezen dat iets dom is, lelijk, enz als t daar niet om gaat. Het ging en gaat vaak om een oplossing voor een probleem en om dan post na post te moeten lezen (ook al buitenstaander) dat iedereen hetzelfde bedoelt (dat het niet slim is oid) maar verpakt in een ander jasje...tsja... niet echt toevoegend qua waarde zeg ik dan.

:)
5gt8vturbo

dus eigenlijk zeg jij nu letterlijk "omdat ik het geen toegevoegde waarde vind mag ik dit zeggen dus mag ik ook commentaar geven want de rest vind dit ook"? Misschien vind een ander het wel toegevoegde waarde. Ik vind het trouwens wel wat ben zegt dat hij een tang gaat pakken, dit vind ik dus niet slim als je daarbij een uitleg kan geven wat er zou kunnen gebeuren? ((lees een topic van steven) dat hij iets los haalde van de fan en daarna het motor ruim in de brand stond). Vind ik het toch een toegevoegde waarde om te vertellen dat Ben maar niet draadjes moet los gaan knippen.

steven, luco, sandy moet ik verder gaan?
Haas

@5gt: Ik zeg niet dat ik mag bepalen of bepaal wat anderen wel dan niet toevoegend vinden. Nou was dit misschien een extreem geval (lees: mayb wat te snel), maar goed.
Er is ook nix mis met het feit dat je Ben probeert te wijzen op de risico's van het knippen in draden enz, maar de manier waarop zou je misschien wat aan kunnen passen.

Wat betreft die namen... :s Vind t niet echt nodig dat dit over t forum besproken wordt. PM was meer op zijn plaats geweest :)

ps.Luco en Sandy ken ik allebei niet, dus heb ik geen oordeel over. Steve ken ik wel, prima gast, kan hier alleen soms wat irritant ovekomen, maar dat weet hij zelf ook wel ;)
Laatst gewijzigd door Haas op vr 20 mei 2005 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
5gt8vturbo

ik vind het ook niet gek dat de meeste mensen die ik tegen kom die nog geen lid zijn of zijn geweest. totaal niks met deze club te maken willen hebben juist om dat soort dingen ze lopen ze lezebn hier alleen nog maar hoe mensen worden afgezeken hoe de ene het verkeerd doet en het anders moet. laat iedereen gewoon lekker in ze`n waarde en heb als mod pas kommentaar als er mensen worden afgezeken , niet om verschil van mening maar echt afgezeken.
5gt8vturbo

iedereen kan hier lezen en iedereen leest hier ook wat er gebeurt.
Haas

het meeste afzeiken gebeurt hier het laatste jaar door de forummers onder elkaar, laat ik je dat zeggen! Dat mod's daar in in willen grijpen is begrijpelijk lijkt me. Vaak is het woord Respect en in hun waarde laten veel te snel gegrepen, maar zeker niet BEgrepen...

Pak een bak koffie man, kijk ff naar buiten naar t mooie weer ...(Y) :)
Haas

5gt8vturbo schreef:iedereen kan hier lezen en iedereen leest hier ook wat er gebeurt.
pm's niet en daar ging t me juist om..
5gt8vturbo

~Haas~ schreef:@5gt: Ik zeg niet dat ik mag bepalen of bepaal wat anderen wel dan niet toevoegend vinden. Nou was dit misschien een extreem geval (lees: mayb wat te snel), maar goed.
Er is ook nix mis met het feit dat je Ben probeert te wijzen op de risico's van het knippen in draden enz, maar de manier waarop zou je misschien wat aan kunnen passen.
heb je wel gelijk in
Wat betreft die namen... :s Vind t niet echt nodig dat dit over t forum besproken wordt. PM was meer op zijn plaats geweest :)
ik ben een flapuit kan ik niks aan doen maar lees ook onderstaande post er zijn er veel meer die zo reageren en daar kan ik echt niet tegen ik vnd dat daar wat aan gedaan moet worden.
ps.Luco en Sandy ken ik allebei niet, dus heb ik geen oordeel over. Steve ken ik wel, prima gast, kan hier alleen soms wat irritant ovekomen, maar dat weet hij zelf ook wel ;)
ik val ze ook niet persoonlijk aan het zullen allemaal aardige gasten zijn. maar gewoon dee manier waarop staat mij en vele andere niet aan en ook niet op de topics waar ze het op doen. als iemand iets vraagt worde er op dat topic knallende ruzie over gemaakt terwijl het niet eens over het topic gaat.
5gt8vturbo

~Haas~ schreef:Pak een bak koffie man, kijk ff naar buiten naar t mooie weer ...(Y) :)

helaas was het maar zo`n feest moet werken :D
Ben

Hey mannen er is in een jaar tijd niets verandert. Home sweet home het zelfde gezeik nog steeds :D

Het maakt mij helemaal niets uit wie zijn mening geven wil of geeft.
Ik heb er vrede mee.

En het is mooi weer! geen reet te doen op het werk, mag niet eerder weg en smacht naar een ijs koud biertje
:beer: (S)
Haas

5gt8vturbo schreef:ik val ze ook niet persoonlijk aan het zullen allemaal aardige gasten zijn. maar gewoon dee manier waarop staat mij en vele andere niet aan en ook niet op de topics waar ze het op doen. als iemand iets vraagt worde er op dat topic knallende ruzie over gemaakt terwijl het niet eens over het topic gaat.
Heb je meerdere persoonlijkheden ;)
Nu ff zonder geintjes. Ben t met je eens dat er soms veel te veel geruzied wordt over dingen die niet aan de orde zijn en daar proberen we best wel op te letten. Dan kan t alleen ook wel eens fout gaan met ingrijpen zoals hier misschien wel t geval was.
het is dus ook totaal nix tegen jou, onthoud dat! Ik heb geen oordelen over mensen die ik niet persoonlijk ken. Ik ken er best een aantal van hier, allemaal prima gasten en ik denk dat het gros dat hier wel is.
Daarbij nog een puntje waar t bij sommige mensen soms fout gaat. Als je t ergens oneens over bent of een felle discussie hebt, hoeft dat niet te betekenen dat je elkaar geen blik waardig (of opmerking op t forum) gunt.
Merijn en ik bijvoorbeeld liggen ook wel eens flink in de clinch, maar dat maakt niet uit, de Friet super speciaal met juinsaus (Merijn ;) ) smaakt er niet minder door en samen een biertje drinken is altijd fijn. Wat ik hiermee wil zeggen is: soms krijg ik wel eens de indruk dat mensen zich dingen wat te persoonlijk aantrekken en van t ene topic in de t andere duiken met dezelfde frustraties. Dat versterkt elkaar en krijg je 'vijandige groepen' zeg maar en dat is niet de bedoeling.
Het moet hier gezellig zijn en blijven!!!!!!!!!! (en volgens mij ist best leuk hier :) )
5gt8vturbo schreef:
~Haas~ schreef:Pak een bak koffie man, kijk ff naar buiten naar t mooie weer ...(Y) :)

helaas was het maar zo`n feest moet werken :D
hmz..ik zit ook op mijn stage, best druk. Minders, maar tis bijna weekend. (B) Althans, voor de meesten, ik heb zaterdag om 18 uur weekend ;) :(
HKM

5gt8vturbo schreef:ik vind het ook niet gek dat de meeste mensen die ik tegen kom die nog geen lid zijn of zijn geweest. totaal niks met deze club te maken willen hebben juist om dat soort dingen ze lopen ze lezebn hier alleen nog maar hoe mensen worden afgezeken hoe de ene het verkeerd doet en het anders moet. laat iedereen gewoon lekker in ze`n waarde en heb als mod pas kommentaar als er mensen worden afgezeken , niet om verschil van mening maar echt afgezeken.
is een forumlid dan gelijk een clublid?
daar is toch zekers de weten wel verschil in!
en de club kan toch ook niet verantwoordelijk zijn voor over de 5000 forumleden?

daarom vind ik dit
ik vind het ook niet gek dat de meeste mensen die ik tegen kom die nog geen lid zijn of zijn geweest. totaal niks met deze club te maken willen hebben juist om dat soort dingen ze lopen ze lezebn hier alleen nog maar hoe mensen worden afgezeken
helemaal nergens over gaan
HKM

forumindex schreef:Our users have posted a total of 535430 articles
We have 5254 registered users
hoe meer users, hoe meer gezeik, hoe meer ontevreden forummers

maar forummers zijn geen clubleden!
Haas

HKM schreef:
forumindex schreef:Our users have posted a total of 535430 articles
We have 5254 registered users
hoe meer users, hoe meer gezeik, hoe meer ontevreden forummers

maar forummers zijn geen clubleden!
een super opmerking!!!! :worship:
NielsT

Ben schreef:In mijn nieuwe clio (28-2-05) zit zo'n vervelend piepje als je je gordel niet om doet.

Iemand enig idee hoe je dit uit kan zetten? Ik wordt er knetter gek van.
Ik heb gewoon zo een gordel-ding losgesneden op de sloop en die er in geplugt :)
Madmaus

Her verbaasd me dat zoveel mensen het vervelend vinden om een gordel te dragen! Ik heb het altijd aangeleerd om hem te dragen en ik heb er gewoon geen last meer van. Als ik hem niet omdoe heb ik zelfs het gevoel dat ik wat mis!

Tis gewoon zoveel veiliger. Zelfs in de stad.
Misschien komt het doordat de auto waar ik een keertje inzat een onwijze klapper had gemaakt. Maar als je ziet wat voor krachten erbij komen ga je zo'n ding valzelf wel dragen.
NielsT

Tja maar ik moet veel in en uitstappen, soms wel om de paar minuten en dan gaat het erg vervelen, en ja ik weet het om doen is veiliger :) , ieder voor zich toch :)
Haas

hele tijd terug die dude gezien met zijn alfa in blik op de weg? Aanrijdinkje met een km of 30, maar mooi met zijn knar tegen de ruit aan. Hoofdpijn hadie, kan ik je verzekeren.
Loop nu stage bij PDE (vroeger nedcar) en heb hier wat filmpjes gezien. Nou, dan ga je wel een gordel dragen, haha :lol: !

:)
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

steven, luco, sandy moet ik verder gaan?
ja doe maar :lol:
wat hebben luco en ik er nou weer mee te maken?
(wij mogen elkaar wel hoor)
ben je nog steeds gefrustreerd over dat geintje op de a20 ofzo :D
,ach laat ook maar, anders wordt 'k weet wel beter!
(F) 5gt8vturbo zet deze maar opie hoed! dan is alles...............
Haas

nou kom maar met die reactie... :(

vandaar dat ik dit liever via pm had gezien :(
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

voor zover ik weet post ik hier alleen maar normale vragen en geef ik
normale antwoorden
mag er tegenwoordig niet meer gediscusieerd worden ofzo?
NielsT

Jeroen schreef:Hier een tip hoe je het bij een Mégane kan verhelpen.
Weet het natuurlijk niet zeker maar ik denk dat op je Clio hetzelfde zit.

http://www.cabriault.com/meganecc/tips/ ... dex_nl.htm
Hey superlinkje! Het werkt dus ook bij een Clio! Net even geprobeert! Kan dat stuk ijzer ook weer in de container! :D
Gesloten