Ik zou m alleen wel liever in het blauw hebben

Ben vraagt niet om een mening, maar om een oplossing....5gt8vturbo schreef:je ken toch ook gewoon de gordel in de houder steken en dan tegen de gordel aan gaan zitten? ik zou niet met een tang draadtjes door gaan knippen in een nieuwe auto! bind je de draadjes dadelijk niet goed af krijg je kortsluiting vliegt je draadboom in de fik ben je niet verzekerd voor, kan je lopend uit het parkeervak
pm's niet en daar ging t me juist om..5gt8vturbo schreef:iedereen kan hier lezen en iedereen leest hier ook wat er gebeurt.
heb je wel gelijk in~Haas~ schreef:@5gt: Ik zeg niet dat ik mag bepalen of bepaal wat anderen wel dan niet toevoegend vinden. Nou was dit misschien een extreem geval (lees: mayb wat te snel), maar goed.
Er is ook nix mis met het feit dat je Ben probeert te wijzen op de risico's van het knippen in draden enz, maar de manier waarop zou je misschien wat aan kunnen passen.
ik ben een flapuit kan ik niks aan doen maar lees ook onderstaande post er zijn er veel meer die zo reageren en daar kan ik echt niet tegen ik vnd dat daar wat aan gedaan moet worden.Wat betreft die namen...Vind t niet echt nodig dat dit over t forum besproken wordt. PM was meer op zijn plaats geweest
ik val ze ook niet persoonlijk aan het zullen allemaal aardige gasten zijn. maar gewoon dee manier waarop staat mij en vele andere niet aan en ook niet op de topics waar ze het op doen. als iemand iets vraagt worde er op dat topic knallende ruzie over gemaakt terwijl het niet eens over het topic gaat.ps.Luco en Sandy ken ik allebei niet, dus heb ik geen oordeel over. Steve ken ik wel, prima gast, kan hier alleen soms wat irritant ovekomen, maar dat weet hij zelf ook wel
~Haas~ schreef:Pak een bak koffie man, kijk ff naar buiten naar t mooie weer ...![]()
Heb je meerdere persoonlijkheden5gt8vturbo schreef:ik val ze ook niet persoonlijk aan het zullen allemaal aardige gasten zijn. maar gewoon dee manier waarop staat mij en vele andere niet aan en ook niet op de topics waar ze het op doen. als iemand iets vraagt worde er op dat topic knallende ruzie over gemaakt terwijl het niet eens over het topic gaat.
hmz..ik zit ook op mijn stage, best druk. Minders, maar tis bijna weekend.5gt8vturbo schreef:~Haas~ schreef:Pak een bak koffie man, kijk ff naar buiten naar t mooie weer ...![]()
helaas was het maar zo`n feest moet werken
is een forumlid dan gelijk een clublid?5gt8vturbo schreef:ik vind het ook niet gek dat de meeste mensen die ik tegen kom die nog geen lid zijn of zijn geweest. totaal niks met deze club te maken willen hebben juist om dat soort dingen ze lopen ze lezebn hier alleen nog maar hoe mensen worden afgezeken hoe de ene het verkeerd doet en het anders moet. laat iedereen gewoon lekker in ze`n waarde en heb als mod pas kommentaar als er mensen worden afgezeken , niet om verschil van mening maar echt afgezeken.
helemaal nergens over gaanik vind het ook niet gek dat de meeste mensen die ik tegen kom die nog geen lid zijn of zijn geweest. totaal niks met deze club te maken willen hebben juist om dat soort dingen ze lopen ze lezebn hier alleen nog maar hoe mensen worden afgezeken
een super opmerking!!!!HKM schreef:hoe meer users, hoe meer gezeik, hoe meer ontevreden forummersforumindex schreef:Our users have posted a total of 535430 articles
We have 5254 registered users
maar forummers zijn geen clubleden!
Ik heb gewoon zo een gordel-ding losgesneden op de sloop en die er in geplugtBen schreef:In mijn nieuwe clio (28-2-05) zit zo'n vervelend piepje als je je gordel niet om doet.
Iemand enig idee hoe je dit uit kan zetten? Ik wordt er knetter gek van.
ja doe maarsteven, luco, sandy moet ik verder gaan?
Hey superlinkje! Het werkt dus ook bij een Clio! Net even geprobeert! Kan dat stuk ijzer ook weer in de container!Jeroen schreef:Hier een tip hoe je het bij een Mégane kan verhelpen.
Weet het natuurlijk niet zeker maar ik denk dat op je Clio hetzelfde zit.
http://www.cabriault.com/meganecc/tips/ ... dex_nl.htm