Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Riël
Über-Spammer

Regel je ff een pic voor je nieuwe avatar? :D Te gek man, tot donderdag!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Patrick

bleh
Laatst gewijzigd door Patrick op ma 10 feb 2003 3:59, 2 keer totaal gewijzigd.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Riël
Über-Spammer

:lol:

Amen.
Patrick

riel hoe is het eigenlijk met jouw projectje ben es benieuwd laat es wat horen geef es een gil,heb je al wat meer pics.
ben benieuwd wanneer hij af is,wat moet je er nog aan doen?groeten pat.
Patrick

Riël schreef::lol:

Amen.
Laatst gewijzigd door Patrick op ma 10 feb 2003 3:58, 1 keer totaal gewijzigd.
marco

ten eerste patrick l het was niet op jouw bedoelt hoor,ik weet dat jij het meerendeels op donderdag moet werken,no problemo als je vrij hebt ben je er 9 van de 10 keer wel bij,maar goed ,over dat je in de zomer meer zin hebt in een t.n.m ken ik me ook niet voorstellen want in de zomer heb ik wel andere dingen voor als het 30 graden buiten is ,denk aan barbeque en andere zaken , dan ga ik niet echt bij een mac staan,en ik denk meerdere met mij,het zou net zo zijn dat de opkomst groter moet zijn in deze rot maanden dan in de zomer????,maar oke laat het hele verhaal maar schieten ,anders ben ik strakkies weer een zeikerd :D :D ,maar ik ben wel de zeikerd die er iedere lees IEDERE donderdag wel staat :) ,

greetz marco
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Zeikerd :lol: :lol: :lol: .Nou we zien het wel wie er allemaal donderdag is voor hoeveel gaan we 75% opkomst?
marco

wat dacht je van 25% wilco , altijd safe, :D
Riël
Über-Spammer

patrick 21TURBO schreef:riel hoe is het eigenlijk met jouw projectje ben es benieuwd laat es wat horen geef es een gil,heb je al wat meer pics.
ben benieuwd wanneer hij af is,wat moet je er nog aan doen?groeten pat.
Heb met de vuilfrees alles van 't blok schoon, gaat dadelijk wat mooie lak op. Zodra de rooie gestript is kan de witte de garage in en dan is 't blokje zo omgelegd. Dan issie al rijdbaar maar dan komen de kleine dingen aan de witte, dat kan wel ff duren. (deuren, sloten, contactslot, spoiler (:D), bumpers, interieur).

Ik heb voorlopig nog wel wat te doen, maar voor 16 maart issie wel af :)

Alla, de groeten. En dat amen sloeg meer op van 'you're right' ;)

Mzzl!
Patrick

[quote="marco"]
Laatst gewijzigd door Patrick op ma 10 feb 2003 3:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Patrick L.

marco schreef:ten eerste patrick l het was niet op jouw bedoelt hoor,ik weet dat jij het meerendeels op donderdag moet werken,no problemo als je vrij hebt ben je er 9 van de 10 keer wel bij, greetz marco
Thanx mate :wink:
Rob

Gefeliciteerd Ollie.

Ik heb alleen een draadje over :evil:
ik heb nml mijn alternator eraf gehaald met de radiateur vervangen, maar nu weet ik niet waar een draadje van +/- 15 cm moet met aan een kan een oogje (dat volgens mij ergens door een ringtje moet) en aan de andere kant een schuifstekkertje (waarvan ik dus niet weet waar deze moet) Iemand een idee?
Ruud

Rob als ik niet lieg moet dat draadje aan de + kant van je dynamo zitten , bij de rode kabels. De aansluiting die aan de kant van de waterpomp zit.
EgidClioGrey
Contacteer:

Ik kom donderdag wel even langs. Als het tenminste mag van mijn vriendin! :wink: zij vindt het namelijk niet zoveel als we beide de hele dag hebben gewerkt, en dan zien we mekaar eindelijk en dan ga ik tnm'en!!! Ik heb een vette plaat waarmee je bass kan testen, die heeft allerlei verschillende Frequenties. En dat knalt 8) . Bertje, jij hebt toevallig niet nog een waterpomp liggen voor een F3P blok? want ik dacht dat ik deze iets hoorde ratelen? Maar weet niet zeker. Voorkomen is beter dan genezen.

See ya all Thursday!!!! 8)
Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
wilco blue

Het is gebeurd bestelling is aan improve door gegeven .En egid ik zag de meid vandaag nog in je auto ik denk ga maar niet fokken vind ze misschien niet zo leuk.Wilco gaat ppppffffffff zeggen
marco

wilco blue schreef:Het is gebeurd bestelling is aan improve door gegeven .Wilco gaat ppppffffffff zeggen
VETTTTTTTTTTT COOL,ff waarschuwen als je hem binnen hebt he wilco,gaan we dat beestje ff instaleren :D ,heb je ook de bleedvalve besteld?????

greetz marco
marco

EgidClioGrey schreef:Ik kom donderdag wel even langs. Als het tenminste mag van mijn vriendin! :wink: zij vindt het namelijk niet zoveel als we beide de hele dag hebben gewerkt, en dan zien we mekaar eindelijk en dan ga ik tnm'en!

hahahahaha egid staat onder het duimpje :D :D :lol: :wink:

greetz marco
Patrick L.

Bert, kun je mij a.s. donderdag 2liter ElF meenemen, mijn Clio heeft zin in wat lekkers :D
Ik hoop dat je komt donderdag,
groeten :)
wilco blue

ja ik heb ook een bleed valve besteld .Dus dat word weer wat :D .
EgidClioGrey
Contacteer:

Yep, dat klopt marco!!! Heb je die kale plek nog niet gezien op mijn hoofd :lol: :lol: :lol: . Yep ik MAG er bij zijn :wink: Tot donderdag!
EgidClioGrey
Contacteer:

Wanneer heb jij mijn meisje gezien??? Vandaag kan niet want we lagen nog lekker in ons bed tot 15.30 uur ofzo. En als je haar tegenkomt, mag je haar best gaan kl,oten, ze is wel in om een partijtje te rallyen!!!! Maar tegen een 5 turbo kan ze niet op, maar dat snapt ze niet! Dsjjjj ik kreeg effe een klap tegen mijn kop. :( Ik zag eergisteren een 5 gtt te koop voor 1250 euro, maar die was snotsrot:-* dus die gaan we lekker niet kopen!
Ollie

Hele verhalen gemist hier in het topic na drie daagjes geen internet gebruikt te hebben! Ik heb vandaag de clio eens van binnen en van buiten gepoetst...alleen geen tijd gehad voor een metallic-was beurtje, heeft ie wel hard nodig. Maar ik ben er zeer tevreden mee. Paar kleine dingetjes nog doen. Maar die vraag ik jullie donderdagavond wel, heb er echt zin in!
Patrick

[quote="patrick 21TURBO"][
marco

he mensen aankomende donderdag komt jackass the movie uit,is het niet leuk als we daar heen gaan met zijn alle,lekker lachen om die idioten met hun gekke stunts :D ,lijkt me wel leuk ,of willen jullie een van oudse t.n.m :p .maakt mij niet zo veel uit maar lijkt me wel leuk om te doen .graag jullie reacktie

greetz marco
Riël
Über-Spammer

mmm jackass is wel oke, ga wel mee :)

mzzl

En een oude is ook prima daar niet van.
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Jackass The Movie is zeker te gek... Heb er een aantal voorfilmpjes van gezien, en die waren wel gaaf !!!! :lol:
Patrick L.

Hey,
als jullie naar de film willen ,moeten jullie gaan. Ik heb liever een gewone TNM :D
wilco blue

Nou ik ben normaal wel voor een film in.Maar ik wacht even wat de verderrest doet kijk ik ben aan het gillen dat de donderdagen zo leeg zijn dus als er mensen gewoon naar de mac gaan ga ik daar ook heen.ik kan niet het een roepen en het andere doen .Toch?
Ollie

Mensen, ik ben ook eigenlijk meer in de stemming voor een klassieke tnm, ben al 3x niet meer geweest en nu heb ik een autootje dus....wil ik hem ook laten zien :p
Ik lees het wel, maar ik zal in ieder geval rond 21.30/21.45 bij de Mac zijn, als is het maar om lekker over de snelweg te scheuren!
Riël
Über-Spammer

Allrighty then, klassieke mac!
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Morgen krijg ik mijn auto weer terug !!!!! :)
marco

oke dan een classic meeting,no problemo,see ya all donderdag,weet wel niet hoelaat ik aanwezig ben ,moet nog ergens heen van tevoren,jullie zien me wel verschijnen

greetz marco
marco

iemand mischien zin om dan vrijdagavond te gaan ,naar de movie ????????

greetz marco
wilco blue

Ik kom naar de mac heb misschien een paar blauwe plekken op mijn gezichtmaar dat komt omdat ik net op mijn gezicht ben geslagen moet effe wachten op resultaat :) .Heb het kenteken van die andere automobielist weet alleen niet wat ik moet doen aangeven of niet.
marco

enne wat is dit voor een schit :(
wat heb je nu weer geflikt???,heb je een het nakijken gegeven en die kon er zekers niet tegen :D ,enne zekers aangeven die gast,evengoed doet die het ook bij andere mensen en dat moet je zien te verkomen,accuut aangifte doen van mishandeling en kenteken doorgeven ,laat hem maar lekker een daggie op het hok zitten voor zijn daad :(

greetz marco
Gesloten