Ollie: Ontiechelijk lelijke lamlendige irritante egoist
Frits schreef:Hesselgouda schreef: Hei, zit je aan bitch dan zit je aan mij!!![]()
![]()
Zie toch liever wilma dan jou
Wilma schreef:Frits schreef:Hesselgouda schreef: Hei, zit je aan bitch dan zit je aan mij!!![]()
![]()
Toch dat hoekje maar opzoeken zaterdag Frits
Hesselgouda schreef:Wilma schreef:Frits schreef:Hesselgouda schreef: Hei, zit je aan bitch dan zit je aan mij!!![]()
![]()
Toch dat hoekje maar opzoeken zaterdag Frits
Ja lekker hoor!!!!, neem ik het voor je op is t weer niet goed, BITCH....hei da's je naam!!!!!
No way! Always be aware!Merijn schreef:@Hessel: One less bitch you gotta worry about...
Nee, helaas komt ie van Van gorp vandaan.dennisvr schreef:wheheherasit.. schreef: Moet je het een keer hebben over een turkse jongen in een omgebouwde RS. Ik denk dat iedereen dan ineens onder z'n bureautje gaat zitten.
ik praat daar met niemand
gooi de sleutel op de balie, wijs naar de clio "hijs stuk"
leaseauto's
maarum, je hebt vriendjes gemaakt daar? Ik dacht dat jouw auto bij renault rotterdam vandaan kwam?
~Haas~ schreef:dames en heren, dringend vraagje!!!
hoe haal ik bij een laguna I de ontvanger van de CV uit het dakconsole? Plaatje van een werkplaatshandboek zou helemaal uber zijn
hmmz beetje jammer dat ie daar vandaan komt. Ik zou daar ook niet blij van wordenrasit.. schreef: Nee, helaas komt ie van Van gorp vandaan.![]()
Er zitten gewoon achterlijke tussen daarzo. Het irritante van allemaal is dat ze hun schadereparaties uitbesteden aan een bedrijfje in lombardijenDan rijden ze dus even 5 km met je auto daarheen en vaak is dat dan een kerel van 18 ofzo.. Als ik dan weiger mijn auto door hun te laten rijden ben ik ineens irritant volgens hun.. Ja de t@ring dan.
Ik ben dan wel zo "irritant" om dan voor elk los schroefje naar hun toe te rijden.. Interesseert me overigens geen bal, werken zullen ze.
als ik iets niet meen zeg ik het ook niet, en als je iets quote, quote dan de hele tekst en haal iets niet uit zijn verband, is een beetje flauw.le mouton noir (sandy) schreef:Ik heb 1 keer iets gezegd over een sjonniespoiler en sindsdien is schijnbaar geen enkele post van mij op geen enkele manier meer een normale voor jouw.
ik geef toe dat ik ook onzin post maar dat mag dacht ik ook.volgens mij was dat wat anders, je had het over mij, m'n club
en de mensen die op onze meetings komen
dus heb je i.d.d. al een min puntje te pakken, en niet zeggen
dat het niet zo is of bedoeld was! ('t is een club voor iedereen, dus ook sjonnies zoals jij ze noemt)
'k heb het hele woord spoiler niet gehoord! post gewoon eens normale berichten, als je iets niet bevalt kun je ook gewoon je reacties voor je houden, je zoekt het gewoon op met zulke uitspraken. 't zou je vriendin maar wezen waarover dit gezegt wordt![]()
je kan dit soort reacties verwachten heey , je lok het gewoon uit,
geeft niet, maar dan niet gaan zeuren als je een tegen reactie krijg!
(je hoeft geen sorry te zeggen hoor) meen je toch niet
ik heb er ook mee geleerd en bij een garage blijf ik erbij staanMaus schreef:Waarom denk je dat ik er 't liefst altijd bij ben wanneer er iets aan m'n auto gedaan moet worden?
dan moet de werkplaatschef deze knulletjes in het gareel houdenpaz-maniac schreef:denk dat de meeste gewoon zo iets hebben van es kijken of zo een gsi, gti. turbo enz enz echt zo snel is![]()
![]()
en niet nadenken dat de eigenaar gewoon heel zuinig is op zijn auto
Precies, dat soort "monteurs" mag ik dus nietpaz-maniac schreef:denk dat de meeste gewoon zo iets hebben van es kijken of zo een gsi, gti. turbo enz enz echt zo snel is![]()
![]()
en niet nadenken dat de eigenaar gewoon heel zuinig is op zijn auto
??? nou lees ik het weer, wat versta jij dan onder sjonnies?Luco/Alpine-racer schreef:als ik iets niet meen zeg ik het ook niet, en als je iets quote, quote dan de hele tekst en haal iets niet uit zijn verband, is een beetje flauw.le mouton noir (sandy) schreef:Ik heb 1 keer iets gezegd over een sjonniespoiler en sindsdien is schijnbaar geen enkele post van mij op geen enkele manier meer een normale voor jouw.
ik geef toe dat ik ook onzin post maar dat mag dacht ik ook.volgens mij was dat wat anders, je had het over mij, m'n club
en de mensen die op onze meetings komen
dus heb je i.d.d. al een min puntje te pakken, en niet zeggen
dat het niet zo is of bedoeld was! ('t is een club voor iedereen, dus ook sjonnies zoals jij ze noemt)
'k heb het hele woord spoiler niet gehoord! post gewoon eens normale berichten, als je iets niet bevalt kun je ook gewoon je reacties voor je houden, je zoekt het gewoon op met zulke uitspraken. 't zou je vriendin maar wezen waarover dit gezegt wordt![]()
je kan dit soort reacties verwachten heey , je lok het gewoon uit,
geeft niet, maar dan niet gaan zeuren als je een tegen reactie krijg!
(je hoeft geen sorry te zeggen hoor) meen je toch niet
en als je goed naar de site van deze jongens kijkt snap je het misschien
dit is wat ik heb gezegd toen en er staat niks bij over je club of jouw
(Posted: Sun Mar 20, 2005 6:18 pm (RTC Member) Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
die was wel mooi
alleen wordt ik te oud voor deze meetings denk ik
vond het campingsmoking en sjonniegehalte te hoog voor mezelf op deze meeting
sorry