Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Riël Notermans schreef:Af te raden, deze zijn op tijd van 1 maand al gescheurd... zoek eens voor een setje nette staalomvlochten ofzo. Of MB es vragen of ie wat siliconen heeft, volgens mij is dat ook beter.
Die gates-slangen kunnen niet tegen de hitte van de motor.
Ik zou voor de brandstof geen siliconen nemen dat gaat niet goed komen .
Siliconen horen toch ergens anders geplaatst te worden . (meen ik)
Ja ik meen dat je er hebt met speciale laag vanbinnen. Siliconen zijn wel goed hittebestendig...
jao, ik krijg komende maandag al meteen een lease auto dus dan zit ik eigenlijk dubbel te betalen he... Ik ben nu 65 euro per maand aan verzekering kwijt en nog eens 28 euro ofzo aan belasting. Bijna 100 euro per maand wat ik me kan besparen als ik m verkoop
Eigenlijk moet je dan niet te snel zijn met je clio te verkopen, voor hetzelfde geld bevalt jou de baan niet of anders om en dan zit je binnen de kortste keren zonder auto.....en dat zou echt zonde zijn.
cyberdanny schreef:Eigenlijk moet je dan niet te snel zijn met je clio te verkopen, voor hetzelfde geld bevalt jou de baan niet of anders om en dan zit je binnen de kortste keren zonder auto.....en dat zou echt zonde zijn.
Heb je gelijk in maar dan moet ik m eerst een maand vasthouden, dan pas te koop zetten, ben je zo weer 2 maanden verder maar je betaald wel. En ik kan natuurlijk het geld dat ik ervoor krijg nog even opzij zetten totdat ik weet of de baan bevalt, zo niet dan kan ik dat geld nog altijd gebruiken om een nieuw wagentje te kopen
Is er vanavond TNM of laten we het deze keer voorbij gaan en dan over 2 weken pas weer? Ik zie namelijk nergens een opkomstlijstje!
Naja, bij deze dan:
TNM 11 oktober, 20.30u / 21.00u, Maastricht:
- Danny en Ilona
-
-
-
Bij te weinig interesse komen wij natuurlijk ook niet