zo op de foto ziet die er wel netjes uit
mooi kleurtje blauw ook

zo op de foto ziet die er wel netjes uit
Strakke auto, en volledig gerestaureerd (en goed ook, naar wat ik ervan heb gehoordLuco/Alpine-racer schreef:zo op de foto ziet die er wel netjes uit
mooi kleurtje blauw ook
foto??Daniël W. schreef:Is dan geen Renault, maar ik kwam laatst een auto tegen met kenteken AM-00-07:
Voertuigsoort Personenauto
Merk BUICK
Handelsbenaming B25
Kleur(en) Blauw
Datum eerste afgifte Nederland 21 september 2005
Datum eerste toelating 30 juni 1914
Datum aanvang tenaamstelling 21 september 2005
Vervaldatum APK 19 september 2006
Ding is net een half jaar volledig gerestaureerdecht een schip op de weg!
Ik had geen camera bij me, maar ik heb wel contact met een paar lui van de oldtimer club waar die eigenaar bij zit, zitten nog wel meer mooie en interessante oude auto's bij...ik ga binnenkort naar een meeting toe, kan ik ff wat pics schietenLuco/Alpine-racer schreef:foto??Daniël W. schreef:Is dan geen Renault, maar ik kwam laatst een auto tegen met kenteken AM-00-07:
Merk BUICK
Handelsbenaming B25
Kleur(en) Blauw
volgens mij stond die er gister ook alKier schreef:Vanmiddag op rijnsburgerweg in Leiden een Renault 5 alpine kenteken 55-LB-BG
Staan daar wel vaker oude renaultjes.STK schreef:volgens mij stond die er gister ook alKier schreef:Vanmiddag op rijnsburgerweg in Leiden een Renault 5 alpine kenteken 55-LB-BG
had die zwarte achterzijruitjes en een soort oz turismo velgje???? en volgens mij geen rtc sticker.Gabri schreef:wie heeft gisteravond zn zwarte clio16v in de parkeergarage zaailand in Leeuwarden parkeert (kenteken ben ik vergeten)
Misschien heb ik het mis, maar een kenteken dat met een A begint, is toch van het koninklijk huis?Daniël W. schreef:Is dan geen Renault, maar ik kwam laatst een auto tegen met kenteken AM-00-07:
Merk BUICK
Handelsbenaming B25
Kleur(en) Blauw
tja dat is een club bij ons uit zundert zeg maar de concurenten van ons maar wij hebben wel leuke wagensMartijn (DoN.) schreef:meller & Jacco: Dat was ik inderdaad! Wat voor soort meeting is "2 fast for you" eigenlijk?
Voor zover ik kan vinden, zijn er alleen in Belgie zulke uitzonderingen. Blijkbaar hebben 'koninklijke kentekenplaten'Lady Justice schreef:Misschien heb ik het mis, maar een kenteken dat met een A begint, is toch van het koninklijk huis?Daniël W. schreef:Is dan geen Renault, maar ik kwam laatst een auto tegen met kenteken AM-00-07:
Merk BUICK
Handelsbenaming B25
Kleur(en) Blauw
Kreeg gister een mailtje naar aanleiding van deze spot, de 19 cabrio die ik in Ter Apelkanaal toen heb gespot was toch een andere, en ik zat er (letterlijk) maar 1 letter naast wat betreft kenteken.. Eindigt op een X, niet op een Z ..Edward(ForeverYoung) @ 16-Oct-2005 schreef:gistermiddag kwam ik Hardenberg (OV) binnengereden en toen reed er net een blauwe 19 ph.2 Cabriolet Hardenberg uit, zat een vrouwtje in en ik heb ff een nekwervel draai oefening uitgevoerd![]()
kenteken was iets als 78-RD-NZ (in ieder geval een nieuwer kenteken) maar als ik die door de RDW database @ APK.nl haal krijg ik een Benz C-240 Sedan ofzo.
heb 2 of 3 maanden terug in Ter Apelkanaal ook een blauwe 19 ph.2 cabrio met dame achter het stuur gespot maar aangezien het een beetje uit de richting is van Hardenberg zal het wel niet dezelfde zijn.
maar toch ga ik ff zoeken of ik die spot nog terug kan vinden in dit topic...
edit: teruggevonden, maar heb dus blijkbaar op 24 juni geen kenteken onthouden. toch sterk het gevoel dat het dezelfde is (ja ik spreek mezelf tegen numaar die in Ter Apelkanaal, prov. Groningen had rood haar, en volgens mij had de dame die ik vrijdag in Hardenberg, prov. Overijssel tegenkwam dat ook........)
hmz..net nog ff goed gekeken.Haas schreef:VH 81 JG
5gtt (bleu sport?)
bij de DC Piet Klerkx in Waalwijk
Stond er gister ook..
sticker van http://www.renault-tuning.com op de bovenkant van de achterruit. kan er verder weinig aan zien, staat achter het hek en een heg