Wordt er weer eentje blij hierzoJ-P-S schreef:
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Über-Spammer
ik ben altijd blij

het was er wel weer gezellig

het was er wel weer gezellig

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Achter 2 weken ben ik weer van dse partij!! Vond het reuze gezellig vanavong!! Goeienach!!! 

-
Hessel, achter 2 weken is er weer een tnm, als je tijd hebt en kan komen danzien we je achter 2 weken.Hessel schreef:"Die kale" hier heb weer een leuk fno tje gemist.....

ps, Wie is die kale dan?

-
- Über-Spammer

ja hessel, kom ook eens langs

-
hessel is toch niet kaal....hij heeft gewoon wat minder haar als iemand anders...hij denkt gewoon veel na!Egon schreef:was idd weer erg gezellig.
Ach Hessel duft zijn kale kop niet te laten zien
Laatst gewijzigd door -Ray- op vr 14 sep 2007 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
gisteren Bij MB geweest heb ik mee gereden in de clio turbo
kan een ding zeggen dat gaat echt vies hard,
denk dat bas m'n renault sport straks mooi kan lezen. Bij 2500, 3000 toeren al druk en niet zo'n beetje.
Over een paar weken ga ik zelf rijden als hij helemaal klaar is
Was gister best saai naar huis rijden zonder dat afblazen van de dumpvalve

denk dat bas m'n renault sport straks mooi kan lezen. Bij 2500, 3000 toeren al druk en niet zo'n beetje.
Over een paar weken ga ik zelf rijden als hij helemaal klaar is

rij nog maar eens mee als me turbo het fatsoendelijk doetRik schreef:gisteren Bij MB geweest heb ik mee gereden in de clio turbo![]()
Over een paar weken ga ik zelf rijden als hij helemaal klaar is![]()

we zullen zien, pk's zegt niet alles
en als jij zegt dat die turbo maar een koppel heeft van 170 nm..... heb ik haast het dubbele

Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Yamaha R6 '03
oooh Rikkie krijgt Turbo? Ik heb weer eens iets gemist 
Deze week eidelijk mijn auto eens uitgemest
Binnenkort ook eens wat antiroest onder de wielkassen gooien (ja ik ben lui
) Ook trouwens die kapjes voor de speakers eens halen zodat er geen water opkomt 
Over 2 weken ben ik weer present trouwens dus Loontje neem die starslet maar mee
Ben afgelopen donderdag direct naar huis gereden, verrekte van de pijn aan mijn rug (nee geen gekke dingen gedaan).

Deze week eidelijk mijn auto eens uitgemest

Over 2 weken ben ik weer present trouwens dus Loontje neem die starslet maar mee

Ben afgelopen donderdag direct naar huis gereden, verrekte van de pijn aan mijn rug (nee geen gekke dingen gedaan).
Reno-loos
-
- Über-Spammer
leef jij ook nog kerelRoyH schreef:oooh Rikkie krijgt Turbo? Ik heb weer eens iets gemist
Deze week eidelijk mijn auto eens uitgemestBinnenkort ook eens wat antiroest onder de wielkassen gooien (ja ik ben lui
) Ook trouwens die kapjes voor de speakers eens halen zodat er geen water opkomt

-
- Über-Spammer
niet kletsen, maar gassenRik schreef:hey bas sorry bedoelde geen 170 maar 270 is maar een cijfer verschil![]()
we zullen het welk zien he

Naja, ik heb er ook wel ingezeten, in die 1.8 20vt tjes, zij het in een Léon.
Zoals ik zeg, ik geloof dat Rik zelfs zonder turbo al een kans maakt. Gaan we daar ook nog een potje bij sturen, dan is de RS gegarandeerd de meerdere.
Maargoed, ik geloof dan wel dat zo'n gechipte Ibiza bloedsnel is
Máár, als die RS een turbokitje krijgt zul je toch met beschissene Hosen komen zitten 
Ik ken de gechipte leon 20 vt, die we op de Nurburgring met een kadettje GSI niet nét maar royaal aan stront reden ... en zoveel zwaarder zijn we nu ook niet. Vandaar mijn iewat mindere houding t.o.v. die VW-blokjes, welke niet met disrespect bedoelt is en wat voor 'wat t is en kost' uitermate goed loopt.

Zoals ik zeg, ik geloof dat Rik zelfs zonder turbo al een kans maakt. Gaan we daar ook nog een potje bij sturen, dan is de RS gegarandeerd de meerdere.
Maargoed, ik geloof dan wel dat zo'n gechipte Ibiza bloedsnel is

Ik ken de gechipte leon 20 vt, die we op de Nurburgring met een kadettje GSI niet nét maar royaal aan stront reden ... en zoveel zwaarder zijn we nu ook niet. Vandaar mijn iewat mindere houding t.o.v. die VW-blokjes, welke niet met disrespect bedoelt is en wat voor 'wat t is en kost' uitermate goed loopt.

Hmmm... m'n buurman heeft een golf 4 gti 1.8 20v turbo, gechipt en al, maar m'n rs kannie niet de baas... iig niet 0 naar 100! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Jep, maar zo'n ibiza is een goed stuk rapper dan n golf ! Golf is meer dan 100 kilogram zwaarder en mist n paar pk's in de 1.8 20v turbo. De golf gti 180pk is op papier even rap als de ibiza cupra 156pk.
-
beetje bij beetje schiet het op!Hessel schreef:clio turbo![]()
![]()
![]()
![]()
@ Danny, nog opgeschoten??

Leuk dat je zaterdag even bent komen kijken!!!

-

Hahah tjaaaaa 

Och Bas jong, Ich blief dich trouw!
en daarnaast gaan we zondag eindelijk, als in met hoofdletters en shit, een nieuw strijdplan maken voor de GTE! hopelijk gaat het door, want mijn compaan is in mindere mate als in niet bereikbaar vaak
dus hopelijk komt dat goed....
en de gtt ga ik binnekort ook weer eens wat aan doen als in Danny, ich bel dich binnekort!
hehehe
groeten vanoet eindhoven!

en daarnaast gaan we zondag eindelijk, als in met hoofdletters en shit, een nieuw strijdplan maken voor de GTE! hopelijk gaat het door, want mijn compaan is in mindere mate als in niet bereikbaar vaak

en de gtt ga ik binnekort ook weer eens wat aan doen als in Danny, ich bel dich binnekort!

groeten vanoet eindhoven!