Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Über-Spammer
en als je fout raad mag je nog altijd de joker inzetten 

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
* lingo modus*
groen groen groen groen groen groengroen groen groengroen groen groen groen groen groen groen groen groengroen groen groengroen groen groengroen groen groen groen groen groengroen groen groengroen groen groengroen groen groen groen groen groengroen groen groengroen groen groengroen groen groen groen groen groengroen groen groengroen groen groen
en dan rood pakken
groen groen groen groen groen groengroen groen groengroen groen groen groen groen groen groen groen groengroen groen groengroen groen groengroen groen groen groen groen groengroen groen groengroen groen groengroen groen groen groen groen groengroen groen groengroen groen groengroen groen groen groen groen groengroen groen groengroen groen groen
en dan rood pakken

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Ik zal het wegens twijfels toch moeten verklappen: het gaan waarschijnlijk velgjes worden met bandjes in de maten 195/45-16. Alleen weet ik nog altijd niet zeker of dit past zonder aanlopen... ik krijg vandaag een telefoontje over de definitieve prijs, maar ik twijfel nog altijd over of het past of niet...
-
- Über-Spammer
hangt helemaal af van de et waarde. voor de rest zal het wel passen met misschien af en toe een schrompje hier of daar. maarja, welke verlaagde auto met gemonteerde binnenschermen heeft dat niet. 

-
- Über-Spammer
clio 2.
et waarde houd in hoe ver je wielen naar binnen/buiten staan ten opzichte van het hart van je velg.
dat moet je even weten. dat zal wel in het clio II topic wel staan denk ik.
et waarde houd in hoe ver je wielen naar binnen/buiten staan ten opzichte van het hart van je velg.
dat moet je even weten. dat zal wel in het clio II topic wel staan denk ik.
-
- Über-Spammer
gewoon bellen en vragen naar de et waarde

-
- Über-Spammer
zou moeten passen volgens de gegevens van ferdy 

-
- Über-Spammer
je hebt pm 
-
- Über-Spammer
je moet je zoveel mogelijk beperken, en anders de zware voorin
bij mij gaan er max 3 mensen in inclusief mezelf. anders is het niet grappig meer 

hub hub, autotruuk; LOPEN bitches 
Haha, niet dat er zovaak iemand in de auto zit, maar zal ik het zo zeggen; een paar van mijn vrienden waar ik toch regelmatig mee omga vallen buiten de gewichtsklasse waar ik in verkeer
(nu is dit niet zó moeilijk...
)

Haha, niet dat er zovaak iemand in de auto zit, maar zal ik het zo zeggen; een paar van mijn vrienden waar ik toch regelmatig mee omga vallen buiten de gewichtsklasse waar ik in verkeer

-
- Über-Spammer
hmmm, nja het word wel wat ruimer. met name mijn voorschermen beginnen al beter gevormd te worden van het drempel rijden in amby 

hop eronder frotten, gaat allemaal passen, met me megane was goed verlaagd met 17 inch, en paste 5 man in van een gewichtsklasse van me zelf of hoger, dus niet melken, velgen eronder schoppen
amen
amen

Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Yamaha R6 '03
oh, als we zo gaan beginnen heb ik ook nog wel wat wensenVelocity schreef:Ook, ooken een GTT, en liefst nog een Audi A6 S-Line, alles met levenslange verzekering, wegebelasting, betaalde onderhoud en een tankpas voor het leven

-
Je bent goed bezig!!Velocity schreef:Justem!![]()
Trouwens, er staan nu wat foto's op mijn "stel jezelf voor" topic, van de verlaging achter
Wel afmaken he!!

-
- Car: Renault 5 GT Turbo

-
Is ook altijd gezeik met die Nederlandse coureurs!!cyberdanny schreef:Albers
-
Christijan samen met mij in betere tijden!! (had toen alle sponsers bij elkaar!)
Laatst gewijzigd door SQWilliams op wo 11 jul 2007 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
wij wensen alleen in het babe topicEgon schreef:oh, als we zo gaan beginnen heb ik ook nog wel wat wensenVelocity schreef:Ook, ooken een GTT, en liefst nog een Audi A6 S-Line, alles met levenslange verzekering, wegebelasting, betaalde onderhoud en een tankpas voor het leven