Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
StanGTE schreef:Ey gaan we vant weekend weer lampen jatten? biermenu doen enzow hehehe, dan kom ik af naar het zuiden! kin ich weer plat kallen wat ich heerlijk vinj overgins of zoget
Ich bin dit weekend waal toe aan n flinke zoeppartie!!!
Loat mer komme
Daar probeer ik dus al een tijdje antwoord op te krijgen
Als het voor Rianne en Riël geen probleem is, hadden Rob, Ruudje, Rik en ik het volgende in gedachten: Rond een uur of 3 á 4 's nachts vertrekken richting Krefeld, daar Rianne en Riël oppikken plus samenvoegen met de andere groep van de RTC die ook daar zou verzamelen.
Om 4 uur vertrekken? Ik weet niet hoe laat jullie (Riel en Rianne) willen vertrekken en wat er met die andere groep is afgesproken? Ik wist niet dat jullie dit zelf hadden voorgesteld vandaar
Als wij nu afspreken op de parkeerplaats van de Makado? Maken we niemand wakker midden in de nacht, want met die bolderkar van Hermans...
RoyH schreef:Om 4 uur vertrekken? Ik weet niet hoe laat jullie (Riel en Rianne) willen vertrekken en wat er met die andere groep is afgesproken? Ik wist niet dat jullie dit zelf hadden voorgesteld vandaar
Als wij nu afspreken op de parkeerplaats van de Makado? Maken we niemand wakker midden in de nacht, want met die bolderkar van Hermans...
kunnen ook bij de carpool plaats van de valk, is mss wat handiger voor danny?
Oh ja klopt en dan zitten we direct naast de snelweg, is goed houden we dat aan, anders verzamelen wij met zijn 4en bij de makado en rijden we dan naar Urmond toe
ps ik ben sinds vandaag in het bezit van 2 clio rs voorstoelen, en die moet ik passend gaan maken morgen voor in het megaantje, hoop dat ik het ga redden voor de kreuztage!!
Riël Notermans schreef:We maken van de Tent een gezellig - RTC - barretje o.i.d
Wie heeft wat van spullen bij zich (misschien wat tafeltjes). Stoelen regelen we zelf?
Heeft er niemand 12v partyverlichting?
Verder neem ik een grote RTC-Banner mee, moeten het een klein beetje aankleden natuurlijk.
Hier met zijn allen voor de deur verzamelen kan gezellig zijn maar misschien toch wat vervelend voor de buurt.
We kunnen MET Z'N ALLEN bijelkaar komen bij het Van der Valk hotel in Moers op donderdagnacht/vrijdagochtend om 05:00 !
Deze ligt precies op het kruispunt van de A40 vanuit Venlo/krefeld en de A57 vanuit Nijmegen. Mensen hoger dan Nijmegen willen misschien liever over Osnabruck/Paderborn rijden. Maarja, samen rijden kan ook wel, meer dan een half uurtje scheelt het niet.
Vanuit Moers kunnen we dan met zijn allen richting Duisburg - Essen - Dortmund naar de A44 rijden. Die A44 rijden we dan helemaal af. Dan krijgen we de A7, daarna de A4 richting Hermsdorf.
Je kan ook onderlangs over Keulen, maar naar verwachting is dat drukker en het is niet 100% snelweg.