Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

nou ik was dus effe een cd aan het wisselen en had die bmw dus niet gezien.Maar hij nam het me niet kwalijk de gast.hij zwaaide gewoon naar me met z'n middelvinger en heb gewoon lekker terug gelachen :D .Maar het was een vette meeting ja :D
EgidClioGrey
Contacteer:

hey boys, ik heb 2 keer goed nieuws!!!!! Ten 1ste: Mijn clio loopt weer, dankzij de injector van Bertje!
Ten 2e: De meeting in utrecht is verplaatst naar 16 Maart, en dan kunnen de carnavalisten tenminste ook mee!!!!!!!
Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
marco

:D :D :D :D ,fijn dat je clio weer rijdt egid,enne ik heb er nu het volste vertrouwen in dat de gehele klica van maastricht en omstreken meegaat naar de meeting in utrecht,i will not except excusses :( :( :wink: :p

greetz marco
Patrick L.

Tja, als er niet iemand carnaval viert, moet er wel iemand werken... :(
Rob

Prins Leon d'n 2de! Stadsprins vaan groet Mestreech! Alaaf!
Riël
Über-Spammer

Pat, dat is nog anderhalve maand, valt er nix te regelen?

En carnaval: Prins Ruud van de Marotte oet Zitterd --> oet Einekoeze :):)

Enne, donderdag/vrijdag?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
marco

carnaval :-* :-* :-*
zum kotsen
geef miech drei daog un renault meeting :D :D

greetz marco
Riël
Über-Spammer

Haha carnaval = zoepe
Renaultmeetings is, ja, je bent met de auto hé :D

Maarja zouden errug goede renault-meetings moeten zijn om aan 3 daag carneval te tippe! :D
Patrick L.

[quote="Riël"]Pat, dat is nog anderhalve maand, valt er nix te regelen? quote]

Ik had al wat kunnen regelen voor de eerste datum, maar of ik nu nog iets kan ritselen voor de 16e weet ik niet.Ach ja , wat boeit het eigenlijk ook zo`n RTC meeting, je ziet toch steeds dezelfde auto`s >-)
marco

ooooooooo wat durf jij nou te zeggen man :evil: :evil: ,jij hebt lef :) .nou snap ik ook waarom je zo weinig op de t.n.m. komt :D , je ziet steeds dezelfde mensen en auto's he :D ,
no sweat,i don't give a damn :D

greetz marco
Patrick L.

marco schreef:ooooooooo wat durf jij nou te zeggen man :evil: :evil: ,jij hebt lef :) .nou snap ik ook waarom je zo weinig op de t.n.m. komt :D , je ziet steeds dezelfde mensen en auto's he :D ,
no sweat,i don't give a damn :D

greetz marco
TNM zie ik anders, vind ik jammer om te missen, maar dat krijg je met die rot diensten. Ik zie jullie graag, dus daar gaat het niet om :)
Wat betreft de RTC meeting vind ik persoonlijk jammer dat de organisatie een steek laat vallen. Als je zo`n evenement organiseert ga je toch eerst informeren of de lokatie beschikbaar is en in welke periode je het gaat plannen. Nu had ik dus vrij kunnen regelen maar door de verschuiving gaat dit niet meer. :(
Maar waar een wil is, is een weg, dus wie weet dat ik er toch bij kan zijn, ben nog aan het lobbyen bij mijn chef :D
marco

go pat ,, go pat :D :D
je hebt volkomen gelijk jong :p
Patrick L.

En voor de geinteresseerden, in April ga ik verhuizen, mijn vriendin en ik hebben een huis gekocht in Bunde. En d`r zit een hele leuke garage bij :wink:
marco

heeeeeee house warming party :D :D :D :D
tha roof ,,tha roof,, tha roof is on fire,we don't give a fuck just let tha mother**er burn , burn
:D :D :D :D ,natuurlijk ook leuke sleutelavonden bij pat in de garage :D :D
nee grapje , leuk voor je man ,dus je gaat eindelijkde stap maken :) :p

greetz marco
Patrick L.

Nou, ik wil het dak er toch op laten zitten if u don`t mind :D :lol:
maar die garage, daar gaan 2 auto`s achterelkaar in, dus is best een leuke sleutelplek 8)
marco

leuk voor je man,enne moge gij vele mooie en leuke en blij momenten hebben in u nieuwe stekkie

greetz marco
Patrick L.

marco schreef:leuk voor je man,enne moge gij vele mooie en leuke en blij momenten hebben in u nieuwe stekkie

greetz marco
Thanx mate :wink:
Anonymous

tof voor je pat.

En nu de meeting verplaatst is ga ik zeker weer mee :)
Anonymous

Vandaag ben ik weer effe bij de gte geweest.

Weet je wat ik vreemd vond hij herkende me nog 8)

Heb alleen me werkplek wat zuiver gemaakt.

Zo kan ik binnen een paar weken weer volop werken.
Tenminste als ik er weer als een raket invlieg :p .

Nog 2 daagjes geduld en dan kan ik weer lekker choccomelk drinken aan de geusselt. :wink:

Seg jongens en dame gaan we deze week voor een opkomst van de volledige 100 procent[/u][/b]
Anonymous

Hei jongens weten jullie nog dat ik vertelde vorige week dat er een gtt was binnengekomen.

Nou dat was die bleu sport die van gille is geweest. had de de kerel effe snel uitgehoord :wink:
en natuurlijk effe uitgelegd wat die renault tuning sticker op zijn raampje was. :)
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Dame hebben we die er dan ook bij????En donderdag ben ik er ook ga de dump-valve bij improve bestellen denk ik.
Anonymous

ja tuurlijk ik bedoelde moon ,als ze nog komt tenminste maar dat weet alleen zij he. Maar wij blijven hoopvol wachtend op die opkomst van 100 procent. 8)
marco

he wilco cool man dat je een dumpvalve gaat ebstellen man bij improve,wel een baileys groep a he :D , enne choko is echt wel lekker ben nu ook verslaafdt,en ik verheug me al op donderdag , mensen moge het snel weer donderdag zijn :D

greetz marco

ps waarom hebben jullie msn eigenlijk , zet die zooi aan mensen kunnen we lekkel wat kletsen
Ruud

He jongens hoe heet die man nou ook alweer die ook wel eens bij de tnm komt , met die donker blauwe of zwart gtt. Die ook uit de buurt van sittard komt en een beetje hollands praat. Ik ben er vandaag achter gekomen dat het een collega van me is maar hij werkt alleen in een andere ploeg ( hij heeft lekker nachtdienst).
Anonymous

lol.ruud dat heb je weer fijn voor mekaar kan je de hele tijd liggen te leuteren over de gtt op je werk. lol
Riël
Über-Spammer

Ruud, die heet Ger.
Patrick

hej mannen goed nieuws en slecht nieuws,het goede nieuws is dat ik weer in de 21 turbo rondrijd dat die niet meer geschorst is.
reden is,nu het slechte nieuws ik haalde gisteren de rotonde niet dus ik heb drie wielen stuk en de ophanging van rechtsvoor helemaal krom.
als dat alles is want ik dacht eerst 1 velg stuk te hebben maar dat bleken er drie te zijn.
is me gebeurt op de rotonde bij de bp,tanken is dus niet zo veilig als ik dacht :D
ik ga nog ff zien wat ik doe,maken heb ik nu ff geen zin in daar ik een ontsteking in mijn schouder heb.
ach ja,life sucks annyway dus dit ken er ook nog wel bij :lol: groeten pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Patrick L.

dat zuigt, je kunt er beter eentje bij kopen voor de onderdelen.shit man, succes ermee.
Patrick

ik heb er eentje bij pat,die staat in de garage
dus ikken dat zo omzetten,maar zoals ik al zei ik heb wat aan mijn schouder dus ik ken niet veel doen.
Patrick L.

met welke auto heb je nu problemen met de 1916v?
marco

yep hij heeft de 16v in de soep gereden
of ja in de soep ,velgen en ophanging dan zo te lezen
Anonymous

he he het zit je niet mee he
kom morgen gewoon gezellig een choco drinken samen met de rest van de bende en dan ben je die problemen effe vergeten met je auto s
Patrick

kijk wel,moet nog ff wat dingen doen morgen,iemand trouwens interesse in twee 16v's ben het een beetje zat eigenlijk,hij wordt wel eerst gemaakt,denk dat dat wel kan lukken is gewoon die driehoek wat krom is.
achteras is toch niets stuk na nadere kontrole was maar een tikje van achter en kon me het ook slecht voorstellen dat die stuk zou zijn.
kijk maar es ik hoor het wel,mzzl pat.
marco

ikke ben er morgen wel weer,net zoals wilco,en bert,wie komen er nog meer??????

greetz marco
Patrick L.

sorry maar ik moet weer verstek laten gaan, moet werken helaas :(
have fun :wink:
Gesloten