klopt.... nog anderhalve maand, dan mag ik weer wat nieuwsRiël schreef:Overigens draait Haas nog wel op een antiek toestel (ja sorry)

klopt.... nog anderhalve maand, dan mag ik weer wat nieuwsRiël schreef:Overigens draait Haas nog wel op een antiek toestel (ja sorry)
Je hebt een Galaxy S II al voor €489,- in Nederland, dus zou ik hem niet in de UK gaan bestellen voor een hogere prijs.Merijn schreef:Ik zou echt een losse kopen... Gewoon in de UK voor 510 pond. Daarna een sim-only abo afsluiten voor weinig en je bent zo vrij als een vogel.Geen 2-jarige abonnementen, geen gezever. Misschien is het onder de streep een paar 10tjes duurder, maar die vrijheid is mij dat wel waard.
Adinsx schreef:Heb geen zin meer om te wachten op HTC's, Iphone5 etc.
Morgen ff bestellen en hopen dat de wachttijd niet al te lang is.
Moet er eerst maar eens een jailbreak verschijnen voor iOS 5-Ray- schreef:en? zijn alle iPhone fappers al over op IOS5?
is er alRonald1916V schreef:Moet er eerst maar eens een jailbreak verschijnen voor iOS 5-Ray- schreef:en? zijn alle iPhone fappers al over op IOS5?
ik heb ook maanden dat ik het lang niet op krijg, dat zou zonde zijn bij een tering dure bundel niet? ik vind het een topsysteem van hollandsnieuwe, das gewoon de enige in NL momenteel die zoiets aanbiedt.tutuur schreef:Miss is het handig om dan een hoger bundel te nemen![]()
Of minder bellen
Tmobile ook.Martijn Kool schreef:ik heb ook maanden dat ik het lang niet op krijg, dat zou zonde zijn bij een t@ring dure bundel niet? ik vind het een topsysteem van hollandsnieuwe, das gewoon de enige in NL momenteel die zoiets aanbiedt.tutuur schreef:Miss is het handig om dan een hoger bundel te nemen![]()
Of minder bellen
Maar nog niet untetheredMartijn Kool schreef:is er alRonald1916V schreef:Moet er eerst maar eens een jailbreak verschijnen voor iOS 5-Ray- schreef:en? zijn alle iPhone fappers al over op IOS5?