Paul's R19 16V --> gesloopt
Netjes hoor

Paul, goed bezig jongen 

-
- Contacteer:
Ziet er idd erg netjes uit 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
vraagje:
is deze middenpijp:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... enpijp.jpg[/img]
makkelijk te vervangen voor deze:
mijne heeft nog een klein dempertje, en die in de schuur ligt niet..kan em ruilen namelijk..
maar ze hebben andere aansluitingen..gaat dit passen of niet?
en dan nog even over mn koppelingsprobleempje: zat net even te kijken en viel me op dat mn pedaal een vrije slag heeft van een cm of 3..niet echt gezond ofwel? lijkt me logisch dat ie dan niet helemaal wil ontkoppelen toch? dus nieuw mechanisme nodig?
is deze middenpijp:
makkelijk te vervangen voor deze:
mijne heeft nog een klein dempertje, en die in de schuur ligt niet..kan em ruilen namelijk..
maar ze hebben andere aansluitingen..gaat dit passen of niet?
en dan nog even over mn koppelingsprobleempje: zat net even te kijken en viel me op dat mn pedaal een vrije slag heeft van een cm of 3..niet echt gezond ofwel? lijkt me logisch dat ie dan niet helemaal wil ontkoppelen toch? dus nieuw mechanisme nodig?
rommel ff met dat stelmechanisme...
voor die uitlaat, pas niet 123. Gaat om de aansluitng naar de achterdemper toch? Je kunt hooguit die ring van de pijp afslijpen, dan blijft de lengte behouden, alleen dan heeft de jouwe, die dus naar W gaat, die ring niet. ff info'en wat hij wil..
voor die uitlaat, pas niet 123. Gaat om de aansluitng naar de achterdemper toch? Je kunt hooguit die ring van de pijp afslijpen, dan blijft de lengte behouden, alleen dan heeft de jouwe, die dus naar W gaat, die ring niet. ff info'en wat hij wil..

-
- Contacteer:
hmm nee uitlaat gaat dan waarschijnlijk maar terug naar Wichard idd..jammer maar helaas..
zal es ff rommelen met dat stelmechanisme..
zal es ff rommelen met dat stelmechanisme..
je kunt die dempert van je vervangen door een pijp met klemmen,maar dat vind ik zonde van je uitlaat!!
-
- Contacteer:
ja is ook zonde..was meer van als t gaat, ruilen we wel..allebei RVS enzo...dan ga ik t gewoon zo laten..
-
- Contacteer:
nou ff onder dashboard gekropen..valt weinig te zien aan t mechanisme..kan mn dikke kop er ook niet echt goed onder steken das waar

Maar t voelt echt alsof ie t eerste, of de eerste 2 tandjes overslaat als je em intrapt/indrukt zeg maar..

Maar t voelt echt alsof ie t eerste, of de eerste 2 tandjes overslaat als je em intrapt/indrukt zeg maar..
dan moe tje er in gaan liggen zoals ik toen bij frits lag 
ja, had toen toch al geroepen dat het niet helemaal decent ratelde...

ja, had toen toch al geroepen dat het niet helemaal decent ratelde...
-
- Contacteer:
niet de meest comfortabele positie toch?
iemand t bestelnummer van dat mechanisme? wat kost t? dan gaan we die maar es vervangen..slechter zal t er niet van worden, toch?
iemand t bestelnummer van dat mechanisme? wat kost t? dan gaan we die maar es vervangen..slechter zal t er niet van worden, toch?

al een nieuw pedaaltje? 

-
- Contacteer:
jep..eergister besteld, gister opgehaald..
38 euro! viel mee!
Nu nog es tijd om em erin te zetten.. Haas??

38 euro! viel mee!
Nu nog es tijd om em erin te zetten.. Haas??

ben geen AH he.... dussuh..... bij "drie in de rij, kassa erbij" gaat bij mij niet op 
nog ff geduld, staan er wat voor je...

nog ff geduld, staan er wat voor je...

-
- Contacteer:
Komt goed 

-
- Contacteer:
weer een updateje..
wat spulletjes opgehaald bij de dealert vandaag
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... rdelen.jpg[/img]
wat spulletjes opgehaald bij de dealert vandaag
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... rdelen.jpg[/img]
-
- Contacteer:
kleppendekselpakking, heb het idee dat er wat olie lekt daar, en idd de bougieschachten zitten olie in, maar of dat daar vandaan komt weet ik niet.. zo kan ik gelijk die afgebladderde verf van het deksel schuren, als ie er toch af ligt
rechtsboven is gaskleppenhuispakking..zag dat er wat rotzooi in zat, dus was toch aan het bestellen, voor een paar euro meegenomen zodat ik die schoon kan maken.
En de bijbehorende bouten en ringen. Beter dan die hobby-bob draadeinden met moertjes die er nu op sommige plekken zitten
rechtsboven is gaskleppenhuispakking..zag dat er wat rotzooi in zat, dus was toch aan het bestellen, voor een paar euro meegenomen zodat ik die schoon kan maken.
En de bijbehorende bouten en ringen. Beter dan die hobby-bob draadeinden met moertjes die er nu op sommige plekken zitten

hejje die rommel er nu al opzitten?:P
-
- Contacteer:
vandeweek bezig geweest met t kleppendeksel..voor zover ik kon zien leek de lekkage bij de bougies van daar te komen, dus alle oude pakking er netjes af gehaald, nieuwe ertussen enz. zit er weer netjes op, alleen zijn er een paar boutjes niet erg strak aan te draaien, bijna dol zeg maar..dus ff opletten of ie blijft lekken, dan moeten we daar wat op verzinnen..
gaskleppenhuis nog niet gedaan, was al te donker

-
- Contacteer:
vandaag mezelf maar even nuttig gemaakt..
voor:
![Afbeelding]()
Na:
![Afbeelding]()
Loopt weer wat lekkerder stationair..schommelt wat minder
voor:
Na:
Loopt weer wat lekkerder stationair..schommelt wat minder

-
- Contacteer:
jep..maar er zat zoveel smuk tussen dat 1 klep niet meer goed sloot..
En nu weer mooi schoon
Wat moet je anders op zo'n saaie zondagmiddag doen

Wat moet je anders op zo'n saaie zondagmiddag doen

-
- Contacteer:
precies..
nu nog uitzoeken wat een dynamo reviseren kost, dan weet ik of er een nieuwe op komt, of een gebruikte die ik kan laten reviseren..
nu nog uitzoeken wat een dynamo reviseren kost, dan weet ik of er een nieuwe op komt, of een gebruikte die ik kan laten reviseren..

-
- Contacteer:
Ik was voor de Express een kleine 150 Euri kwijt, was wel een nieuwe dynamo.
Viel mij nog enigzins mee...
Viel mij nog enigzins mee...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Contacteer:
prijs van hbase is 241 euro, via renault nog duurder..maar via haas een heel stuk goedkoper..dus nog ff kijken hoe of wat allemaal..
-
- Contacteer:
Mijne komt via Auto-Lico.
En aangezien er geen gereviseerde op voorraad lag werd het een nieuwe. Ik kreeg wel een heel groot gedeelte van de korting doorberekend, en moest hem er zelf op zetten.
Maar dat is toch het leukste, zelf een beetje klojo-en.
En aangezien er geen gereviseerde op voorraad lag werd het een nieuwe. Ik kreeg wel een heel groot gedeelte van de korting doorberekend, en moest hem er zelf op zetten.
Maar dat is toch het leukste, zelf een beetje klojo-en.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
een iets langere bout wil wel eens helpen. 0.5 to 1 cm ruimte heb je meestal nog welPaul1916v schreef:vandeweek bezig geweest met t kleppendeksel..voor zover ik kon zien leek de lekkage bij de bougies van daar te komen, dus alle oude pakking er netjes af gehaald, nieuwe ertussen enz. zit er weer netjes op, alleen zijn er een paar boutjes niet erg strak aan te draaien, bijna dol zeg maar..dus ff opletten of ie blijft lekken, dan moeten we daar wat op verzinnen..
paul, mooi zo'n revi dynamo nemen zoals rob zegt, dan ben je voor een hele tijd van t geouwehoer af. Als je wat 2e hands neemt, weet je nog neit of je over 2maanden weer hetzelfde mag doen......