ACT: GameConsoles.

Plaats reactie
Kim [meganerat]

heb de eerste keer moeten upgraden van 1.52 naar 2.0 (of zo iets)
en daarna niet meer geupgrade.
had helaas geen 1.5 (hoewel..... de psp daarvoor was er misschien wel 1 maar daar heb ik nooit naar gekeken.)
maar doordat ik op 2.0 zit kan ik de nieuwste games niet spelen, zegt men :s

moet er maar weer eens in duiken, het is alleen zo lastig om alles netjes te houden omdat je al die verschillende files op bepaalde plaatsen moet installeren. ik zag door de files de games niet meer, lol, wist echt niet meer wat nu wat was en of welke file nou gedelete kon worden omdat ik de game nix vond. maar daar moet nu ook een progje voor zijn. dus dat wordt weer ff zoeken naar alles.

wat kan die 2.7 nou eigenlijk meer dan de 2.0??
Remco T.
Contacteer:

AnthonyR schreef:
Marcus schreef:
iedere keer ging ik weer van de baan af.
En toch heb je je rijbewijs gehaald? :lol:
Kleine tip voor over 4 jaar: Doe dat niet waar een rij-instructeur bij is :klop:
Nee 1 keer natuurlijk foutloos, anders had ik me licentie niet natuurlijk (0)
Over de beelden ben ik wel tevreden maar ik vind het jammer dat je niet echt een burnout
kan maken of bijvoorbeeld over de kop kan gaan.. Driften kan daarentegen weer wel met wat afstelling van de auto :D
Ik heb het spel al een tijd maar heb nu alle Evo's bij elkaar gespaard.

Wat er heeeeeel sterk op lijkt :wink: en wat ik wel een aanrader vind is Tourist Trophy.. wat een geweldig spel ! :worship:
Thierry

Kim [meganerat] schreef:heb de eerste keer moeten upgraden van 1.52 naar 2.0 (of zo iets)
en daarna niet meer geupgrade.
had helaas geen 1.5 (hoewel..... de psp daarvoor was er misschien wel 1 maar daar heb ik nooit naar gekeken.)
maar doordat ik op 2.0 zit kan ik de nieuwste games niet spelen, zegt men :s

moet er maar weer eens in duiken, het is alleen zo lastig om alles netjes te houden omdat je al die verschillende files op bepaalde plaatsen moet installeren. ik zag door de files de games niet meer, lol, wist echt niet meer wat nu wat was en of welke file nou gedelete kon worden omdat ik de game nix vond. maar daar moet nu ook een progje voor zijn. dus dat wordt weer ff zoeken naar alles.

wat kan die 2.7 nou eigenlijk meer dan de 2.0??
Ehm.....RSS en Flash ondersteuning. Niet echt iets om voor te upgraden dus.
En zoals ik al zei is het het beste om te downgraden naar 1.5, want van daaruit kun je alle andere firmwares emuleren :)
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Need For Speed Carbon:

[img]http://img169.imageshack.us/img169/5493 ... extzc8.jpg[/img]

Here's what it says:

© 2006 Electronic Arts Inc, EA, the EA logo and Need for Speed are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. Aston Martin, DB9 and the Aston Martin logo are trademarks owned and licensed by Aston Martin Lagonda © 2006 Aston Martin Lagonda. Trademarks, design patents and copyrights are used with the approval of the owner AUDI AG. The BMW logo, wordmark and model designations are trademarks of BMW AG and are used under license. DaimlerChrysler, Three pointed Star in a Ring and Three Pointed Star in a Laurel WreathChrysler®, Plymouth®, Hemi® and related Logos vehicle model names and trade dresses are trademarks of DaimlerChrysler Corporation and are used under license. ©DaimlerChrysler Corporation 2006. Dodge and HEMI are trademarks of DaimlerChrysler Corporation. Dodge Viper SRT-10, Dodge Challenger Concept, Dodge Challenger, Dodge Charger SRT8, Dodge Charger R/T, Dodge HEMI and their trade dress are used under license by Electronic Arts. DaimlerChrysler Corporation 2006. Alfa Romeo is a registered trademark owned by Fiat Auto S.p.A. Under license from Fiat Auto S.p.A. Ford oval and mountplates are registered trademarks owned and licensed by Ford Motor Company. Shelby® and GT 500 are registered trademarks and intellectual property of Carroll Shelby and Carroll Shelby Licensing Inc. and are used under license. General Motors Trademarks used under license to Electronic Arts. Vauxhall, Monaro, all related Emblems and vehicle model body design are Vauxhall Motor Company Limited Trademarks used under license to Electronic Arts Inc. Koenigsegg CXX names, emblems, 6 body designs are trademark and/or intellectual property rights of Koenigsegg Automotive AB and used under license to EA. The trademarks Lamborghini, Gallardo, Murciélago and all associated logos are used under license of Lamborghini ArtiMarca S.p.A. Italy. Elise, Europa S, Lotus, Lotus Round Device are registered trade marks of Group Lotus plc. Mazda, Mazdaspeed, RX- 8, RX-7, Mazdaspeed3 and all other associated marks, emblems and designs are used under approval of Mazda Motor Corporation. The McLaren name and logo are trademarks of McLaren Group Limited. Mitsubishi, Eclipse, and Lancer Evolution names, emblems and body designs are trademarks and/or intellectual property rights of MITSUBISHI MOTORS CORPORATION and used license to Electronic Arts Inc. "NISSAN" and the names, logos, marks and designs of the NISSAN products are trademarks and/or intellectual property rights of NISSAN MOTOR CO. LTD. and used under license to Electronic Arts Inc. Pagani, Zonda F and designs are trademarks and/or intellectual property of Pagani Automobili and are used under license to Electronic Arts. Porsche, the Porsche crest, 911, Carrera are registered trademarks of Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Licensed under certain patents. RENAULT Official License Products are vehicle models and trademarks protected by intellectual property laws,. Used with permission from RENAULT. All rights reserved. SUBARU trademarks and body designs are properties of FUJI HEAVY INDUSTRIES. LTD. and used under license to ELECTRONIC ARTS INC. Toyota, Lexus, Supra, Corolla, MR2. Altezza, Sprinter TRUENO, IS300 and associated symbols, emblems and designs are intellectual property of Toyota Motor Corporation and used with permission. Trademarks, design patents and copyrights are used with permission of the owner VOLKSVAGEN AG. The names and logos of all aftermarket car part companies are trademarks of their respective owners and are used by permission. CASTROL, SYNTEC, UNLOCK THE POWER, GTX. MAXIMUM PROTECTION AGAINST SLUDGE BUILD UP and SYNTEC BLEND are trademarks of Castrol Ltd. Cooper and Cooper Tires logo are trademarks of Cooper Tire & Rubber Company. © 2006 Progressive Direct Insurance Company. All rights reserved. All other trademarks are property of their respective owners. EA™ is an Electronic Arts™ brand.

Auto's:

Koenigsegg CCX
Lotus Europa S
McLaren (no model info)
Mitsubishi Eclipse
Pagani Zonda F
Plymouth (name is mention ed)
Porsche 911
Renault (no model info)
Toyota Altezza
Toyota Corolla Sprinter T rueno
Toyota MR2
Vauxhall Monaro

Eind oktober zal de PC Demo waarschijnlijk beschikbaar zijn..
Thierry

Ik koop m misschien wel voor mn PS3 :smoke:
Marcus

Als ik de screenshots zo zie, wordt deze game net als zijn voorgangers een grote hit (Y)
Gabri van der Veen
Über-Spammer

test drive unlimited lijkt me eigenlijk beter/mooier dat nfs (ook al ga ik die ook wel weer 'testen'/'kopen' :p )
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Thierry

Test Drive Unlimited is inderdaad een leuk spel (Y)
Vooral op de motoren rondscheuren is gaaf :)
Thierry

Ziezo, mijn PSP heeft weer fw1.5 :D
Thierry

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Echt niet normaal meer die PS3 graphics :worship:
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

moet je er wel een tv voor hebben (0)
Kim [meganerat]

:evil: :( :evil: :( :evil: :( :evil: :( :evil: :( :evil: :( :evil: :( PlayStation 3 pas maart 2007 in Europa

Gepubliceerd op woensdag 06 september 2006

'Shock and Awe'. Sony heeft in een kort persbericht laten weten dat de Europese lancering van de PlayStation 3 uitgesteld is tot maart 2007. Ook andere PAL-gebieden zoals Rusland, het Midden-Oosten, Afrika (!) en Australié zijn verlaat. Daarentegen zal de Japanse lancering op 11 november en de Amerikaanse op 17 november gewoon doorgaan.
Maar ook daar zal men rekening moeten houden met lange rijen voor de winkels, voorverkoop en exhorbitante prijzen op eBay vanwege het feit dat maar zo'n 100.000 exemplaren beschikbaar zullen zijn voor Japan, terwijl in heel Amerika zo'n 400.000 PlayStation3's moeten worden verdeeld. De vertraging is het gevolg van een probleem bij de massaproductie van een component van de Blu-ray speler.

Volgens eerdere aankondigingen van Sony zou het tot en met het einde van 2006 zo'n vier miljoen exemplaren leveren, maar volgens PlayStation-baas Ken Kutaragi in de International Herald Tribune zal dit helaas de helft worden. Desondanks denkt Sony de productieachterstand in te halen en tot en met maart 2007 het aantal van zes miljoen PlayStation 3's te kunnen leveren.

De vertraging zet vooral kwaad bloed bij gamers vanwege het late tijdstip van de aankondiging, iets meer dan twee maanden voor de beoogde lancering. Het zat er wel een beetje aan te komen aangezien Sony de PlayStation 3 niet werkende had op de Games Convention 2006 in Leipzig.

Het is te hopen voor Sony dat het op de Tokyo Games Show 2006 dat 22 september begint, zoveel indruk kan maken met haar games dat gamers bereid zijn nog iets langer erop te wachten. Europa gaat lastig worden voor Sony met de voorsprong van de :gun: :gun: :gun: Xbox 360. Microsoft is geen Sega. En de Xbox 360 is geen DreamCast (duh!).

(U)
Thierry

Pfff...ik had het gisteren al gelezen ja. Weer langer wachten :@
Aan de andere kant, de eerste voorraden van die machines zijn meestal ook niet
helemaal betrouwbaar, dus dan wacht ik liever iets langer (ook meer tijd om te sparen dan :p ).
Kim [meganerat]

dat sparen is idd het belangrijkste :'(
de eerste machines zijn ook meestal het makelijkst te hacken ( niet dat ik het kan, maar toch) de latere versies zijn meestal al weer van een betere beveiliging voorzien. zeker nu het daar alleen nog maar om draaid |:
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Thierry schreef:
*KNIP*
*KNIP*

Echt niet normaal meer die PS3 graphics :worship:
Cynisme...

Ik werd vanochtend om 10.00 uur gebeld door iemand van Sony. Of we het videofragment, dat we laatst hebben geschoten, waarin iemand van Sony zweert op alles wat heilig is dat de PLAYSTATION3 op 17 november in Nederland in de winkels ligt, alsjeblieft niet willen gebruiken in Gamekings. Tuurlijk niet. Zo zijn we niet. Wij begrijpen ook wel dat Sony in Nederland net zo geschokt is door de aankondiging dat de launch van de PLAYSTATION3 in Europa is uitgesteld tot maart volgend jaar. Hele marketing campagnes moeten op het laatste moment worden afgeblazen, televisie spotjes waren al ingekocht, de sinterklaasfolder van de Intertoys was al gedrukt en dan krijg je op het aller laatste moment van je baas te horen dat al dat werk voor niets is geweest. Geloof mij, dat is heel erg zuur.

Maar om even terug te keren naar het nieuws zelf. Zagen we die bui niet al heel lang hangen? Op de PU redactie worden we allemaal steeds cynischer als het gaat om marketing praatjes van grote uitgevers en het blijkt dat zulk cynisme steeds vaker goed uitpakt. Op de Tokyo Game Show DVD van vorig jaar heb ik een weddenschap met Steven over de datum waarop de PLAYSTATION3 in de winkels zal liggen en tot zover zouden we allebei nog gelijk kunnen krijgen.

Maar om even terug te gaan naar het cynisme. Na de afgelopen E3 vroegen wij ons in het vliegtuig naar Nederland af of PS3 games wel 1080p zouden zijn. We vonden de resolutie van de demo’s op de Sony Stand namelijk niet echt veel beter dan de resolutie van Xbox 360 games, die op 720p lopen. Het verschil zou aanzienlijk moeten zijn aangezien 1080p betekent dat een game loopt op een resolutie van 1920 x 1080. 720p daarentegen loopt op 1280 x 720. Het is een groot verschil dat je echt zou moeten zien. Ons cynisme werd vandaag bevestigd door Kikizo. Volgens de site hebben bronnen binnen een Sony dev team gezegd dat het bijna onmogelijk is om games in 1080p te laten lopen en ook nog een speelbare framerate te hebben. Op de Gran Turismo HD demo na zou alles in 720p hebben gedraaid. En wij vragen ons dan af hoe het komt dat Sony zo hardnekkig volhoudt dat de PS3 games allemaal op 1080p zullen lopen? Wat voor truc zouden ze hebben bedacht?

En als ik dan toch in zo’n cynische bui ben dan vraag ik me af hoelang de topmensen van Sony al wisten dat een wereldwijde release van de PlayStation 3 onmogelijk is. Zouden ze last minute de knoop hebben doorgehakt toen ze er – plotseling - achter kwamen dat er niet genoeg blauwe diodes voor de Blu-Ray speler geproduceerd konden worden? Zouden ze daar werkelijk twee maanden voor de launch achter komen? Alsof ze de blauwe M&M’s vergeten waren klaar te zetten.
“Oh stom, helemaal vergeten, er moeten ook nog blauwe diodes in dat ding. Hoeveel? 2 miljoen, nee dat gaat deze maand niet meer lukken”.
Of zou Sony, een bedrijf met een jaaromzet van 64 miljard dollar en tientallen jaren ervaring met het opzetten van productielijnen voor consumenten elektronica al vanaf het moment dat Blu-Ray werd aangekondigd hebben geweten dat de techniek nooit op tijd geproduceerd kan worden?

Als dat laatste waar is waarom werd er dan zo hardnekkig vast gehouden aan die release leugen? Of zou de Sony Computer Entertainment (PlayStation) afdeling niet op de hoogte zijn geweest en gewoon keihard zijn genaaid door de Consumer Electronics Afdeling die per se de PLAYSTATION3 wilde gebruiken om Blu-Ray door de strotten van miljoenen gamers te douwen en zodoende een voorsprong te creëren in de race om de HD royalties van de filmindustrie? Of ben ik gewoon te cynisch en zie ik spoken? Maar als dat zo is. Vertel me dan, waarom moest er ook alweer perse een Blu-Ray Speler in de PLAYSTATION3?
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Lex
Über-Spammer
Contacteer:

En er is weer Game Kings :p
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Thierry

Formula One '06 op de PS3: http://www.gameklip.com/v/1542/

Niet normaal meer zo vet :worship:
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Mensen met Xbox360 live kunnen de demo van nfs carbon downloaden.
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Heb het net even gespeeld maar ik weet nog niet wat ik er over moet zeggen qua spel, ik denk dat ik het eerst wat langer moet spelen. Maar de tuningmogelijkheden van de body zijn wel gaaf :worship:
Marcus

De auto's die in Need For Speed Carbon voorkomen zijn nu officieel bekend gemaakt:
Het zijn:

1967 Shelby GT500
1969 Dodge Charger R/T
1970 Plymouth® Hemi® Cuda
2005 Ford GT
2006 Corvette Z06
2006 Ford Mustang GT
2005 Vauxhall Monaro VXR
1970 Chevelle SS
2005 Mercedes-Benz SL65 AMG
2004 Mercedes-Benz SLR McLaren
2006 Mitsubishi Eclipse GT
1999 Mitsubishi Eclipse
1999 Nissan Skyline GT-R R34 (Hij zit er gelukkig weer bij :worship: )
2005 Renault Clio V6
2003 BMW M3 GTR
2006 Porsche Cayman S
2005 Nissan 350Z
2004 Lamborghini Murcielago
Audi Le Mans quattro
2004 Lotus Elise
1998 Toyota Supra
2006 Alfa Romeo Brera
2006 VW Golf R32
2005 Mercedes-Benz CLK500
2006 Chrysler® Hemi® 300C® SRT8
Daniël W.
Car: 5TL-T

Dat is toch niet de volledige lijst?
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Screenshotje van mij met GT4..

Auto: Nissan Option StreamZ
Vermogen: 730 pk
Circuit: High Speed Ring

[img]http://img144.imageshack.us/img144/9178/img0016sg5.jpg[/img]
Marcus

Daniël W. schreef: Dat is toch niet de volledige lijst?
Dit is de lijst die ik van de officiële EA site heb. Dus neem aan dat hij klopt.
Maar er staan toch wel een aantal mooie wagens tussen. :)
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Kunnen hem eigenlijk ook wel Audi R8 noemen :)

[img]http://images.ea.com/games/nfs/carbon/_ ... o_full.jpg[/img]
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Net uit verveling men nintendo gameboy opgezocht. Batterijen in gedaan en tot men verbazing werkt ie nog :lol: Dat ding is al 17 jr oud :) Tog wel weer eens geinig om te doen met dat dot matrix shermpje en slecht mono geluid :lol:
Ferdy
Über-Spammer

Mike (spitsoor) schreef:Net uit verveling men nintendo gameboy opgezocht. Batterijen in gedaan en tot men verbazing werkt ie nog :lol: Dat ding is al 17 jr oud :) Tog wel weer eens geinig om te doen met dat dot matrix shermpje en slecht mono geluid :lol:
lang leve de Nintendo DS :bang: :bang: :bang:
Thierry

Vandaag heb ik deze game gekocht:

[img]http://gadgets.branchez-vous.com/archiv ... 20hero.gif[/img]

Echt een aanrader. Het is echt een enorm leuke game en de gitaar-controller speelt erg goed :)
-Ray-
Contacteer:

en als je nou niet van gitaren houdt?
Immer wieder die verdammte Holländer
Ferdy
Über-Spammer

-Ray- schreef:en als je nou niet van gitaren houdt?
gebruik je hem al viool
Thierry

-Ray- schreef:en als je nou niet van gitaren houdt?
Dan moet je m niet kopen.
Ik speel zelf ook geen gitaar, maar dit is wel erg grappig om te doen.
Het gaat in dit spel vooral om het ritme en je hand-oog coördinatie :)
Er zit ook iets van een tilt-sensor in, want als je op den duur goed aan het spelen bent dan loopt er een metertje vol.
En als je dan de gitaar rechtop houdt terwijl je speelt dan krijg je extra punten :D

filmpje
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik lust wel een broodje gitaar...
Marcus

Eet smakelijk dan :D
Ik zal alvast het ziekenhuis voor je bellen :lol:
Daniël W.
Car: 5TL-T

Vandaag Settlers II:10th anniversary edition opgehaald, echt vet! Zelfde gameplay als het origineel met wat verbeteringen, en vooral grafisch stukken beter :worship: (Y)
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Plaats reactie