Mooi.mtechnic schreef:dit past gewoonChris schreef:Dank je. Ach, nu klinkt ie ook niet vervelend.

Ziet er goed uit manRemco T. schreef:Even voor de geinteresseerde
Cabriotjuh is overgespoten en is nu dus deze originele peugeot kleur
Best wel mooi vind ik zelf.. tis ff wennen
Voor degene die hem niet kennen.. zo was hij eerst
Foto 1
Dit is m geworden
Foto 2
Hé Jasper, je staat in beeldJasper16v schreef:Ik was paar daagies in Berlijn...hoezo bling bling...
**plaatje**
Idd mn pa zei dat ze die kerel die dat bedacht heeft af moesten schietenGabri schreef:alleen een beetje zonde om die velgen te spuiten, had dan meteen van oz-superturismo's gekocht
JA! past. Had ik er ook onderliggen.Jeroen schreef:Ben ik weer met een velgen vraag:
Heb nu een optie lopen op het volgende:
15 inch 7J ET30 4x100 met 195-50-15 banden.
Naafdiameter is 64 mm.
Gaat dit passen onder een Clio, ET 30 ipv 35 en 7J velgen?
zijn die er ook in pearl white dan?Gabri schreef:alleen een beetje zonde om die velgen te spuiten, had dan meteen van oz-superturismo's gekocht
wel jammer dat ze geen booskijkers of iets dergelijk hebben geplaatst (was wel belooft) en de bak was ook niet verlaagdRemco T. schreef:Idd mn pa zei dat ze die kerel die dat bedacht heeft af moesten schietenGabri schreef:alleen een beetje zonde om die velgen te spuiten, had dan meteen van oz-superturismo's gekocht![]()
Hij wil namelijk die velgen graag onder zn peugeot die zat zich flink op te vreten hier haha.
Maar ze gaan t wel leren, nu nog de persoonlijkheid UIT de auto laten.
Op mn vaders werk zijn ze in gesprek met die kerels van De grote beurt, misschien dat ze de werkplaats gaan gebruiken hierlijkt me wel lache.
[img]http://www.vandentol-renault.nl/Modules ... c1f94f.gif[/img]Jeroen schreef:Hij is nog niet van ons, de Yaris komt pas over een paar weken.
En aangezien mijn moeder om bij haar huis te komen over een zand/modderpad moet ga ik hem nu nog niet wassen.![]()
Het enigste wat ik wel jammer vind is "oude Opa" bak van de automaat.
Dit zijn de velgen waar ik morgen voor ga kijken:
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... 222663.jpg[/img]