PersonenautoMadmaus schreef:Daarnet clio williams op de raamweg/burg. patijnlaan/groot hertoginnelaan in Den Haag zat ie achter/voor me.
HB-PD-59
Bekende van hier? ik zag geen RTC kenmerken
Merk TOYOTA
Handelsbenaming CELICA 1.6 LIFTBACK STI E2
PersonenautoMadmaus schreef:Daarnet clio williams op de raamweg/burg. patijnlaan/groot hertoginnelaan in Den Haag zat ie achter/voor me.
HB-PD-59
Bekende van hier? ik zag geen RTC kenmerken
Volgens mij wel ja, die met het gat in de voorbumper voor de intercooler en zonder achterbank etc. Dikke Sidepipe erop trouwens...Gabri schreef:is dat niet DE 21T die Luco wilde kopen?? Aan de plaats van de kentekenplaat te zien tenminste
zo te zien is die dat jaGabri schreef:is dat niet DE 21T die Luco wilde kopen?? Aan de plaats van de kentekenplaat te zien tenminste
klopt heb hem ook eens een keer zien rijden, zijn kenteken staat nog wel ergens in dit topic.tweakp schreef:Vanochtend rond een uurtje of 11 op de A7 tussen Heerenveen en Groningen, Clio 16v blauw kenteken: JS-..-..
volgens mij was het js-jk-89 maar deze word niet herekent bij de rdw
GeenRTC member?jiggy schreef:klopt heb hem ook eens een keer zien rijden, zijn kenteken staat nog wel ergens in dit topic.tweakp schreef:Vanochtend rond een uurtje of 11 op de A7 tussen Heerenveen en Groningen, Clio 16v blauw kenteken: JS-..-..
Als je wil weten of deze auto's nog ergens rond rijden kun je op de rdw site kijken.Chris schreef:In het kader van "vermist",, vroeg ik mij af of een van jullie de onderstaande GT Turbo's misschien kent, ze zijn allemaal van vrieden van mij geweest, en ze moeten waarschijnlijk nog ergens rondrijden :
- R5 GT Turbo, LZ-JJ-63, rood, verlaagd, Peco,dit is de oude 5 van Tjabel.
- R5 GT Turbo, SZ-30-YT, zwart, 15" wielen.
- R5 GT Turbo, JG-RR-15, zwart, 15" Borbet wielen.
- R5 GT Turbo, TY-62-BN, antraciet,standaard.
- R5 GT Turbo, TJ-34-YS, wit, Devil.
Zou het leuk vinden om te weten of deze GT's nog rondrijden, misschien is die wel van een van jullie, of staan ze ergens te koop, of staan ze op de sloop.
Ben benieuwd.....
Bedankt voor de tip Egon! Daar kan ik wat mee!Egonlaguna schreef:Als je wil weten of deze auto's nog ergens rond rijden kun je op de rdw site kijken.Chris schreef:In het kader van "vermist",, vroeg ik mij af of een van jullie de onderstaande GT Turbo's misschien kent, ze zijn allemaal van vrieden van mij geweest, en ze moeten waarschijnlijk nog ergens rondrijden :
Zou het leuk vinden om te weten of deze GT's nog rondrijden, misschien is die wel van een van jullie, of staan ze ergens te koop, of staan ze op de sloop.
Ben benieuwd.....
kenteken gegevens opvragen.
Geeft echter (gelukkig) alleen maar voertuig gegevens weer, de datum van de tenaamstelling en de vervaldatum van de apk.
Zijn de gegevens niet meer bekend, dan zal de auto niet meer op kenteken staan, dus logischerwijs ook niet meer rondrijden, of niet meer in Nederland geregistreerd zijn.
Gr. Egon
nee volgens mij ook niet. zat toen een aardig oud baasje is.tweakp schreef:GeenRTC member?jiggy schreef:klopt heb hem ook eens een keer zien rijden, zijn kenteken staat nog wel ergens in dit topic.tweakp schreef:Vanochtend rond een uurtje of 11 op de A7 tussen Heerenveen en Groningen, Clio 16v blauw kenteken: JS-..-..
lolChris schreef:Bedankt voor de tip Egon! Daar kan ik wat mee!Egonlaguna schreef:Als je wil weten of deze auto's nog ergens rond rijden kun je op de rdw site kijken.Chris schreef:In het kader van "vermist",, vroeg ik mij af of een van jullie de onderstaande GT Turbo's misschien kent, ze zijn allemaal van vrieden van mij geweest, en ze moeten waarschijnlijk nog ergens rondrijden :
Ben benieuwd.....
kenteken gegevens opvragen.
Geeft echter (gelukkig) alleen maar voertuig gegevens weer, de datum van de tenaamstelling en de vervaldatum van de apk.
Zijn de gegevens niet meer bekend, dan zal de auto niet meer op kenteken staan, dus logischerwijs ook niet meer rondrijden, of niet meer in Nederland geregistreerd zijn.
Gr. Egon
waar jullie niet op letten man