ACT: Algemeen Chat Topic. I
@ Merijn, daar doe je simpelweg niets aan. Komt door de grote hoeveelheid forummers.
In 2001, kon je alles en iedereen, en hoefde je maar één keer in de week te kijken(in te loggen) en je had binnen 10 minuten alles gelezen.....
De tijd dat je alles en iedereen kon zal helaas niet meer terugkeren....
Of je moet nu gaan forummen op CRS, maar als daar meer members komen dan krijg je exact hetzelfde.
Ik zie het op CC ook fout gegaan, begon met een leuk, klein gezellig clubje, en ook daar zie je nu irritaties ontstaan.
In 2001, kon je alles en iedereen, en hoefde je maar één keer in de week te kijken(in te loggen) en je had binnen 10 minuten alles gelezen.....
De tijd dat je alles en iedereen kon zal helaas niet meer terugkeren....
Of je moet nu gaan forummen op CRS, maar als daar meer members komen dan krijg je exact hetzelfde.
Ik zie het op CC ook fout gegaan, begon met een leuk, klein gezellig clubje, en ook daar zie je nu irritaties ontstaan.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Ik weet niet hoe dat jou opvalt, maar misschien komt het omdat het gewoon niet té open is. Alle bestuursleden hebben een eigen forum, waar alleen de bestuursleden in kunnen komen. Daar worden neem ik aan de bestuurlijke zaken doorgesproken, en worden afspraken gemaakt. Daar moet de samenhang plaatsvinden, maar die topics zijn niet zichtbaar voor iedereen omdat dan de hele club en alle leden gaan reageren op iets wat het bestuur kiest.Joost (DoubleYou) schreef:Merijn schreef:Mijn algemene indruk is dat de club een onsamenhangend groepje mensen aan het worden is. En dan heb ik het vooral over het bestuur. Iedereen doet maar wat, maar niemand weet van de ander wat ie doet. Ik kan het mis hebben, maar dit is het gevoel wat ik erbij heb.
De club heeft de bestuursleden gekozen, op de ALV. En de club is voor en door leden, dus als je een verandering wil zien, stel het voor. Ik denk echt wel dat een aanvraag serieus behandeld zal worden en geargumenteerd wordt weerlegd of aangenomen.
je zou natuurlijk dat stukje forum alleen leesbaar kunnen maken voor leden, zodat ze kunnen lezen wat er speelt maar niet kunnen reageren

voorkomt misschien gezeik
maar let wel er zijn altijd mensen die zeiken

tussen kritiek en zeiken zit verschil kritiek is ok maar denk dan ook mee om een oplossing te verzinnen
en zeikerds ach negeren

tevens is het zo dat er altijd mensen zijn die je beter liggen dan een ander, dat is in het echte leven niet anders, daar moet je mee om leren gaan, als je dat niet kan heb je een zwaar leven

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
bumper + afdakje voor je nummerplaat.... dus 2 halen 1 betalen 
[img]http://www.team-underground.nl/members/pics/bjorn.jpg[/img]

[img]http://www.team-underground.nl/members/pics/bjorn.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik weet niet wie die megane een photoshop gegeven heeft maar ik vind de originele toch mooierCorniels schreef:MEGANE PHOTOSHOP[/img]

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Even over het "weinig" aanwezig zijn
jullie vergeten voor het gemak de uren die wij bezig zijn buiten het forum om.
Een bestuursfunctie is niet alleen gezellig het hele forum volgooien, maar daar moet echt wel wat tijd in gestoken worden. In de site zitten dagen werk, de ledenbetalingen verwerken kost tijd, brieven maken aan VdB kost tijd, etc etc etc etc.
jullie vergeten voor het gemak de uren die wij bezig zijn buiten het forum om.
Een bestuursfunctie is niet alleen gezellig het hele forum volgooien, maar daar moet echt wel wat tijd in gestoken worden. In de site zitten dagen werk, de ledenbetalingen verwerken kost tijd, brieven maken aan VdB kost tijd, etc etc etc etc.
Mee eens, maar ik heb Jeroen K. bijvoorbeeld al sinds de openingsmeeting niet meer op het forum gezien. Rudo is ook bijna nooit meer aanwezig. Dat is ieders goed recht, maar ik vind het niet echt positief.
YEssssssssssssss Jurgen vd Goorbergh rijdt dit weekend in China ,in jawel de MOTOGP klasse als vervanger voor Tamada,die een breuk ik zijn hand heeft.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
das nog eens goed nieuws
en nu laten zien wat je kan jurgen op tamada zijn fiets

en nu laten zien wat je kan jurgen op tamada zijn fiets
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
merijn wanneer word jij eigenlijk voorzitterMerijn schreef:Mee eens, maar ik heb Jeroen K. bijvoorbeeld al sinds de openingsmeeting niet meer op het forum gezien. Rudo is ook bijna nooit meer aanwezig. Dat is ieders goed recht, maar ik vind het niet echt positief.

Morgen kom je toch voor de APK?R(ay)Si schreef:
Nooit...Johan schreef:merijn wanneer word jij eigenlijk voorzitterMerijn schreef:Mee eens, maar ik heb Jeroen K. bijvoorbeeld al sinds de openingsmeeting niet meer op het forum gezien. Rudo is ook bijna nooit meer aanwezig. Dat is ieders goed recht, maar ik vind het niet echt positief..

jammer dat het bmw is, maar vind hem errug grappig 
[img]http://img.photobucket.com/albums/v499/ ... hipbmw.gif[/img]

[img]http://img.photobucket.com/albums/v499/ ... hipbmw.gif[/img]
ls het aan het Nationaal Fonds Ouderenhulp ligt komen er binnenkort speciale hangplekken voor bejaarden. Dat heeft directeur J. Romme woensdag gezegd. De directe aanleiding voor het plan is het samenscholingsverbod voor ouderen in een winkelcentrum in het Groningse Oude Pekela.
In het winkelcentrum ergerden klanten en winkeliers zich al tijden aan de groepjes hangouderen. De bejaarden ontnamen klanten het zicht op de etalages, en zorgden er voor dat veel mensen zich niet meer op hun gemak voelden. Ze loerden in winkelwagentjes en maakten opmerkingen tegen klanten. Daarom werd besloten tot een samenscholingsverbod.
Het Nationaal Fonds Ouderenhulp denkt echter dat het belangrijk is voor bejaarden om bij elkaar te kunnen komen. Dit zou voorkomen dat de ouderen verveeld raken, of zelfs in een sociaal isolement terechtkomen. Het fonds pleit dan ook voor speciale hang-outs voor de hangouderen.
In het winkelcentrum ergerden klanten en winkeliers zich al tijden aan de groepjes hangouderen. De bejaarden ontnamen klanten het zicht op de etalages, en zorgden er voor dat veel mensen zich niet meer op hun gemak voelden. Ze loerden in winkelwagentjes en maakten opmerkingen tegen klanten. Daarom werd besloten tot een samenscholingsverbod.
Het Nationaal Fonds Ouderenhulp denkt echter dat het belangrijk is voor bejaarden om bij elkaar te kunnen komen. Dit zou voorkomen dat de ouderen verveeld raken, of zelfs in een sociaal isolement terechtkomen. Het fonds pleit dan ook voor speciale hang-outs voor de hangouderen.
Ik heb geen behoefte meer om lid te blijven. En zal ook nooit weer lid worden van deze club.Chris schreef:Ik zie aardig wat "oud dienders" zonder icoon onder de naam. Hoe kan dat? Geld vergeten over te maken? Andere uitgaven? Geen behoefte om lid te blijven?!
We moeten deze drukke site natuurlijk wel in de lucht houden, dat gaat niet zonder financiële hulp van de echte leden.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ophangouderen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nou catrinus das nogal heftig?catrinus schreef:Ik heb geen behoefte meer om lid te blijven. En zal ook nooit weer lid worden van deze club.Chris schreef:Ik zie aardig wat "oud dienders" zonder icoon onder de naam. Hoe kan dat? Geld vergeten over te maken? Andere uitgaven? Geen behoefte om lid te blijven?!
We moeten deze drukke site natuurlijk wel in de lucht houden, dat gaat niet zonder financiële hulp van de echte leden.
is er wat gebeurd??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat zullen we wel nooit weten 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Al met al hebben we het verleden jaar een behoorlijke piek gehad in het aantal leden. Administratief was dit gewoon klote omdat tussendoor een hele nieuwe ledenadministratie gebouwd werd. Daar heb ik iedereen zo goed het kon kunnen bereiken. Met de gelijktijdige val van deze site, ging daarbij ook de online admin ten onder (was wel een backup, maar dus niet meer real-time te gebruiken op het forum). Nu met de verwerking van de nieuwe betalingen is dat dus klote. Per afgelopen week draait de boel weer enigszins en ik ben er dan ook als de kippen bij om alles door te voeren. Een kleine 200 stuks is gedaan, de rest ga ik nu mee verder, dus zometeen moet alles weer up-to-date zijn voor iedereen.
De reden dat het voor sommigen van jullie misschien minder gezellig is, is zeker de explosieve groei van het forumgebruik, en het grote aantal leden. Bijna de gehele latest is dagelijks vernieuwd, en dat zijn bijna 100 topics. Dat hou je niet bij en daarom worden sommige verhalen ver van je bed show. Zo ervaar ik het in elk geval.
We gaan in elk geval weer vol goede zin en nieuwe ideeen verder en kijken wat dit jaar ons gaat brengen, en ik ben blij dat er weer een 250 leden nu al van de partij zijn, en er komen nog dagelijks nieuwe mensen bij!
De reden dat het voor sommigen van jullie misschien minder gezellig is, is zeker de explosieve groei van het forumgebruik, en het grote aantal leden. Bijna de gehele latest is dagelijks vernieuwd, en dat zijn bijna 100 topics. Dat hou je niet bij en daarom worden sommige verhalen ver van je bed show. Zo ervaar ik het in elk geval.
We gaan in elk geval weer vol goede zin en nieuwe ideeen verder en kijken wat dit jaar ons gaat brengen, en ik ben blij dat er weer een 250 leden nu al van de partij zijn, en er komen nog dagelijks nieuwe mensen bij!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
en waarom niet, als catrinus het verteld weten we het toch?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja, daar ligt nou net het gevoelig punt 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja ik ben meestal recht voor zijn raap en als ik dus lid af zou gaan, zou ik ookvertellen waarom.
maar ja niet iedereen is hetzelfde gelukkig.
en als mensen daar niet tegen kunnen pech gehad, ik ga me daar niet meer druk om maken

maar ja niet iedereen is hetzelfde gelukkig.

en als mensen daar niet tegen kunnen pech gehad, ik ga me daar niet meer druk om maken

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als je dan toch niet wil zeggen wat je dwars zit (en je bent vorig jaar genoeg aangesproken door bijna het hele bestuur), wens ik je maar heel veel succes bij een club waar je je wel thuis voelt.catrinus schreef: Ik heb geen behoefte meer om lid te blijven. En zal ook nooit weer lid worden van deze club.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=16022Droes schreef:Waarom vind ik nergens iets over de Renault days van dit weekend in zolder? Niet in de meetingkalender of dergelijke, niet belangrijk genoeg?
Gaat hier dan echt niemand naartoe??
zowat alles gaat er zijn gaste!!
In be.meeting

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
proef ik hier een beetje cynisme?dennisvr schreef:Als je dan toch niet wil zeggen wat je dwars zit (en je bent vorig jaar genoeg aangesproken door bijna het hele bestuur), wens ik je maar heel veel succes bij een club waar je je wel thuis voelt.catrinus schreef: Ik heb geen behoefte meer om lid te blijven. En zal ook nooit weer lid worden van deze club.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
lichte frustratie wel jaLuco/Alpine-racer schreef: proef ik hier een beetje cynisme?
overal melden "die RTC wordt ik geen lid van" en veel bla bla, maar nooit tegen een huidig/oud bestuurslid durven zeggen waarom.
Daar kan ik erg slecht tegen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
er loopt een heel topic over Droes, ik geloof in buitenlandse meetingDroes schreef:Waarom vind ik nergens iets over de Renault days van dit weekend in zolder? Niet in de meetingkalender of dergelijke, niet belangrijk genoeg?
Gaat hier dan echt niemand naartoe??
zowat alles gaat er zijn gaste!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dennisvr schreef:lichte frustratie wel jaLuco/Alpine-racer schreef: proef ik hier een beetje cynisme?
overal melden "die RTC wordt ik geen lid van" en veel bla bla, maar nooit tegen een huidig/oud bestuurslid durven zeggen waarom.
Daar kan ik erg slecht tegen.
ja dat heb je met een grotere club

het bestuur is kut
de meetings zijn kut
de leden zijn kut
alles is kut behalve hun zelf

ach zulke mensen heb je overal

daarom wil ik niet meer in een bestuur zitten
ik klaag wel ghehehehehehehe

Ga ik hier niet vertellen op het form. Dan ben ik namelijk de boeman en de gebeten hond. Vooral omdat het om 1 persoon gaat die voor mij de hele boel verpest heeft. En bij vele andere leden en nog net niet leden. Maar 1 ding weet ik wel, er is hier 1 persoon die veel teveel inspraak heeft. En dat komt de club "voor en door leden" echt niet ten goede.Luco/Alpine-racer schreef:nou catrinus das nogal heftig?catrinus schreef:Ik heb geen behoefte meer om lid te blijven. En zal ook nooit weer lid worden van deze club.Chris schreef:Ik zie aardig wat "oud dienders" zonder icoon onder de naam. Hoe kan dat? Geld vergeten over te maken? Andere uitgaven? Geen behoefte om lid te blijven?!
is er wat gebeurd??
Verder slaat het ook nergens op dat een openings meeting in breda of rotterdam word gehouden terwijl er altijd gezegd werd dat het centraal moet liggen. Ik zit vanaf het begin bij de club, rtc was alles voor mij totdat ik eens goed wakker geschud werd toen ik moderator was. Dan kijk je ineens heel anders tegen een club aan. Ook ben ik nog een jaar lid geweest zonder te betalen. Goede administratie hier hoor. Voor mij allang genoeg reden om niet lid meer te blijven. Vroeger was het hier gezellig maar nu is die gezelligheid allang weg.
-
- Contacteer:
Nou ik zal ook eens de moeite nemen om mijn mening te geven (hoort er ook wel bij vind ik)
Waarom ik geen lid meer ben (zit overigens nog wel te twijfelen)
1 Ik heb geheel geen acceptgiro gehad dus kan het zelf maar via internet bankieren overmaken, maar dit hoeft geen fout van de rtc te zjin maar kan ook aan de post liggen (dennis zou hier vanavond ook even na kijken dus dat zal wel goed komen)
2 Er word niet gelijk behandeld! Dit neem ik erg kwalijk. Ik had een sig onder mijn posts in rood wit blauw (franse vlag, land van herkomst van Renault waar alles toch om draaid) Ik heb hier waarschuwingen ed voor gekregen dat dit niet mocht. Mede omdat alles dan een kermis werd. Maar kijk maar eens op het forum volgens mij heeft meer dan de helft van de moderators wel een kleuren sig. Zijn hun meer dan de leden?
3 Ook ik ben het er mee eens dat de laatste tijd het forum niet mee zo gezellig is als voorheen, je moet altijd op je woorden passen omdat er anders misschien weer wel een discussie komt.
4 Ik word openlijk voor Nazi uitgemaakt door een niet nader te noemen persoon maar mag hier niet op reageren want dan lok ik een discussie uit...
5 Ik heb meerdere malen PM's gestuurd naar moderators waar ik glad geen reactie op krijg (ben nu al weer een tijdje aan het wachten op een reactie van rudo over een eventueel verhaal wat ik in de nieuwsbrief wil schrijven maar niks geen reactie (terwijl ik wel kan zien dat het al ontvangen is)) Dit vind ik toch wel erg kwalijk omdat er altijd gevraag dword aan mensen eens iets te schrijven en als je het aanbied krijg je geen reactie.
6 topics die worden gelockt worden bij het ene persoon wel gelockt en bij een ander persoon om exact dezelfde rede niet.
7 De respect op het forum is ook ver te zoeken ook naar mensen en naar auto's van leden.
8 Ookal steekt dennis al zijn energie en tijd erin blijft (sorry dat ik het zo grof zeg) dit forum gewoon K.U.T (en echt dennis dit is 100% niet persoonlijk op jou gericht ik weet dal jij er alles aan doet) maar is er niet op een op andere manier samen te werken met adnere mensen zodat het een en ander sneller verloopt kwa veranderingen, laat bijv. dennis het forum onderhouden en iemand anders de website(schil)
9 Er vormen zich veel groepen op de site die zich meer dan de rest voelen
10 Er zijn mensen die non-stop kutopmerkingen maken en dan er maar een smiley achter zetten en denken dat dan alles ineens wel mag.
11 Ik ben een keer op een alv geweest (kon helaas dit jaar niet omdat de datum op het foum te laat bekend werd, bleek later wel in de agende te hebben gestaan maar had deze niet gelezen dus ik ook wel mijn eigen schuld) En op deze ALV bleek dat er geld overbleef, dit wilt dus zeggen dat er teveel geld binnenkomt en dus zou het lidmaatschap omlaag kunnen. Ik ben gelukkig geen student meer dus voor mij is die 23eur nie veel maar kan me nog goed herinderen dat het voor mij toen ik student was redelijk veel was.
12 Tcoh zou ik ook nog eens gespecificeerd zien waar het geld na toe gaat, zo weet ik bijvoorbeeld dat er op de stickers een redelijk marge zit, dit zijn reclame uitingen voor een club dus deze horen juist vrijwel zonder winst verkocht te worden.
13 Ik kan het niet bewijzen maar ik heb zelfs het idee dat er leden zijn of bestuurders zijn die niet eens hun lidmaatschap betalen en wel alle voordelen hebben.
zo kan ik nog wel even doorgaan maar dit lijkt me voorlopig wel genoeg.
Waarom ik geen lid meer ben (zit overigens nog wel te twijfelen)
1 Ik heb geheel geen acceptgiro gehad dus kan het zelf maar via internet bankieren overmaken, maar dit hoeft geen fout van de rtc te zjin maar kan ook aan de post liggen (dennis zou hier vanavond ook even na kijken dus dat zal wel goed komen)
2 Er word niet gelijk behandeld! Dit neem ik erg kwalijk. Ik had een sig onder mijn posts in rood wit blauw (franse vlag, land van herkomst van Renault waar alles toch om draaid) Ik heb hier waarschuwingen ed voor gekregen dat dit niet mocht. Mede omdat alles dan een kermis werd. Maar kijk maar eens op het forum volgens mij heeft meer dan de helft van de moderators wel een kleuren sig. Zijn hun meer dan de leden?
3 Ook ik ben het er mee eens dat de laatste tijd het forum niet mee zo gezellig is als voorheen, je moet altijd op je woorden passen omdat er anders misschien weer wel een discussie komt.
4 Ik word openlijk voor Nazi uitgemaakt door een niet nader te noemen persoon maar mag hier niet op reageren want dan lok ik een discussie uit...
5 Ik heb meerdere malen PM's gestuurd naar moderators waar ik glad geen reactie op krijg (ben nu al weer een tijdje aan het wachten op een reactie van rudo over een eventueel verhaal wat ik in de nieuwsbrief wil schrijven maar niks geen reactie (terwijl ik wel kan zien dat het al ontvangen is)) Dit vind ik toch wel erg kwalijk omdat er altijd gevraag dword aan mensen eens iets te schrijven en als je het aanbied krijg je geen reactie.
6 topics die worden gelockt worden bij het ene persoon wel gelockt en bij een ander persoon om exact dezelfde rede niet.
7 De respect op het forum is ook ver te zoeken ook naar mensen en naar auto's van leden.
8 Ookal steekt dennis al zijn energie en tijd erin blijft (sorry dat ik het zo grof zeg) dit forum gewoon K.U.T (en echt dennis dit is 100% niet persoonlijk op jou gericht ik weet dal jij er alles aan doet) maar is er niet op een op andere manier samen te werken met adnere mensen zodat het een en ander sneller verloopt kwa veranderingen, laat bijv. dennis het forum onderhouden en iemand anders de website(schil)
9 Er vormen zich veel groepen op de site die zich meer dan de rest voelen
10 Er zijn mensen die non-stop kutopmerkingen maken en dan er maar een smiley achter zetten en denken dat dan alles ineens wel mag.
11 Ik ben een keer op een alv geweest (kon helaas dit jaar niet omdat de datum op het foum te laat bekend werd, bleek later wel in de agende te hebben gestaan maar had deze niet gelezen dus ik ook wel mijn eigen schuld) En op deze ALV bleek dat er geld overbleef, dit wilt dus zeggen dat er teveel geld binnenkomt en dus zou het lidmaatschap omlaag kunnen. Ik ben gelukkig geen student meer dus voor mij is die 23eur nie veel maar kan me nog goed herinderen dat het voor mij toen ik student was redelijk veel was.
12 Tcoh zou ik ook nog eens gespecificeerd zien waar het geld na toe gaat, zo weet ik bijvoorbeeld dat er op de stickers een redelijk marge zit, dit zijn reclame uitingen voor een club dus deze horen juist vrijwel zonder winst verkocht te worden.
13 Ik kan het niet bewijzen maar ik heb zelfs het idee dat er leden zijn of bestuurders zijn die niet eens hun lidmaatschap betalen en wel alle voordelen hebben.
zo kan ik nog wel even doorgaan maar dit lijkt me voorlopig wel genoeg.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
haha dat was geen vraag domme beverwijker
je moet die beverwijkers ook alles letter voor letter uitkauwen.
ik moet ze wel nageven dat ze hard kunnen lopen
alles goed lelijk?

je moet die beverwijkers ook alles letter voor letter uitkauwen.
ik moet ze wel nageven dat ze hard kunnen lopen

alles goed lelijk?