Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
heb je geen lijst met de keur puntjes? Dan kun je in principe zelf alles controleren of alles werkt, meestal zijn het van die kleine k*t dingen die zorgen voor een afkeur.
maar ik denk dat het redelijk goed is zo. alles werkt naar behoren, behalve de remmen gaan nog niet zo hard. is sowieso met de huidige remmen, die moeten echt warm zijn voordat dat echt hard remt. op keuring moeten ze gewoon netjes gelijk remmen, of dat nu heel hard remt of zachtjes.
voske schreef:misschien dat ik ook even langskom... komt er ook nog iets van oude garde??
zijn wij niet goed genoeg
Zo kmkabeltje is ook betaald, die binnenkort eens met Riël erin knallen als ie binnen is en dan kan ik misschien eens zien hoe hard ik rijd ipv hoeveel toeren (lees: Riël doet het en ik kijk )
Jeh, veel goedkoper vind ik ze niet....jah goed, voor 1200 euro heb je ze ook maar dan moet je het wel doen met hier en daar roest, deuken en vale plekken....
En deze ziet er (naar mijn mening) op het oog goed uit...dan betaal ik liever 500 euro meer...
Nou nou nou wat een reacties was niet verkeerd bedoelt of zo was gewoon een vraag... snap even niet helemaal waarom jullie het zo verkeerd opvatten. ik vraag toch alleen maar of er nog wat van de oude garde komt kijken....
voske schreef:Nou nou nou wat een reacties was niet verkeerd bedoelt of zo was gewoon een vraag... snap even niet helemaal waarom jullie het zo verkeerd opvatten. ik vraag toch alleen maar of er nog wat van de oude garde komt kijken....
voske schreef:Nou nou nou wat een reacties was niet verkeerd bedoelt of zo was gewoon een vraag... snap even niet helemaal waarom jullie het zo verkeerd opvatten. ik vraag toch alleen maar of er nog wat van de oude garde komt kijken....