ik ben al 4 jaar bij Hlafords weg, en zat tot voor kort bij een automaterialen zaak, en 1 dag voor contract einde kwamen ze vermelden dat ik niet weer hoefde te komen, dus andere dag kon ik thuis blijven.
Dat was eing november, en sindsdien niets kunnen vinden
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
ik ben al 4 jaar bij Hlafords weg, en zat tot voor kort bij een automaterialen zaak, en 1 dag voor contract einde kwamen ze vermelden dat ik niet weer hoefde te komen, dus andere dag kon ik thuis blijven.
lekker bedrijf tssssssssssssssssss ik dacht dat maxtune van jouw was
weinig werk in de autobranche?
Arie van de Hoek schreef:Die HAlfords zit toch bij de MAc in de buurt van het centrum van Leeuwarden ??
ja, en je hebt een op het mediamarkt terrein, die heb ik toendertijd nog opgebouwd, heb bij die in het centrum 6 maand gewerkt, en toen het nieuwe filiaal open was, ben ik daarheen verplaatst en daar 2jaar gezeten
Weet ik toch nog iets in Leeuwarden te vinden, blijkt het de rosse buurt te zijn.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik zeg het nu ff uit m'n hoofd, maar dat is toch als je vanuit Zaailand naar de Mac loopt links van de Mac ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
thuiszitten is rampzalig, ik weet er alles van, kun je geen studie tussentijds gaan doen ?
nou dan als je geen schulden hosft te maken kan je zo stoppen en voorlopig ben je nog verzekerd via je uitkerende instantie, wat let je om eens te informeren, ik heb ook de stap gedaan en geen seconde spijt tot nu toe maar ik ga nu slapie doen morgen aan de 5 knoeien en de patrol en ff 55 m2 tegels wegbrengen naar harderwijk voor mijn monteur
-jo- schreef:men 21 heeft vandaag voor het eerst proef gedraaid en gereden. Enkel de fijnafstelling nog de komende week. We zien het helemaaaaaaaal zitten !!!