dus wie nog wel wil komen (het weer valt nu gelukkig wel mee) zet je dan ff op t lijstje:
-Ruudjuh alleen niet alleen

-Jos
- Stan
- Danny & Ilona
- Roy (na 22.00u) toch?

-
-
-
We kunnen toch een datum plennen ergens in april/mei dan hebben de meeste nog nix in de agenda staan.Ollie schreef:Übersound dat ding![]()
Gaan we trouwens nu nog een keer dat uitje doen?
Haha, we dachten de airbags zijn eruit. Die zet Riel er wel nieuw in en een klein deukje kan er bij ASW wel uitgehaald worden... En dan had ik een leuke Twingo voor niet te veel geld. Maar Riel durfde deze deuk, zeg maar hele achterschrem in de kreuk niet aan.J-P-S schreef:hoef je ze zelf niet te maken![]()
Als je GTE onder de 2500 voor me hebt, wil ik die wel!Ollie schreef:Dus de GTE is van de baan, het wordt zowiezo een Twingo?
Alle airbags eruit, stoelbekleding kapot (door zijairbag, als ie die heeft?), voorscherm geroest (brede velgen + verlaagd in verleden?) achterscherm gebluts en onprofessioneel blutsen eruit gehaald, deur sloot niet lekker.Rianne Tinnemans schreef:Haha, we dachten de airbags zijn eruit. Die zet Riel er wel nieuw in en een klein deukje kan er bij ASW wel uitgehaald worden... En dan had ik een leuke Twingo voor niet te veel geld. Maar Riel durfde deze deuk, zeg maar hele achterschrem in de kreuk niet aan.J-P-S schreef:hoef je ze zelf niet te maken![]()