Rianne Tinnemans schreef:jep, hier wel![]()
Riël niet thuis neem ik aan

Kabels en knopjes heb je neem ik aan al nagekeken?MarcoG schreef:De elektrische ruit aan de bijrijderskant gaat niet meer omhoog. Omlaag wel...maar daar heb ik niks aan. Vandaag met open ruit van Eindhoven naar Heerlen kunnen rijden.![]()
Nu heb ik van de sloop een elektromotortje van een clio phase 2 genomen, maar dat ding zit veeeel beter in elkaar als die van mijn oude clio. Daar zit alles vastgepopnagelt en geklemt, terwijl in die nieuwe, elk onderdeel los te schroeven valt. Ook de elektromotor kan zo losgeschroefd worden bij het nieuwe systeem.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit het beste repareer? Ik heb de halve ochtend gekeken, maar niet kunnen vinden hoe die motor uit de deur kan komen, zonder het hele systeem van geleiders en kabels uit te bouwen.
Huh, bij mij doet bestuurder het gewoon en bijrijder al een half jaar niet...Riël Notermans schreef:Als het bijrijders knopje kapot is, doet hij het ook niet aan de bestuursderszijde, gaat erdoorheen.
beide knopjes moeten goed zijn, of even kabeltjes tegen mekaar houden.
haha weet je dat ik momenteel precies hetzelfde heb..MarcoG schreef:De elektrische ruit aan de bijrijderskant gaat niet meer omhoog. Omlaag wel...maar daar heb ik niks aan. Vandaag met open ruit van Eindhoven naar Heerlen kunnen rijden.![]()
Nu heb ik van de sloop een elektromotortje van een clio phase 2 genomen, maar dat ding zit veeeel beter in elkaar als die van mijn oude clio. Daar zit alles vastgepopnagelt en geklemt, terwijl in die nieuwe, elk onderdeel los te schroeven valt. Ook de elektromotor kan zo losgeschroefd worden bij het nieuwe systeem.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit het beste repareer? Ik heb de halve ochtend gekeken, maar niet kunnen vinden hoe die motor uit de deur kan komen, zonder het hele systeem van geleiders en kabels uit te bouwen.
nieuwe laptop of een desktop??baszos schreef:jeeeej![]()
bassie weer eens op een nieuwe computer
Dat is het begin van het eind.Dennis_16v schreef:bijrijderskant gaat superlangzaam
We kunnen met een paar man in Sittard bij elkaar komen als toch niemand naar de tnm gaat?RoyH schreef:bah en ik denk nog lekker sneeuwballen gevecht![]()
weet iemand hoe snel dell is als er staat: verzonden?
Welke mensen bedoel jij met "allemaal"??J-P-S schreef:nee nee neeeeeeeeeeeeee![]()
kom allemaal lekker onderdelen schuren bij mij in de graasj![]()
![]()