Edward(ForeverYoung) schreef:Hedenavond om 22:05 uur in Hardenberg (OV) gespot:
een blauwe Renault 19 ph2/3 Cabriolet met kenteken 78-RD-NX
reed me rechts voorbij toen ik bij een stoplicht stond te wachten.
toen het stoplicht rechts weer op groen ging, vlak daarna, ben ik ook rechts afgeslagen ipv rechtdoor, maar kon 'm al niet meer terugvinden..
Bijzonderheden: bij kentekencheck zie ik 1783 cc staan, met 66 kw (voor de kenners, het is dus een 8v met 90 pk, maar die is hier in NL voor zover ik weet, niet geleverd.
19 Cabrio heeft of de 1.8 monopoint injectie met 95 pk (iets meer dan 66 kw), of de 1.8 multipoint met 81 kw/ 110 pk, of de 1.8 16v)
snel editje: tis een ingevoerde, een D53 volgens RDW, dus kan zomaar een iets andere motorvariant van de F3P zijn. kan ook een foutje zijn of course
Mijn collega Peter, is een door hem ingevoerde 1.8 8V (90Pk) Cap Ferat.. idd niet in Nl geleverd
een heel aardige megane
Rood sf-vs-33 met geinig spoilertje en booskijkers op de A59
even later in D-Bosch nog een megane. Erg behangen met spoilers ed. Mooi parelmoerkleurtje. De laatste was niet echt mijn smaak, beetje te erg gepimpt, maar was wel een bijzondere verschijning
vanochtend een donkerblauwe 5gtt met ongespoten voorbumper en een deuk in voorscherm als ik het goed zag vlakbij de stadhouderslaan in den haag om een uur of 9, geen kenmerken ging me iets te snel... iemand van hier???
Een goed uurtje geleden op de A4 bij de benelux tunnel een echte twingo 'williams' Die wilde wel ff sporten tegen de Megané RS waar Marcus en ik op dat moment in reden
Zag net vanuit Arnhem richting Nijmegen een Donkerblauwe Twingo (denk fase 1) rijden met chrome brede velgjes. Volgens mij Ned. kenteken maar kon verder niks zien aangezien hij aan de andere kant van de weg reed.
Vanmorgen op de parkeerplaats bij de jaloezieenfabriek (of de sportschool ernaast) op de beverwaardseweg in Rotterdam een gele clio met bodykit en dubbele uitlaat. Kenteken 13-FG-ZH. Had renault logo op de achterruit en rtc plaathouders
vanmiddag op de A28, eerst een blauwe megane RS F1 in de berm met pech.....
daarna rond 13u ofzow?? een rode GTT met xenon verlichting, in de richting van utrecht........ik ging richting apeldoorn, gaf nog een keertje grootlicht.....was met mn GTT
Die staat (stond?) op marktplaats te koop voor 1000 euro
Was van een 'promo babe' van Extreme Styling Team (club die voornamelijk actief is in omgeving Zwolle, geloof ik)
Heb haar vorig jaar op 1 van hun meetings bij de Lichtmis in Nieuwleusen nog aangesproken over die 19, omdat ik die ook had gezien op de Renault 19 meeting 2005 in Apeldoorn
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Mooie Williams, maar droevig hoe die er bij staat...
Merk RENAULT
Handelsbenaming CLIO WILLIAMS E2
Datum eerste afgifte Nederland 08-10-1996
Datum eerste toelating 30-07-1993
Datum aanvang tenaamstelling 20-03-2004
APK verhaal is in onderzoek (volgens Henk is ie gewoon normaal afgemeld)
hij is helemaal ondergescheten door die KUT vogels van de week en in mijn straat staan bomen waar echt gruwelijke teringzooi uit komt en heb van de week nog niet echt tijd/fut gehad om em te wassen, maar gaat goed komen