dat is al errug genoeg woahahahaRob aka hajong schreef:nog veul mie es ene (zoen 110.000 aandere)

dat is al errug genoeg woahahahaRob aka hajong schreef:nog veul mie es ene (zoen 110.000 aandere)
marco schreef:was leuk gisteravond , was nog een jongen aankomen rijden die ging maccen ,en die had een echte raider gt turbo,echt een mooi ding ,hij had pas motor en alles gereviseerd , woonde in eijsden ,mooie auto was dat , hij zou mischien eens een keertje op donderdag avond langskomen
welke patrickRiël schreef:Patrick heb je niet toevallig een versnellingsbak van de gte ?? Deze is echt (*#&$ heb mijn passagier aan de pook moeten laten trekken om van de 3 naar de 4 en van de 2 naar de 3 te kunnenwhaha was k#t oprit van de autobaan 1 ... 2 ...... tik ... uh .... uh .... kutgodver .... nou ja 5 dan maar
Die is echt gaar. Als ik in de 2 rij en ik laat gas los en geef weer gas dan knalt de pook naar voor en naar achter tot ie eruit is
Nee, heb helaas geen bak van een GTE/GTT. Als het zo errug is, kun je niet beter alsvast het blok met de bak van de GTT uitbouwen en die bak op de GTE zetten. Nee heeft ook geen zin, dan kun je nattuurlijk net zo goed het GTT blok en al in de GTE hangenRiël schreef:Patrick heb je niet toevallig een versnellingsbak van de gte ?? Deze is echt (*#&$ heb mijn passagier aan de pook moeten laten trekken om van de 3 naar de 4 en van de 2 naar de 3 te kunnenwhaha was k#t oprit van de autobaan 1 ... 2 ...... tik ... uh .... uh .... kutgodver .... nou ja 5 dan maar
Die is echt gaar. Als ik in de 2 rij en ik laat gas los en geef weer gas dan knalt de pook naar voor en naar achter tot ie eruit is
Ben bang dat het blok en al eruit moet, is wel het makkelijkst. Maar ja, dat blok GTE heb je sneller eruit als een turbo-blokje. Of je zou iets moeten proberen door een paar motorsteunen los te maken en het blok iets te kantelen, maar dat is te lastig denk ik.Riël schreef:Thanx morgen ff bellen. Is de bak vervangen net zo k#t als bij de gtt? Hoop dat ik bij deze niet het hele blok eruit hoef te halen...
jaha dacht ik al,ik zag vorige week al gaten in haar dorpelspatrick b schreef:nee ik geloof dat ze die ouwe wagen van haar niet meer door de apk kreeg![]()
Patrick L. schreef:En Moontje, nieuwe auto.
0930 vroeg?? dan zit ik al 3 uur te vissen, liefst al 4 uurtjes!Moontje schreef:Hoe laat spreken we eigenlijk af zondag ???
Een groep van de Mégane Coupé Club heeft om 9.30 uur !!!! afgesproken bij Van der Valk hotel in Urmond... Beetje vroeg ----->>>>![]()
Ray (Zonnebril) schreef:0930 vroeg?? dan zit ik al 3 uur te vissen, liefst al 4 uurtjes!Moontje schreef:Hoe laat spreken we eigenlijk af zondag ???
Een groep van de Mégane Coupé Club heeft om 9.30 uur !!!! afgesproken bij Van der Valk hotel in Urmond... Beetje vroeg ----->>>>![]()
patrick b schreef: btw zeg tegen michel dat ie om 10.30 komt![]()
zou het mogelijk zijn, geachte limburgers dat we samen binnerijden als 1 groep.dus tussen 12.30 en 13uur zou alleman aanwezig zijn. ich en mich danken u !marco schreef:zondag 11:30 bp tankstation,en om 12:00 moeten we
bij de euroscoop zijn,lees anders ff het topic van die tuning dag
greetz marco