ACT: Toekomst van jouw auto...

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Roy
Moderator

Je mag hem kopen :D :D
5 GT Turbo '88 GT5
Steven
Car: M536

Hehe, nee lama

Plak em op je motorkap 'kijk-ik-heb-een-samco-slang' :)
Robert dB.

of je bindt hem op je hoofd en je bent een Snorkel.
Anonymous

stop hem anders in je aars ben je een homo :D
Steven
Car: M536

Robert dB. schreef:of je bindt hem op je hoofd en je bent een Snorkel.
Ojah, die was ook wel leuk :)

En Martijn, wat heb jij met aarzen
Anonymous

geloof het of niet maar ik heb er zelf 1 :D
Roy
Moderator

Ik kan ook mijn leuter erin stoppen en dan zo uit het raam zeiken :lol:

Oh nee daar is die slang te dun voor :D :D
5 GT Turbo '88 GT5
Haas
Car: Megane RS

Eerst neie speakers voor me radio,nu luistert t zo ruk...

dan een nieuwe einddemper, sport wel te verstaan, maar lijkt me duidelijk...:D

Trekhaak ergens op de kop zien te tikken

in kleur gespoten bumpers, dus zwarte. Als iemand nog iets weet liggen...let me know (pm)

Hierna komen er GT-strepen over mijn auto heen te liggen

Luchthappertjes van een Astra GSi im me kap maken

Dan achterruiten blinderen

achterspoiler

Elec ramen, cv

en verder Inspiratie die ik in de tussentijd nog opdoe...
Roy
Moderator

Ik heb ook nog een centrale deurvergrendelingsset liggen hier. Nieuw in doos. Met 3 motoren dus ook voor je achterklep :)
5 GT Turbo '88 GT5
Marcel B.

haaz schreef: Luchthappertjes van een Astra GSi im me kap maken
Ken dah?
Ben ik ook wel geinteresseerd in :)
Don't walk the grass... smoke it
-Ray-
Contacteer:

ik lees hier wel redelijk wat werk voor een gediplomeerd-folieplakker.... :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Patrick L.

[img]http://www.tirerack.com/wheels/images/b ... _ci3_l.jpg[/img]

Deze velgen heb ik gisteren gekocht, ik had nieuwe banden nodig en ik kwam dit setje tegen op Marktplaats, 2e hands dus. Het zijn Borbet S-velgen,met 195-50-15 banden, 7j, et35. Geen beschadigingen, past goed, komen ietsiepietse verder naar buiten als de vorige velgen. Ben nu aan het denken om het Cliooke iets te gaan verlagen :)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

ff de topic omhoog halen. :)
Robke
Car: Lexus IS250

Patrick L. schreef:[img]http://www.tirerack.com/wheels/images/b ... _ci3_l.jpg[/img]

Deze velgen heb ik gisteren gekocht, ik had nieuwe banden nodig en ik kwam dit setje tegen op Marktplaats, 2e hands dus. Het zijn Borbet S-velgen,met 195-50-15 banden, 7j, et35. Geen beschadigingen, past goed, komen ietsiepietse verder naar buiten als de vorige velgen. Ben nu aan het denken om het Cliooke iets te gaan verlagen :)
Ik heb nog wel een paar verlagingsveren liggen voor een 16V. Ze zijn van intrax en dan gaat 'ie iets van 35/40mm omlaag.
Je krijgt er van mij zelfs nog de originele schokdempers bij, voor 40 euro mag je ze hebben.
Anonymous

Mijn 19 is helemaal klaar.
Heb d'r laatst terug gekregen van de spuiter, is nu echt mooi!

Enigste wat ik misschien nog wil is leer.
Nick (germanstyle)

ArjanR19 schreef:Mijn 19 is helemaal klaar.

Weet nog wel een goedkoop adresje :wink:
bruno @af
Contacteer:

ik ook :lol:

Bruno
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

ik ken nog een goed adresje voor je folie op je raam te laten plakken :) (ray! 8) )
Anonymous

Mijn toekomst van R5GTE Blue Sport
Overspuiten in dezelfde originele kleur.
1.8 16v blok erin hangen.
Witte 16 inch OZ supertourisme velgen.
Nw voorbumper.
Misschien dat ik mijn achterklep glad maak.
Flinke geluidsinstallatie er in..
Verder verlagen indien nodig..
Anonymous

Nick (germanstyle) schreef:
ArjanR19 schreef:Mijn 19 is helemaal klaar.

Weet nog wel een goedkoop adresje :wink:
Auto schade herstelbedrijf D&G.
Zit tussen E'de en Glanerbrug, 5min rijden voor jou.
Patrick

de toekomst van mijn auto,nu een 21 turbo en een auto naar mijn goesting echt waar.
ik heb altijd al groot en komfortabel willen rijden maar wilde niet inleveren op snelheid.
ik heb nu een auto die het voor mij allemaal heeft,maar ga hier niks aan veranderen en hou em dus zo origineel mogelijk,dat vindt ik persoonlijk het mooist.
ik wil eerst de plekjes die ie heeft opknappen en in de toekomst komt natuurlijk wel wat meer vermogen aan.
optisch dus alleen spuitwerk in originele kleur als ie ooit gespoten gaat worden.
motorisch zal ie bij revisie pas aangepakt gaan worden om meer vermogen te kunnen gaan rijden.
we zullen zien maar de plannen zijn zeer sterk aan wezig hiervoor.
groeten pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Misschien dit topic weer leven in blazen, maar aangezien velen een eigen projecttopic heeft, dit voor mensen die een klein dingetje gaan doen, maar geen projecttopic aanmaakt daarvoor, of wat niet in dat topic benoemenswaardig is?

Ik heb wel iets namelijk:
Ik ga dit weekend nieuwe achterdeuren en de bumpers spuiten in dezelfde kleur als de Express. Voordat je de bumpers spuit, moet je die eerst nog voorbehandelen?
Robert dB.

DoubleYou schreef:Voordat je de bumpers spuit, moet je die eerst nog voorbehandelen?
.....wel nee joh, gewoon spuiten die boel :p
Jasper16v

WIl je die zelf gaan spuiten ? Met een spuitbus ?
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Jasper clio 16v schreef:WIl je die zelf gaan spuiten ? Met een spuitbus ?
Da's wel de bedoeling ja. Niet met een kwast of roller ;) die heb ik vandaag de hele dag al in mijn handen gehad :D

Ik heb een topic gevonden over het schuren met 800, dan 1000, dan thinner ofzo, dan spuiten, dan laklaag, blabla, erg veel werk enzo. Is dat wel nodig?

Wat wel zo is, de achterbumper heeft een donkere plek omdat daar olie op gelegen heeft, en is ingetrokken. Er werd gezegd eerst de hele bumper te "bewerken" met olie, zodat alles donker was. Moet dat dan eerst nog, of is dat niet nodig?
Jasper16v

Zo'n groot oppervlak als een bumper is met een spuitbus niet te doen lijkt me...
Maar het ligt ook je eisen natuurlijk :)
Robert Turbo

Ik denk mijn R19 1.4 verkopen en een R19 16V kopen.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-Ray-
Contacteer:

gewoon zo dr overheen blazen doubleyou, geen probleem. lekker dik, paar lagen en klaar ben je.
Immer wieder die verdammte Holländer
Alleycat
Contacteer:

Kan best goed gaan met een spuitbus, ik heb mijn achterbumper ook opnieuw gespoten en dat nog wel met een parelmoer witte lak :~ , dit houdt dus in dat je het in één keer goed moet doen, omdat je met drie spuitbussen in een bepaalde volgorde moet spuiten, gaat jet mis: kun je overnieuw beginnen.... :(
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Jasper clio 16v schreef:Zo'n groot oppervlak als een bumper is met een spuitbus niet te doen lijkt me...
Maar het ligt ook je eisen natuurlijk :)
Dan neem je toch 2 bussen? Als je je auto gaat spuiten neem je ook meerdere bussen ;)
-Ray- schreef:gewoon zo dr overheen blazen doubleyou, geen probleem. lekker dik, paar lagen en klaar ben je.
Jah, moet kunnen. En Alleycat (ga maar niet quoten), ik hoef geen speciale lagen over elkaar, de Express heeft geen metalic of zoiets dergelijks, is alleen een kleurtje. Waar staat trouwens de kleurcode van de auto? Zit dat in het chassisnummer? En zo ja, welk gedeelte?
Alleycat
Contacteer:

Als het goed is staat er een sticker met drie cijfers op je veerpoot, dat is je kleurcode, maar hou er rekening mee dat de rest van de auto is vergeeld met de jaren, had ik ook: een mooi parelmoer witte achterbumper en een parelmoer gele auto... :D :lol:
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Alleycat schreef:Als het goed is staat er een sticker met drie cijfers op je veerpoot, dat is je kleurcode, maar hou er rekening mee dat de rest van de auto is vergeeld met de jaren, had ik ook: een mooi parelmoer witte achterbumper en een parelmoer gele auto... :D :lol:
Auto is al eens overgespoten geweest, hoop in dezelfde kleur als die kleurcode...
Maar op de veerpootbrug staat heel wat meer dan 3 cijfers: het hele chassisnummer namelijk. En dat is: VF1F4010401045324. Nou weet ik dat F401 het typenummer voor Renault is, de rest weet ik niet. Even een search doen.

Edit: search leverde geen uitleg over chassisnummers op. Dus dan blijft mijn vraag nog: wat is de kleurcode?

Volgens het onderhoudsboekje moet er een laknummer zijn als stickertje geplakt, maar volgens mij heb ik die niet gevonden... Ook staat er in dat onderhoudsboekje aangegeven dat het chassisnummer ergens anders zit dan waar hij werkelijk zit in mijn geval.
Peter @ Malta
Contacteer:

Wat ik van plan ben - op termijn - met mijn Scénicje:
  • Koplampen bijstellen en leeslampje linksachter repareren - erfenis van mijn aanrijding :(
  • Alle zwarte plastic delen (zijstrippen, handgrepen, strippen op bumpers en op de achterklep) helemaal gladschuren en in de carrosseriekleur laten spuiten, tegelijk met de bumpers
  • Wellicht spiegels met richtingaanwijzers erin
  • Wellicht een inductiekit en betere bougies
  • RTC stickers en nummerplaathouders - zodra ik heb uitgevogeld hoe ik die kan verkrijgen :)
Aangezien we een huis gaan kopen en nog een maand of drie met ons oude zitten, kan dit allemaal nog wel eens op zich laten wachten. :~

- Peter
Laatst gewijzigd door Peter @ Malta op vr 5 sep 2003 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
speedline

Mijn verdere plannen ?

Jeroen nog verder lastigvallen :lol:

JL :gun: Speedline :wink:

Geintjuh...
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Tja... De schade herstellen en eigenlijk wil ik de Willi een nieuw laklaagje geven. Verder nog een Devil einddemper ipv die 114mm Sebring die ik nu heb. :s De auto moet geheel in originele staat terugebracht worden, dus nieuwe velgen! :D

6*9 JBL's eruit, 16,5 cm compo-set erin, dubbele bodem maken voor de amps en dan vind ik het wel mooi geweest.
Plaats reactie