Ik heb nog wel een paar verlagingsveren liggen voor een 16V. Ze zijn van intrax en dan gaat 'ie iets van 35/40mm omlaag.Patrick L. schreef:[img]http://www.tirerack.com/wheels/images/b ... _ci3_l.jpg[/img]
Deze velgen heb ik gisteren gekocht, ik had nieuwe banden nodig en ik kwam dit setje tegen op Marktplaats, 2e hands dus. Het zijn Borbet S-velgen,met 195-50-15 banden, 7j, et35. Geen beschadigingen, past goed, komen ietsiepietse verder naar buiten als de vorige velgen. Ben nu aan het denken om het Cliooke iets te gaan verlagen
Weet nog wel een goedkoop adresjeArjanR19 schreef:Mijn 19 is helemaal klaar.
Heb d'r laatst terug gekregen van de spuiter, is nu echt mooi!
Enigste wat ik misschien nog wil is leer.
Auto schade herstelbedrijf D&G.Nick (germanstyle) schreef:Weet nog wel een goedkoop adresjeArjanR19 schreef:Mijn 19 is helemaal klaar.
Heb d'r laatst terug gekregen van de spuiter, is nu echt mooi!
Enigste wat ik misschien nog wil is leer.
.....wel nee joh, gewoon spuiten die boelDoubleYou schreef:Voordat je de bumpers spuit, moet je die eerst nog voorbehandelen?
Da's wel de bedoeling ja. Niet met een kwast of rollerJasper clio 16v schreef:WIl je die zelf gaan spuiten ? Met een spuitbus ?
Dan neem je toch 2 bussen? Als je je auto gaat spuiten neem je ook meerdere bussenJasper clio 16v schreef:Zo'n groot oppervlak als een bumper is met een spuitbus niet te doen lijkt me...
Maar het ligt ook je eisen natuurlijk
Jah, moet kunnen. En Alleycat (ga maar niet quoten), ik hoef geen speciale lagen over elkaar, de Express heeft geen metalic of zoiets dergelijks, is alleen een kleurtje. Waar staat trouwens de kleurcode van de auto? Zit dat in het chassisnummer? En zo ja, welk gedeelte?-Ray- schreef:gewoon zo dr overheen blazen doubleyou, geen probleem. lekker dik, paar lagen en klaar ben je.
Auto is al eens overgespoten geweest, hoop in dezelfde kleur als die kleurcode...Alleycat schreef:Als het goed is staat er een sticker met drie cijfers op je veerpoot, dat is je kleurcode, maar hou er rekening mee dat de rest van de auto is vergeeld met de jaren, had ik ook: een mooi parelmoer witte achterbumper en een parelmoer gele auto...![]()