Wel een mooi design

ja top. klein, licht, makkelijk te bedienen, goeie navigeertoets, voelt robuust aan, knappe 3.2mp camera met Carl Zeiss lens (mocht je daar waarde aan hechten), en met een 2Gb Mini SD kaartje erin een goeie mp3 speler.Ronnie schreef:Fijn toestel?
Wel een mooi design
Ja bevalt goed.Alex Los schreef:Wout, hoe bevalt die N95....kan je der ook een beetje fatsoenlijk mee internetten en navigeren????
Ik moet binnenkort ook verlengen
Beetje mooi ding? heb je de bronzen genomen?Ronnie schreef:heb de 6500 classic genomen, ze hadden de slide niet meer en hadden tot vandaag een leuke aanbieding dat het 2 jarige abb. een 1 jarige wordt zonder bijbetaling voor het toestel en een niet al te hoog abb.
Gewoon of 8GB?AnthonyR schreef:Ik heb de N95 besteld
kan je niet omruilen? heb ik ook gedaan, weg swamswung G800 en erin 6500 slideRonnie schreef:Ik heb idd ook nog de 6300. Beide zeer fijne toestellen. Misshien ga ik toch nog eens kijken voor die 6500 Slide. Waarom ik die niet meteen heb gehaald? Model niet meer voorradig en de actie was alleen nog maar gister geldig en met mobiele telefoons is het niet zo van bestel maar, ik sluit nu het abb af en de telefoon komt later wel. Dus misschien verkoop ik deze dan weer.
Oke nou ben benieuwd .....dat vrouwtje vroeg wat ie moest kunnen me nieuwe telefoon ................zeg ik een eitje bakken ....mee bellen natuurlijk-PAZ- schreef:ik heb een samsung g600 en ben er best tevreden van, leuke telefoon
gewoon doen alsof je dom bent en zeggen dat deze niet bevalt. normaal gesproken heb je overal omruilgarantie.Ronnie schreef:ze hadden hem niet op voorraad en van die actie kon je alleen gebruik maken als je direct je telefoon in ontvangst kon nemen. Dus als ik hem a.s week zou willen ruilen zou dat niet volgens de actie zijn. Maar jah dit model is ook wel vet. Maar de slide was nog vetter
das idd een knap dingetje. weet jij trouwens nog welk type nokia ik jouw toen verkocht heb? die kleine met dat blauwe display?Jochem de Haas schreef:Krijg eendezer dagen een G 600 sansung .....is dat wat ?
Gokje, 8310?-Ray- schreef:das idd een knap dingetje. weet jij trouwens nog welk type nokia ik jouw toen verkocht heb? die kleine met dat blauwe display?Jochem de Haas schreef:Krijg eendezer dagen een G 600 sansung .....is dat wat ?
nee die heb ik ook gehad, heb ik toen nieuw gekocht in Egypte voor 60 euroOllie schreef:Gokje, 8310?-Ray- schreef:das idd een knap dingetje. weet jij trouwens nog welk type nokia ik jouw toen verkocht heb? die kleine met dat blauwe display?Jochem de Haas schreef:Krijg eendezer dagen een G 600 sansung .....is dat wat ?
my manOllie schreef:6510
....plaatje.....