Het gemiddelde lid zal voor waar aannemen wat het bestuur hen verteld....Riël schreef:UIteraard niet. Als bestuur hebben we er toch geen hol aan om het merendeel van de leden ons in het harnas te jagen, toch?Kier schreef:Dan hoop ik dat degene die namens het bestuur het betoog doet zich weerhoud van stemmingmakerlij en zich beperkt tot de feiten, en tevens geen feiten achterwege laat die een positieve invloed kunnen hebben voor het geroyeerde lid.
Voor alle forum leden
Renault 5 GT Turbo '87
Definieer gemiddeld lid.........Kier schreef:Het gemiddelde lid zal voor waar aannemen wat het bestuur hen verteld....Riël schreef:UIteraard niet. Als bestuur hebben we er toch geen hol aan om het merendeel van de leden ons in het harnas te jagen, toch?Kier schreef:Dan hoop ik dat degene die namens het bestuur het betoog doet zich weerhoud van stemmingmakerlij en zich beperkt tot de feiten, en tevens geen feiten achterwege laat die een positieve invloed kunnen hebben voor het geroyeerde lid.
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
-
brief van bestuur is binnen, voordat ik er hier op ga reageren wil ik eerst nog even met riel praten
Dat is dan toch ook goed? Alsof we over iets als dit gewoonweg kunnen liegen?Kier schreef:Het gemiddelde lid zal voor waar aannemen wat het bestuur hen verteld....Riël schreef:UIteraard niet. Als bestuur hebben we er toch geen hol aan om het merendeel van de leden ons in het harnas te jagen, toch?Kier schreef:Dan hoop ik dat degene die namens het bestuur het betoog doet zich weerhoud van stemmingmakerlij en zich beperkt tot de feiten, en tevens geen feiten achterwege laat die een positieve invloed kunnen hebben voor het geroyeerde lid.
-
tussen liegen en een interpretatieverschil zit een hoop tussen riel
dezelfde zin kan een ieder ander interpreteren
dezelfde zin kan een ieder ander interpreteren

Ook heb ik diverse maal uitgelegd hoe onze zinnen geinterpreteerd moeten worden hier hoor 
Dus ik kan me niet voorstellen dat er misverstanden onstaan over hetgene wíj verteld hebben.

Dus ik kan me niet voorstellen dat er misverstanden onstaan over hetgene wíj verteld hebben.
-
dat dacht ik ook tot ons gesprek gisteren,of niet?Riël schreef:Ook heb ik diverse maal uitgelegd hoe onze zinnen geinterpreteerd moeten worden hier hoor
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ach jochie toch ..wil je er over praten ?1nsane schreef:ik was van plan om aankomend jaar lid te worden, maar met al dit geouwe**** en jochem die zich verkiesbaar stelt voor voorzitter

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Idd, wie zegt dat ik het word ?Ronnie schreef:1nsane schreef:ik was van plan om aankomend jaar lid te worden, maar met al dit geouwe**** en jochem die zich verkiesbaar stelt voor voorzitter
???
Is toch onzin om hierdoor niet lid te worden
Ik geloof nooit dat het bij deze 2 aanmeldingen blijft
He, 2 is wel een record he
! 

-
helaas kan luco zich niet aanmelden, dan had je er drie gehad
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Niet nog een jaartje blijven zitten riel ?Riël schreef:He, 2 is wel een record he!
Ik kan mij veel nuttiger maken op meetingvlak 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nouja das toch ook bestuur .....Riël schreef:Ik kan mij veel nuttiger maken op meetingvlak
-
- Contacteer:
Heb jij je alleen op gegeven voor voorzitter jochem ?
-
- Contacteer:
Bedoelde meer voor ook nog andere functies 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ahzo 
Jochem staat alleen bij voorzitter idd
(of antwoord ik nu weer voor mn beurt?
)

Jochem staat alleen bij voorzitter idd

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Eigenlijk kan allesErik (Schepjes) schreef:Heb jij je alleen op gegeven voor voorzitter jochem ?
-
- Contacteer:
Waar zie je dit dan ?Paul1916v schreef:ahzo
Jochem staat alleen bij voorzitter idd(of antwoord ik nu weer voor mn beurt?
)
-
- Contacteer:
in t topic over de ALV in het ledengedeelte..eerste pagina, eerste post staan de kandidaten bij de verschillende functies 

-
- Contacteer:
ik word sloom
zal de leeftijd wel zijn 

-
- Contacteer:
ah.. zie het 

Na telefonisch overleg met Luco sluiten we dit topic nu.
Wij gaan zo snel mogelijk met Luco om tafel en kijken voor een geschikte oplossing
.
Wij gaan zo snel mogelijk met Luco om tafel en kijken voor een geschikte oplossing