20.000k bestaat niet.

ja las het nog ff en dacht is niet leuk iemand geeft 500 euro uit en is er blij mee, dus niet over zeiken dus vandaarErik (Schepjes) schreef:haha luco heeft ze post weg gehaald
Lijkt me dus sterk dat er ooit 20.000K in zat als 6000K daglicht is6000K is ultra wit licht welke vergelijkbaar is met daglicht. 8000K geeft wit licht met een blauwe gloed.
Bij Xenon verlichting af fabriek is 6000K.
ik ben al aan het zoeken, maar ik kan ook helemaal mis zittenRalf schreef:Lijkt me dus sterk dat er ooit 20.000K in zat als 6000K daglicht is6000K is ultra wit licht welke vergelijkbaar is met daglicht. 8000K geeft wit licht met een blauwe gloed.
Bij Xenon verlichting af fabriek is 6000K.
vind ik heel normaal hoorRalf schreef:toch sportief van je dat je het toegeeft
dat is niet waar, dat is alleen als je auto van na 1 januari 2006 is en dan achteraf pas xenon krijgtMarcus schreef:@Mike
Zorg dat je ook een sproei-installatie op je Xenonverlichting hebt. Dit is namelijk wettelijk verplicht, ook bij inbouw achteraf.
Anders heb je een afkeur bij APK.
Nope...Marcus schreef:@Mike
Zorg dat je ook een sproei-installatie op je Xenonverlichting hebt. Dit is namelijk wettelijk verplicht, ook bij inbouw achteraf.
tja weet niet maar bij xenon verlichting is automatische verstelling verplicht dat ie automatisch bijsteld en ook die sproeiers verplicht maar of dat apk afkeur is weet nietFrits schreef:Nope...Marcus schreef:@Mike
gaat niet om inbouwdatum maar datum kenteken afgifteMarcus schreef:Staat hier ook:
Staat wel bij dat het geldt vanaf juli 2006.
Dus als je ze voor deze datum inbouw, heb je geen installatie nodig![]()
http://www.carlight.nl//nl/antwoord.php?vraag=11
het is ook behoorlijk verwarrendMarcus schreef:Oké, ik had het anders gelezen![]()
Sorry.